سلام خدمت خانم دکتر عزیز و مامانای عزیز
میخوام بچمو ختنه کنم ولی هر کی یه چیزی میگه
یکی میگه حلقه ممکنه عفونت کنه بچه خیلی اذیت میشه واسه ادرارش هی میخواد گریه کنه چون نمیتونه دستشویی کنه
یکی میگه بخیه ممکنه بخیه هاش در بره شبیه گوشت اضافه بشه و زیبایی نداشته باشه
چیکار کنم؟
پرسش (1405/03/13):
ختنه به کدوم روش بهتره
360
22
12 روز قبل
سوال کننده
1
12 روز قبل
ماه بانو ،
سلام من به روش لیزری ختنه کردم پسرمو عالی بود تازه خوشگلم شده
1
12 روز قبل
جانان ❤️
سلام عزیزم
اینکه کدوم نوع ختنه خوبه شبیه زایمانه هر کسی ی نظری داره
بنظرم بستگی به بدن بچه و مهارت دکتر داره
من توی اوما سرچ کردم اکثر ختنه هایی که بخیه بودن بدشکل بودن و تعداد بخیه زیاد و ترسناک ولی پسرمو با بخیه ختنه کردیم اذیتش فقط همون ۲۰ دقیقه بود که بی حسی از بین بره و کلا ۴ تا بخیه خیلی ریز داشت که راحت افتاد و از نظر زیبایی هم خوبه
اینکه کدوم نوع ختنه خوبه شبیه زایمانه هر کسی ی نظری داره
بنظرم بستگی به بدن بچه و مهارت دکتر داره
من توی اوما سرچ کردم اکثر ختنه هایی که بخیه بودن بدشکل بودن و تعداد بخیه زیاد و ترسناک ولی پسرمو با بخیه ختنه کردیم اذیتش فقط همون ۲۰ دقیقه بود که بی حسی از بین بره و کلا ۴ تا بخیه خیلی ریز داشت که راحت افتاد و از نظر زیبایی هم خوبه
1
12 روز قبل
delaram m
آره منم موافقم 👌
2
12 روز قبل
delaram m
منم جفت بچه هامو ب روش حلقه ختنه کردم خیلی زود افتاد و خیلی راحت بود
1
12 روز قبل
طهورا 💚
من سنتی ختنه کردم خیلی هم راضیم
همون شب ختنه، پانسمان اش افتاد و راحت شد
همون شب ختنه، پانسمان اش افتاد و راحت شد
0
12 روز قبل
نازنین ۷۱
حلقه عالیه
0
11 روز قبل
ترلان ..
سلام منم سنتی ختنه کردم خوب بود خداروشکر
0
11 روز قبل
مریم مامان اقا برهان
سلام منم پسرم به روش حلقه ختنه کردیم خیلی خوب بود اذیت نشدفقط بار اول که میخوان ادرار کنن یکم دردش اومد
0
11 روز قبل
مریم مامان اقا برهان
تازه 23روزش بود هرچی کوچیکتر بهتر
0
11 روز قبل
مبینا .
حلقه
2
11 روز قبل
پزشک اوما
سلام مامان گل به روی ماهتون
به صورت یک قاعده کلی قبل از رسیدن به 3 ماهگی ختنه به شیوه حلقه بهتر است و بعد آن توصیه میشود به شیوه جراحی یا همان سنتی انجام گردد اما در نهایت برای انتخاب روش مناسب ختنه باید با متخصص مربوطه صحبت کنید تا بر اساس زمان انجام آن و شرایط عمومی نوزادتان روش را تعیین کند 💗
به صورت یک قاعده کلی قبل از رسیدن به 3 ماهگی ختنه به شیوه حلقه بهتر است و بعد آن توصیه میشود به شیوه جراحی یا همان سنتی انجام گردد اما در نهایت برای انتخاب روش مناسب ختنه باید با متخصص مربوطه صحبت کنید تا بر اساس زمان انجام آن و شرایط عمومی نوزادتان روش را تعیین کند 💗
0
11 روز قبل
سوال کننده
ممنونم از خانم دکتر و مامانای عزیز😘
0
11 روز قبل
nazi ❄️
من پسرمو ۲۰ روزگی با حلقه ختنه کردم تا سه روز اول خوب بود بعدش ک حلقه یکم شل شد اومد بالا پسرم موقع جیش کردن اذیت میشد و گریه میکرد تا روز هفتم همینجوری بود اخرش دیدم حلقه بالا اومده ولی در نمیاد و پسرم اذیت میشه خودم پماد زدم و حلقه رو در اوردم وای نگم از پسرم که یه نفس راحت کشید و چند دقیقه بعدش ک جیش کرد چقدر راحت بود
من میخواستم با لیزر ختنه کنم ولی نشد
حلقه یه بدی داره اونم اینکه اندازه های مختلف و متنوع نداره فقط یکی دو مدل هست اگه الت بچه کوچیک تر یا بزرگتر از حلقه باشه اذیت های خودشو داره ، این چیزی بود ک دکتر داروخانه به من گفت
من رفتم حلقه رو گرفتم دادم به دکتر، وقتی انداخت حلقه برای پسر من کوچیک بود
تا این حلقه بیوفته ک اخرش هم نیافتاد. من خیلی اذیت شدم هم پسرم
یک هفته بیخودی بود خلاصه ک اگه در توانت هست ببر لیزر واقعا این دردسر ها رو نداره و دوره نقاهتش کمتره و درد کمتری هم داره
من میخواستم با لیزر ختنه کنم ولی نشد
حلقه یه بدی داره اونم اینکه اندازه های مختلف و متنوع نداره فقط یکی دو مدل هست اگه الت بچه کوچیک تر یا بزرگتر از حلقه باشه اذیت های خودشو داره ، این چیزی بود ک دکتر داروخانه به من گفت
من رفتم حلقه رو گرفتم دادم به دکتر، وقتی انداخت حلقه برای پسر من کوچیک بود
تا این حلقه بیوفته ک اخرش هم نیافتاد. من خیلی اذیت شدم هم پسرم
یک هفته بیخودی بود خلاصه ک اگه در توانت هست ببر لیزر واقعا این دردسر ها رو نداره و دوره نقاهتش کمتره و درد کمتری هم داره
0
10 روز قبل
سوال کننده
اها...ممنونم از توضیحاتتون
حالا بازم با دکترش مشورت میکنم ببینم چی میگه
حالا بازم با دکترش مشورت میکنم ببینم چی میگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




