سلام خانم دکتر شبتون بخیر
بنده ماه قبل 23 اردیبهشت 30 دوره پریود شدم بعد این ماه 19 دوره یعنی 10 خرداد تا به امروز همش لکه بینی دارم خون تیره ، فقط یک بار پنج سال پیش اینجوری شدم
میشه بفرمایید مشکلم چیه دارو خاصی هست که مصرف کنم درست بشه یا باید به دکتر مراجعه کنم.
پرسش (1405/03/14):
لکه بینی در 19 دوره
185
34
21 روز قبل
سوال کننده
0
20 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر
روش جلوگیری چیست؟
وقتتون بخیر
روش جلوگیری چیست؟
0
20 روز قبل
سوال کننده
سلام روزتون بخیر
طبیعی
طبیعی
0
20 روز قبل
پزشک اوما
جانم میتواند بدلیل تنبلی تخمدان یا کیست یا گاهی بیدلیل و حتی ناشی از استرس یا مواردی مانند پولیپ و فیبروم و اختلالات هورمونی باشد ولی باید مطمئن شویم که باردار نیستید، فعلا مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و اگر در موعدتان خونریزی شروع نشد بتا بدهید اگر شروع شد بین روز دوم تا پنجم پریود و به صورت ارجح روز سوم سیکل آزمایش هورمونی بدهید و یک سونوگرافی تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
0
20 روز قبل
سوال کننده
چشم
ممنونم ازتون🌹
ممنونم ازتون🌹
0
15 روز قبل
سوال کننده
سلام خانم دکتر وقت بخیر
به دنبال سوال قبلی که یک هفته پیش ازتون پرسیدم لک بینی یک هفته قبل رو سه روز داشتم دیگه تموم شد، بعد از یک هفته دیروز باز در حد یکی دوقطره خون روشن دیدم و همین الان هم همینطور
بوی بدی هم داره ،امروز ۲۸ دورمه
نمیدونم چکار کنم برم سونو یا صبر کنم پریودم شروع بشه؟
به دنبال سوال قبلی که یک هفته پیش ازتون پرسیدم لک بینی یک هفته قبل رو سه روز داشتم دیگه تموم شد، بعد از یک هفته دیروز باز در حد یکی دوقطره خون روشن دیدم و همین الان هم همینطور
بوی بدی هم داره ،امروز ۲۸ دورمه
نمیدونم چکار کنم برم سونو یا صبر کنم پریودم شروع بشه؟
1
15 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم اگر درد یا تب یا لرز ندارید تا موعدتان صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم و اگر شروع شد آزمایش هورمونی و سونوگرافی بدهبد
جانم اگر درد یا تب یا لرز ندارید تا موعدتان صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم و اگر شروع شد آزمایش هورمونی و سونوگرافی بدهبد
0
14 روز قبل
سوال کننده
سلام ،ممنون از پاسختون خانم دکتر
بعد اینکه بنده ماه قبل 30 اردیبهشت پریود شدم الان من باید 30 خرداد منتظر پریودم باشم یا فردا که روز سی ام دوره ام هست؟
بعد اینکه بنده ماه قبل 30 اردیبهشت پریود شدم الان من باید 30 خرداد منتظر پریودم باشم یا فردا که روز سی ام دوره ام هست؟
1
14 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🌹❤️طول سیکل ها همیشه چند روزه بوده؟
0
14 روز قبل
سوال کننده
سلام فداتون
دوماهه ۳۰ روزه هست
دوماهه ۳۰ روزه هست
0
14 روز قبل
سوال کننده
قبلاً همیشه سه چهار روز زودتر از موعد میشدم یعنی ۲۶/۲۷. ولی دوماهه ۳۰ روزه شده
0
14 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر لکه بینی هنوز ادامه داره و امروز چند قطره بیشتر از روزهای قبلی بود
0
13 روز قبل
پزشک اوما
جانم اگر 30 روزه باشد، باید همان 23 م را مبنا بگذارید صبوری کنید
0
13 روز قبل
سوال کننده
تشکر🌹
0
13 روز قبل
سوال کننده
امروز پریود شدم خانم دکتر، بازم ممنون
0
12 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من انجام وظیفه هست و خداروشکر ❤️😘❤️
1
12 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
12 روز قبل
سوال کننده
سلام فدای مهربونیتون
0
12 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر خونریزیم خیلی کمه
0
12 روز قبل
سوال کننده
جوری که مثلا اول صبح شاید در حد کثیفی یه نوار بعدش دیگه یکی دو قطره
0
11 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم اگر تبدیل به خونریزی نشود بتا الزامی است
جانم اگر تبدیل به خونریزی نشود بتا الزامی است
0
8 روز قبل
سوال کننده
سلام خانم دکتر صبحتون بخیر
ببخشید من باز سوال دراین مورد میپرسم
بنده پریودم همیشه روز چهارم تمومه دیگه
امروز روز ششم هست ولی اون لکه بینی هایی که قبلش داشتم هنوز دارم ،مفنامیک اسید تأثیری نداشت ،رفتم آزمایش هورمونی که گفتید انجام بدم دیر رسیدم گفتن باید ساعت هشت اینجا باشی دیگه گفتم ماه بعد برم ،دکترمم گفت آزمایش هارو که انجام دادی بیار تا راهنماییت کنم.
دارو دیگه ای هست بنده استفاده کنم کلا این لکه بینی قطع بشه
ببخشید من باز سوال دراین مورد میپرسم
بنده پریودم همیشه روز چهارم تمومه دیگه
امروز روز ششم هست ولی اون لکه بینی هایی که قبلش داشتم هنوز دارم ،مفنامیک اسید تأثیری نداشت ،رفتم آزمایش هورمونی که گفتید انجام بدم دیر رسیدم گفتن باید ساعت هشت اینجا باشی دیگه گفتم ماه بعد برم ،دکترمم گفت آزمایش هارو که انجام دادی بیار تا راهنماییت کنم.
دارو دیگه ای هست بنده استفاده کنم کلا این لکه بینی قطع بشه
0
8 روز قبل
سوال کننده
خونریزی هم مثل ماه های قبل بود
0
8 روز قبل
سوال کننده
الان از دکتر خودم پرسیدم گفتن قرص جلوگیری شروع کن گفتم نمیتونم بخورم گفتن قرص دوفامد10 تا بیست شب
نظر شما چیه
نظر شما چیه
0
8 روز قبل
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم فعلاً ترانگزامیک اسید هر ۸ ساعت یک عدد به جای مفنونیک اسید بخورید ولی بیشتر از ۵ روز ادامه ندهید دوفامد را الان پیشنهاد نمیکنم از روز 14 سیکل شبی یک عدد راس ساعت مشخص تا ده شب بخورید
جانم فعلاً ترانگزامیک اسید هر ۸ ساعت یک عدد به جای مفنونیک اسید بخورید ولی بیشتر از ۵ روز ادامه ندهید دوفامد را الان پیشنهاد نمیکنم از روز 14 سیکل شبی یک عدد راس ساعت مشخص تا ده شب بخورید
0
8 روز قبل
سوال کننده
سلام
مرسی لطف کردید🌹
مرسی لطف کردید🌹
1
8 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️😘❤️😘
1
8 روز قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




