سلام خانم دکتر و دوستان
من پنج شنبه پانکچر شدم ۲۴ تا تخمک و ۸ تا جنین اما فقط دوتا دختر 😭😭😭😭 یکیش رو گفتن معلوم نیست قابل فریز باشه یا نه
فردا مشخص میشه
من دارم از غصه دق میکنم 😭 من یه دونه بچه میخوام و میخوام دختر باشه
این جمله که گفتن یعنی چی؟ گریدش بده اینجوری میشه؟
من روز پانکچر ۳ کیلو اضاف شدم که دو روزه از بین رفت هیچ علامت دیگه ای هم ندارم اما امروز از دکترم پرسیدم گفت نمیشه اون یکی جنین ریسکی رو فرش منتقل کرد چون از اول بهت دارو ندادم برای انتقال
قلبم تو دهنمه از استرس 😭😭😭😭😭
پرسش (1405/03/12):
روز پنجم پانکچر معلوم نیست جنین قابل فریز هست یا نه یعنی چی😭😭😭😝
757
105
22 روز قبل
سوال کننده
0
22 روز قبل
مامانی ص
خدا بخواد همون یدونه هم میگیره منم فقط یه جنین شد که خدا خواست گرفت
0
22 روز قبل
سوال کننده
چقدر بعد ازپانکچر انتقال دادین؟
0
22 روز قبل
سوال کننده
شما حاملگی دومتون بوده، بدنتون شانس پذیرش بچه بیشتر داشته
من حامله نشدم تا الان
اگه نگیره چی 😭😭😭 دوباره باید پانکچر بشم
من حامله نشدم تا الان
اگه نگیره چی 😭😭😭 دوباره باید پانکچر بشم
1
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
خب عزیزم میگین هشت تا جنین شده
دو تاش دختر بوده
خب بقیه شو فریز کنن
حالا پسر باشه چه عیب داره؟
دو تاش دختر بوده
خب بقیه شو فریز کنن
حالا پسر باشه چه عیب داره؟
0
22 روز قبل
سوال کننده
یکیش رو گفتن معلوم نیست بشه فریز کرد یا نه
یه دونه دختر قطعی دارم😭 نمیدونم چرا اما پسر دوست ندارم دست خودم نیست .امروزم به شوهرم گفتم این یکی گرفت چه بهتر نگرفت من باز میرم پانکچر پسر منتقل نمیکنم
یه دونه دختر قطعی دارم😭 نمیدونم چرا اما پسر دوست ندارم دست خودم نیست .امروزم به شوهرم گفتم این یکی گرفت چه بهتر نگرفت من باز میرم پانکچر پسر منتقل نمیکنم
5
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
من تا الان دو بار پانکچر شدم و هیچی جنین ندارم
خودتون بهتر میدونید چقدر هزینه مالی و جسمی و روحی داره پانکچر
به نظرم این ریسک رو نکنید
از کجا معلوم دفعه بعد اصلا جنین تشکیل بشه براتون؟
خدا رو شکر کنید که جنین براتون تشکیل شده
همون یک دونه دختر رو با یک دونه پسر انتقال بدید تو کل به خدا
خودتون بهتر میدونید چقدر هزینه مالی و جسمی و روحی داره پانکچر
به نظرم این ریسک رو نکنید
از کجا معلوم دفعه بعد اصلا جنین تشکیل بشه براتون؟
خدا رو شکر کنید که جنین براتون تشکیل شده
همون یک دونه دختر رو با یک دونه پسر انتقال بدید تو کل به خدا
1
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
میفهمم دختر شیرینه منم خیلی دختر دوست دارم
ولی به تعیین جنسیت اصلا فکر نمیکنم
فقط از خدا میخوام جنین های سالم برام تشکیل بشه
و بعد هم مثبت بشم و به سلامت به دنیا بیاد فرزند صالحی باشه
هر چی خدا بخواد
ولی به تعیین جنسیت اصلا فکر نمیکنم
فقط از خدا میخوام جنین های سالم برام تشکیل بشه
و بعد هم مثبت بشم و به سلامت به دنیا بیاد فرزند صالحی باشه
هر چی خدا بخواد
1
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
من دفعه اول سه تا جنین برام تشکیل شد
هر چی دکترم بهم گفت برو بعدا بیا برا انتقال گفتم نه من صبر ندارم
نتیجه این شد ک منفی شدم و بعد هیچی جنین نداشتم
دفعه دوم ک رفتم هم تشکیل نشد هیچی
برا همین میگم تو هر موقعیتی قرار بگیریم باید خدا رو به خاطرش شکر کنیم
چه معلوم که بعدا همین موقعیت هم برامون آرزو و حسرت نشه؟
هر چی دکترم بهم گفت برو بعدا بیا برا انتقال گفتم نه من صبر ندارم
نتیجه این شد ک منفی شدم و بعد هیچی جنین نداشتم
دفعه دوم ک رفتم هم تشکیل نشد هیچی
برا همین میگم تو هر موقعیتی قرار بگیریم باید خدا رو به خاطرش شکر کنیم
چه معلوم که بعدا همین موقعیت هم برامون آرزو و حسرت نشه؟
0
22 روز قبل
سوال کننده
بخدا کاملا درکت میکنم عزیزم 😭 نمیدونم چی بگم
مغز منم گیرپاژ داده دست خودم نیست
مغز منم گیرپاژ داده دست خودم نیست
2
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
شما الان ریسک نکن و تصمیم نگیر
فقط بگو هر چی جنین برات تشکیل شده فریز کنن
حالا خواستی بعدا هم دوباره برو پانکچر
ولی جنین های الانت رو از دست نده
فقط بگو هر چی جنین برات تشکیل شده فریز کنن
حالا خواستی بعدا هم دوباره برو پانکچر
ولی جنین های الانت رو از دست نده
0
22 روز قبل
سوال کننده
اره حتما فریز میکنم پسرا رو ، شاید ۲،۳ سال دیگه پشیمون بشم اما الان واقعا ترجیح میدم بچه نداشته باشم تا پسر باشه .اصلا پسر دوست ندارم
0
22 روز قبل
سوال کننده
یکی از این ۸ تا هم هنوز نشون نداده جنسیتش رو
دختر باش تروخدا😭
دختر باش تروخدا😭
15
22 روز قبل
زهراا🤲خدایا شکرت
لطفا و خواهشا و التماسآ
این جمله رو به زبان نیار خواهرانه میگم
بچه هر جنسش نعمته
انشااللله هرچی خدا بهت داد سالم باشه
اما نگو این حرفو دنیا و کائنات قهرش میاد
لطف خداست تمامآ
مگه اسب پیشکش رو دندونشو میشمارن
این جمله رو به زبان نیار خواهرانه میگم
بچه هر جنسش نعمته
انشااللله هرچی خدا بهت داد سالم باشه
اما نگو این حرفو دنیا و کائنات قهرش میاد
لطف خداست تمامآ
مگه اسب پیشکش رو دندونشو میشمارن
5
22 روز قبل
زهراا🤲خدایا شکرت
من الان پسر دارم
به خدا برام حبه قنده
به خدا برام حبه قنده
2
22 روز قبل
azin 🧚♀️
وااای عزیزم
حیفه بخدا
بچه بچه است چه دختر چه پسر
منکه هر دو جنس رو دارم بهت میگم هر دو شیرین هستند
پسر دار بشی خودت از حرف های الانت پشیمون میشی
حیفه بخدا
بچه بچه است چه دختر چه پسر
منکه هر دو جنس رو دارم بهت میگم هر دو شیرین هستند
پسر دار بشی خودت از حرف های الانت پشیمون میشی
0
22 روز قبل
مامانی ص
دو ماه
0
22 روز قبل
سوال کننده
زهرا جان اگه پیشکش بود نمیشمردم، اگه طبیعی بود .چه پیشکشی وقتی من ۳۶ تا امپول زدم اتاق عمل رفتم 😭 هنوزم باید بزنم
5
22 روز قبل
پگاه 🍭
وا چقدر مسخره یعنی چی ک ترجیح میدم بچه نداشته باشم تا پسر باشه من اگ جای خدا بودم هیچ کدومشو نمیدادم تا دیگه بنده ام ناشکری نکنه
شایدم تاپیک فیکه و ایستگامون و گرفتی
الله و اعلم
شایدم تاپیک فیکه و ایستگامون و گرفتی
الله و اعلم
0
22 روز قبل
leila ♡
😐🔪 اینا چ حرفیه خدایی
2
22 روز قبل
پگاه 🍭
اصلا پسر دوس ندارم😏
پسر هم تورو دوس نداره👎
پسر هم تورو دوس نداره👎
0
22 روز قبل
توت فرنگی 🍓
خب دلش دختر میخواد زور نیست که 😐
1
22 روز قبل
مامان نورا
این طرز صحبت اصلا درست نیس همه ما اصولا یه جنسیت و بیشتر دوس داریم ایک خیلی طبیعبه
1
22 روز قبل
مامان نورا
خداروشکر شما جای خدا نیستی حداقل جای بنده صالح خدا میتونی باش
2
22 روز قبل
Hani Banoo
ای خداا
یکی مث شما درگیر تعیین جنسیت و ناراحتی بخاطر اینکه چندتاش دختر هست یا نیست
یکیم مثل من بی چاره که خدا هیچ راهی بهش نداده و ارزومه کاااش ivf برای منم درمان بود
لطفا قدر بدون
و امیدوارم خداوند درصورت صلاحدید بهت دختر ناز بده 💞
اینو بدون هرکسی صلاحش تو داشتن بچه یه جوریه. خدا به یکی اگ فقط پسر داد یا فقط دختر داد قطعا توش حکمتی هست ک هیچکس جز خودش نمیدونه
در هر صورت جفتش نعمته❤️ اینو منی ک همه جوابم کردن میگم
یکی مث شما درگیر تعیین جنسیت و ناراحتی بخاطر اینکه چندتاش دختر هست یا نیست
یکیم مثل من بی چاره که خدا هیچ راهی بهش نداده و ارزومه کاااش ivf برای منم درمان بود
لطفا قدر بدون
و امیدوارم خداوند درصورت صلاحدید بهت دختر ناز بده 💞
اینو بدون هرکسی صلاحش تو داشتن بچه یه جوریه. خدا به یکی اگ فقط پسر داد یا فقط دختر داد قطعا توش حکمتی هست ک هیچکس جز خودش نمیدونه
در هر صورت جفتش نعمته❤️ اینو منی ک همه جوابم کردن میگم
0
22 روز قبل
Hani Banoo
عزیزم شما ک همسرت ازو بود
چطور ivf کردید اصن؟؟؟
چطور ivf کردید اصن؟؟؟
1
22 روز قبل
سوال کننده
هانی جان من قلبم برای تو تکه تکه است.بخدا روزی نیست بهت فکر نکنم.غمت رو کاملا میفهمم .روزی نیست برات دعا نکنم . اما واقعیتش شرایط ادما متفاوته.من اصلا بچه نمیخواستم، هنوزم خیلی مشتاق نیستم، فقط به ذوق دختردار شدن این مسیر رو رفتم . هدفای دیگه ای تو ذهن و مغزم دارم حالا درست یا غلط من دلم میخواد اینجوری زندگی کنم.
0
22 روز قبل
سوال کننده
نه همسر من آزو نبود . من تو تاپیکت بهت گفتم دست از پرس و جو برندار ، پزشکی علم احتمالاته.هر جا دکتر خوبی شنیدی هست برو.همسر من با یه دونه ازمایش از ۴ نفر جواب متفاوت گرفت.
0
22 روز قبل
سوال کننده
مورفوش ۲ بود .
0
22 روز قبل
سوال کننده
اهان الان فهمیدم این ریپلای به یکی دیگه بوده😅
1
22 روز قبل
بهار 💞
انشالله بهترین ها براتون پیش بیاد عزیزم.
ببخشید طولانی مینویسم.
من از زمان مجردیم همیشششه آرزو میکردم دختر داشته باشم، ازدواجم که کردم باز همیشه دختر میخواستم از خدا. 8 سال بعد از ازدواج اقدام به بارداری کردم ( چون تنبلی داشتم و کلی کیست داشتم دکترم گفت حتی اگرم الان نمیخوای ولی اقدام بکن، بزار رحمت آماده بشه چون باتوجه به آزمایشات و سنوگرافی هات احتمال بچه دار نشدنت هست و باید بیفتی تو پروسه آی وی اف) خلاصه بعد 8 سال با اولین اقدام باردار شدم، باورم نمیشد شب و روز گریه میکردم که من نمیخوام و شرایطشو ندارم... هفته هفتم بودم که خودش سقط شد.
باورم نمیشه بابت جنینی که نمیخواستمش اااااانقدر ناراحت و غمگین شدم، از دو ماه بعدش از استرس و ناراحتی باز اقدام کردم و دیگه حامله نمیشدم تا 10 ماه بعدش که حامله شدم و دختر بود.
تو این 10 ماه هر ماهی که پریود میشدم انقدر گریه میکردم که حد نداره. تمام مدت فقط میخواستم بچه داشته باشم فقط جنسیت مهم نبود. الانم که دختر دار شدم، میگم حاضر بودم اون موقع جنینم حفظ میشد حتی اگر پسر میبود.یا همون اقدام های بعد از سقط باردار میشدم حتی اگر پسر میشد. اون همه استرس و ناراحتی که تو 10 ماه کشیدم پیرم کرد
ببخشید طولانی مینویسم.
من از زمان مجردیم همیشششه آرزو میکردم دختر داشته باشم، ازدواجم که کردم باز همیشه دختر میخواستم از خدا. 8 سال بعد از ازدواج اقدام به بارداری کردم ( چون تنبلی داشتم و کلی کیست داشتم دکترم گفت حتی اگرم الان نمیخوای ولی اقدام بکن، بزار رحمت آماده بشه چون باتوجه به آزمایشات و سنوگرافی هات احتمال بچه دار نشدنت هست و باید بیفتی تو پروسه آی وی اف) خلاصه بعد 8 سال با اولین اقدام باردار شدم، باورم نمیشد شب و روز گریه میکردم که من نمیخوام و شرایطشو ندارم... هفته هفتم بودم که خودش سقط شد.
باورم نمیشه بابت جنینی که نمیخواستمش اااااانقدر ناراحت و غمگین شدم، از دو ماه بعدش از استرس و ناراحتی باز اقدام کردم و دیگه حامله نمیشدم تا 10 ماه بعدش که حامله شدم و دختر بود.
تو این 10 ماه هر ماهی که پریود میشدم انقدر گریه میکردم که حد نداره. تمام مدت فقط میخواستم بچه داشته باشم فقط جنسیت مهم نبود. الانم که دختر دار شدم، میگم حاضر بودم اون موقع جنینم حفظ میشد حتی اگر پسر میبود.یا همون اقدام های بعد از سقط باردار میشدم حتی اگر پسر میشد. اون همه استرس و ناراحتی که تو 10 ماه کشیدم پیرم کرد
1
22 روز قبل
بهار 💞
بچه هدیه خداست، و اینکه من باور دارم بچه ها از اون دنیا ما پدر مادرها رو انتخاب میکنن.
به دخترم از روز اول به دنیا اومدنش میگم، مرررررسی که انتخاب کردی من مامانت بشم.
اگرم پسر میشد باز رو چشمم میزاشتمش
به دخترم از روز اول به دنیا اومدنش میگم، مرررررسی که انتخاب کردی من مامانت بشم.
اگرم پسر میشد باز رو چشمم میزاشتمش
1
22 روز قبل
بهار 💞

0
22 روز قبل
بهار 💞
سال 2016 اینو پست کرده بودم
میخوام بگم اااانقدر دختر میخواستم
میخوام بگم اااانقدر دختر میخواستم
0
22 روز قبل
Hani Banoo
قربونت برم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0
22 روز قبل
Hani Banoo
حتماا
ولی همشون جوابشون یکیه
هیییی میریم هیییی ناامید میشیم و با اشک برمیگردیم
من دیگه نمیکشششششم
نمیکشمممم باز ناامیدم کنن تازه خوب شدم😭😭😭
همیشه میگم خدایا ینی انقده بنده ی بدی بودم که با ivf هم بهم نمیدیش؟؟؟
ولی همشون جوابشون یکیه
هیییی میریم هیییی ناامید میشیم و با اشک برمیگردیم
من دیگه نمیکشششششم
نمیکشمممم باز ناامیدم کنن تازه خوب شدم😭😭😭
همیشه میگم خدایا ینی انقده بنده ی بدی بودم که با ivf هم بهم نمیدیش؟؟؟
0
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
دفعه اول با تسه
دفعه دوم مرکزمو عوض کردم و متاسفانه اون مرکز خیلی بی مسئولیت بودن
گفتن تو نمونه آزمایش اسپرم هست میشه با همینا ای وی اف کرد نیاز ب تسه نیست
ک خب جنین تشکیل نشد
در حد چند دونه اسپرم ولی با شکل غیر طبیعی بود تو ازمایشش ولی خب میزدن صفر چون ب درد نمیخورد
دفعه دوم مرکزمو عوض کردم و متاسفانه اون مرکز خیلی بی مسئولیت بودن
گفتن تو نمونه آزمایش اسپرم هست میشه با همینا ای وی اف کرد نیاز ب تسه نیست
ک خب جنین تشکیل نشد
در حد چند دونه اسپرم ولی با شکل غیر طبیعی بود تو ازمایشش ولی خب میزدن صفر چون ب درد نمیخورد
0
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
واقعیت ها رو ببین عزیزم
اما فکر نکن دکترا خدا هستن
دکترا خطا دارن
و همه چیز هم دست خداست
خدا خواسته که ما رو تو این ابتلا قرار بده هر وقت هم صلاح بدونه از این ابتلا خارجمون میکنه
منم اون اولا ک آزمایش همسرم اومده بود همین حال شما رو داشتم میگفتم خدایا ینی میشه یه دونه اسپرم تو ازمایشش باشه ک بتونم باهاش آی وی اف کنم ...
در حالی ک همه میگفتن شرایط فیزیکی تون نشون میده ک نمیشه ولی شد
هر چند ک هنوز هم خدا ب ما بچه نداده
ولی همینکه یه چیزایی تغییر کرده الحمدلله
اما فکر نکن دکترا خدا هستن
دکترا خطا دارن
و همه چیز هم دست خداست
خدا خواسته که ما رو تو این ابتلا قرار بده هر وقت هم صلاح بدونه از این ابتلا خارجمون میکنه
منم اون اولا ک آزمایش همسرم اومده بود همین حال شما رو داشتم میگفتم خدایا ینی میشه یه دونه اسپرم تو ازمایشش باشه ک بتونم باهاش آی وی اف کنم ...
در حالی ک همه میگفتن شرایط فیزیکی تون نشون میده ک نمیشه ولی شد
هر چند ک هنوز هم خدا ب ما بچه نداده
ولی همینکه یه چیزایی تغییر کرده الحمدلله
0
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
من همین الان کهنوز نرفتم پیش دکتر خودم مطمئنم باز برم هم همون حرفای قبلی رو تحویلم میدن
و حتی همین تغییرات مثبت تو آزمایش ک برا ما خیلی بزرگه ب چشم اونا نمیاد
ذخیره تخمدان خودمم کمه
همیشه هر وقت میرم دکتر حرف اولشون اهداییه
من هر بار ک این حرفا رو شنیدم با اینکه تکراری بود شکستم گریه کردم .. داغون شدم
ولی باز بلند شدم و ادامه دادم ..
میفهمم ک امید الکی خودش کلی داغون میکنه ادمو
ولی ناامیدی هم از پا میندازت
و حتی همین تغییرات مثبت تو آزمایش ک برا ما خیلی بزرگه ب چشم اونا نمیاد
ذخیره تخمدان خودمم کمه
همیشه هر وقت میرم دکتر حرف اولشون اهداییه
من هر بار ک این حرفا رو شنیدم با اینکه تکراری بود شکستم گریه کردم .. داغون شدم
ولی باز بلند شدم و ادامه دادم ..
میفهمم ک امید الکی خودش کلی داغون میکنه ادمو
ولی ناامیدی هم از پا میندازت
0
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
این دردا میاد ک ما رو رشد بده
یه دست نوشته خوندم از یکی از بزرگان ک میگفت هر وقت دچار یک ابتلا شدید قبل اینکه ب درگاه خدا استغاثه کنید اول شکر کنید
چون خدا شما رو به خلوت خودش راه داده....
یه نگاه به دور و برت بنداز
چند نفر مثه من و شما هستن؟! شاید از هر پنج نفر یک نفر شایدم کمتر
پس واقعا خدا ما رو ب خلوت خودش راه داده ...
تا دلتو با خدا صاف نکنی فایده نداره...
این فکرا ک من بنده بدی بودم ک اینجوری شد رو هم بنداز دور
یه دست نوشته خوندم از یکی از بزرگان ک میگفت هر وقت دچار یک ابتلا شدید قبل اینکه ب درگاه خدا استغاثه کنید اول شکر کنید
چون خدا شما رو به خلوت خودش راه داده....
یه نگاه به دور و برت بنداز
چند نفر مثه من و شما هستن؟! شاید از هر پنج نفر یک نفر شایدم کمتر
پس واقعا خدا ما رو ب خلوت خودش راه داده ...
تا دلتو با خدا صاف نکنی فایده نداره...
این فکرا ک من بنده بدی بودم ک اینجوری شد رو هم بنداز دور
1
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
میگن خدا با بنده هاش همونجوری رفتار میکنه که بهش گمان دارن
اگه گمانت خوب باشه به خدا باهات همینطوری رفتار میکنه ...
پس تو همیشه امید داشته باش
باورت میشه من حتی بعد اینکه فهمیدم همسرم ازو هست ولی بازم اقدامو رها نکردم؟ هر ماه موقع تخمک گذاریم حواسم هست...
هر ماه فکر میکنم شاید این ماه برام معجزه شد ...
اگه گمانت خوب باشه به خدا باهات همینطوری رفتار میکنه ...
پس تو همیشه امید داشته باش
باورت میشه من حتی بعد اینکه فهمیدم همسرم ازو هست ولی بازم اقدامو رها نکردم؟ هر ماه موقع تخمک گذاریم حواسم هست...
هر ماه فکر میکنم شاید این ماه برام معجزه شد ...
1
22 روز قبل
شهبانو mmm
خوب طبیعیه دختر دوس داره منم میگم هر کی دختر نداره انگار هیچی تو دنیا نداره ولی با ابنحال پسر هم دوس دارم و واقعا با سه تا بچه به یه پسر فکرمیکنم.اگه شرایط خوب شد حتما اقدام میکنم.
0
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
یک بنده خدایی که یا تخمک اهدایی باردار شده بود بهم میگفت میری حرم امام رضا تو زیارت میخونی اللهم اجعل نفسی مطمئنة بقدرک راضیة بقضائک ... راضی شو به قضا و قدر خدا ...تا راضی نشی هیچی تغییر نمیکنه !
و تو اینقد تو این مسیر بالا پایین میشی که به چیزایی ک هیچ وقت فکرشم نمیکردی راضی میشی ...تخمک اهدایی جنین اهدایی به سرپرستی گرفتن بچه ...یا اصلا اینکه هیچ وقت بچه ای نداشته باشی...
من خودمو با تک تک این واقعیات رو ب رو کردم ...
ولی مهم ترین واقعیتی که خودمو باهاش رو به رو کردم زندگی بدون همسرم بود ...
و دیدم نمیتونم! و الحمدلله بعدش آروم شدم و راضی...به رضای خدا
و تو اینقد تو این مسیر بالا پایین میشی که به چیزایی ک هیچ وقت فکرشم نمیکردی راضی میشی ...تخمک اهدایی جنین اهدایی به سرپرستی گرفتن بچه ...یا اصلا اینکه هیچ وقت بچه ای نداشته باشی...
من خودمو با تک تک این واقعیات رو ب رو کردم ...
ولی مهم ترین واقعیتی که خودمو باهاش رو به رو کردم زندگی بدون همسرم بود ...
و دیدم نمیتونم! و الحمدلله بعدش آروم شدم و راضی...به رضای خدا
0
22 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
عزیزم ایشالا همونی بشه که دوست داری ولی هیچوقت این حرف نزن خدا قهرش میگیره
هر ادمی یه مصلحتی داره خدا به یکی دختر میده به یکی پسر
نمیدونم چرا با حرفت دلم گرفت 😔
هر ادمی یه مصلحتی داره خدا به یکی دختر میده به یکی پسر
نمیدونم چرا با حرفت دلم گرفت 😔
2
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
صاحب تاپیک عزیز شما قطعا اختیار داری هر مسیری که دوست داری بری
ولی فک کن تک تک اون جنین هایی که برات تشکیل شدن هدیه های خدا هستن
ما بعضی وقتا نمیدونیم خیرمون تو چیه
از خدا بچه صالح و سالم بخوایم انشالله که طبق خواسته ما هم بشه...
ولی فک کن تک تک اون جنین هایی که برات تشکیل شدن هدیه های خدا هستن
ما بعضی وقتا نمیدونیم خیرمون تو چیه
از خدا بچه صالح و سالم بخوایم انشالله که طبق خواسته ما هم بشه...
0
22 روز قبل
🌻 🍃🍃
ی خانمی رو تو مطب دکترم دیدم ک ی دختر پنج ساله داشت اومده بود برا پسر آی وی اف کنه
میگفت ۱۳ تا جنین برام تشکیل شده فقط یکیش پسره و این پیام خدا برا من بوده ک خیلی زشته که خواستی تو کار من دخالت کنی...
بنده خدا با خنده میگفت اینو
مدتها بود میومد ک رحمش اوکی بشه همون ی دونه پسر رو انتقال بده نمیشد میگفت دکترم میگه رحمت ب درد انتقال نمیخوره...
میگفت ۱۳ تا جنین برام تشکیل شده فقط یکیش پسره و این پیام خدا برا من بوده ک خیلی زشته که خواستی تو کار من دخالت کنی...
بنده خدا با خنده میگفت اینو
مدتها بود میومد ک رحمش اوکی بشه همون ی دونه پسر رو انتقال بده نمیشد میگفت دکترم میگه رحمت ب درد انتقال نمیخوره...
1
22 روز قبل
باوان ♥️♥️♥️
بیبن راضیه جان ب خدا بچه چه پسر باشه چه دختر وقتی بدنیا بیاد عاشقش میشی الان فک میکنی ممکنه دوسش نداشته باشی اما بعدا میفهمی چی میگم پس ریسک نکن بچه نعمته چه پسر باشه چه دختر
1
21 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم نگران نباشید اگرچه دوست داریم تعداد جنینها بیشتر باشد اما حتی با تک جنین هم امید هست ولی باید تصمیم را به جنین شناس و مرکز شما واگذار کرد
جانم نگران نباشید اگرچه دوست داریم تعداد جنینها بیشتر باشد اما حتی با تک جنین هم امید هست ولی باید تصمیم را به جنین شناس و مرکز شما واگذار کرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




