Ooma
پرسش (1405/03/13):

درمان خستگی مداوم و بی حوصلگی

سلام خانوم دکتر و اومایی های عزیز. من چندوقته خیلی احساس خستگی دارم حوصله ندارم و خاب درستی ندارم البته همش با بچم درگیرم دیگه خودتون که بهتر میدونید بچه داری سخته. و وزنمم کمه میخاستم اگه میشه بهم یه قرص یا مکمل خوب معرفی کنید که بگیرم بخورم که هم احساس خستگی و بیحوصلگیم بره هم انرژی بگیرم وهم وزن اضافه کنم خیلی لاغرشدم بعد زایمان. البته بچه هم شیر نمیدم. و اینکه قرص مارولین هم مصرف میکنم نمیدونم اعصابم از همینه یا نه؟. اشتها هم ندارم کلا در شبانه روز یه وعده اونم کم بزور غذا میخورم. هرچی بخابم و استراحت کنم هم بازم سرحال نمیشم. ممنون میشم مکملی دارویی معرفی کنید بخورم و عوارضی هم نداشته باشه اصلا و با قرص مارولین هم تداخل نداشته باشه. ❤️کلا آدم استرسی هم هستم. میخام وزنمم بیشتر بشه. همش احساس سستی دارم درحدی که توان ندارم فکر میکنم بلند شم از جام.

سلام. یه ازمایش بده آهن و ویتامین دیتو چک کن
شاید بخاطر همین جون نداری
سلام تیرویدتم چک کن
سلام نازنینم به روی ماهتون
آخرین بار کی چکاپ کامل انجام شده ؟
قبل زایمانم خانوم دکتر
هشت ماه پیش
منم همین احساس رو داشتم آزمایش دادم متاسفانه معلوم شد دیابت دارم
جانم اگرچه مارولین می‌تواند باعث شود که مقداری بد خلق شوید ولی بابت حس خستگی و بی‌حوصلگی و شرایط کلی که تجربه می‌کنید لازم است یک چکاپ کامل انجام دهید تا اطلاعات دقیق‌تر نسبت به شرایط شما داشته باشیم، مکمل ول وومن را شروع کنید و چکاپ بدهید بعد بر اساس نتیجه چکاپ بتوانیم بهتر کمک کنیم
ممنونم خانوم دکتر عزیز🧡
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
stk: |~|11|~|112_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه