Ooma
پرسش (1405/03/14):

لکه بینی در 19 دوره

سلام خانم دکتر شبتون بخیر
بنده ماه قبل 23 اردیبهشت 30 دوره پریود شدم بعد این ماه 19 دوره یعنی 10 خرداد تا به امروز همش لکه بینی دارم خون تیره ، فقط یک بار پنج سال پیش اینجوری شدم
میشه بفرمایید مشکلم چیه دارو خاصی هست که مصرف کنم درست بشه یا باید به دکتر مراجعه کنم.

سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر
روش جلوگیری چیست؟
سلام روزتون بخیر
طبیعی
جانم می‌تواند بدلیل تنبلی تخمدان یا کیست یا گاهی بی‌دلیل و حتی ناشی از استرس یا مواردی مانند پولیپ و فیبروم و اختلالات هورمونی باشد ولی باید مطمئن شویم که باردار نیستید، فعلا مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید و اگر در موعدتان خونریزی شروع نشد بتا بدهید اگر شروع شد بین روز دوم تا پنجم پریود و به صورت ارجح روز سوم سیکل آزمایش هورمونی بدهید و یک سونوگرافی تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم
چشم
ممنونم ازتون🌹
سلام خانم دکتر وقت بخیر
به دنبال سوال قبلی که یک هفته پیش ازتون پرسیدم لک بینی یک هفته قبل رو سه روز داشتم دیگه تموم شد، بعد از یک هفته دیروز باز در حد یکی دوقطره خون روشن دیدم و همین الان هم همینطور
بوی بدی هم داره ،امروز ۲۸ دورمه
نمیدونم چکار کنم برم سونو یا صبر کنم پریودم شروع بشه؟
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم اگر درد یا تب یا لرز ندارید تا موعدتان صبوری کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد آزمایش تیتر بتا انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم و اگر شروع شد آزمایش هورمونی و سونوگرافی بدهبد
سلام ،ممنون از پاسختون خانم دکتر
بعد اینکه بنده ماه قبل 30 اردیبهشت پریود شدم الان من باید 30 خرداد منتظر پریودم باشم یا فردا که روز سی ام دوره ام هست؟
خواهش میکنم گل من ❤️🌹❤️طول سیکل ها همیشه چند روزه بوده؟
سلام فداتون
دوماهه ۳۰ روزه هست
قبلاً همیشه سه چهار روز زودتر از موعد میشدم یعنی ۲۶/۲۷. ولی دوماهه ۳۰ روزه شده
خانم دکتر لکه بینی هنوز ادامه داره و امروز چند قطره بیشتر از روزهای قبلی بود
جانم اگر 30 روزه باشد، باید همان 23 م را مبنا بگذارید صبوری کنید
تشکر🌹
امروز پریود شدم خانم دکتر، بازم ممنون
خواهش میکنم گل من انجام وظیفه هست و خداروشکر ❤️😘❤️
stk: |~|11|~|107_col
سلام فدای مهربونیتون
خانم دکتر خونریزیم خیلی کمه
جوری که مثلا اول صبح شاید در حد کثیفی یه نوار بعدش دیگه یکی دو قطره
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم اگر تبدیل به خونریزی نشود بتا الزامی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.