Ooma
پرسش (1405/03/10):

غذا نخوردن نوزاد ۹ ماه

سلام وقت بخیر دکترجان
دخترمن ۹ ماه ۸ روزشه دندون بالاش میخواد دربیاد لثه ش متورم شده
هیچی غذا نمیخوره از دهنش درمیاره ، وزنش کم شده نگرانم چیکار کنم؟
قبلا خوب غذا میخورد

سلام دختر منم همینه ماه پیش وزن اضافه نکرده بود این ماهم فکر کنم همین طوره کاش شیرخشک میخورد کمکی میدادم پسرم شیرخشک میخورد وزنش خوب بود غذاشم خوب بود
شیشه نمیخوره؟
نه اصلا چند وقتم اون اولا دادم با قطره چکون بود چند بار حالش بهم خورد بالا آورد دیگه ترسیدم ندادم
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 💖
نگران نباشید جان دلم در طی رویش دندان این شرایط رایج است غذاهای نرم تر بدهید درطی روز منظم ژل تسکین دهنده درد دندان مانند دنتی کید یا کاموژن بزنید ببینید بهتر می‌شود یا نه چه قطره هایی به دلبندتان می‌دهید با چه برندی ؟
قطره آهن لیپوزوفر میخوره
مولتی ویتامین ویتوکید
سلام عزیزم منم دقیقا موقع دندون دراوردن دخترم همین مشکل رو دارم. انقدر لثه هاش تورم میکرد که هیچ غذایی نمیخورد از دردی که داشت. حتی شبر هم نمیخورد وزنش هم ثابت مونده بود
دکترش گفت غذاها رو خنک بدم شیر هم گفت ولرم باشه چون شیر خشک میخوره دخترم. دیگه همین کار رو کردم بهتر شد. اگه میوه میخوره بچتون بهش تیکه های کوچولو بده تا با لثه هاش له کنه دردش هم اروم میشه. من هندوانه به دخترم میدادم خوب بود دوست داشت
بعد دکتر به من گفت تو مدت دندون درآوردن اصلا غذا یا میوه هایی که طبع گرم دارن بهش ندم کلا گرمی نده. چون باعث میشه دردش بیشتر بشه. فقط چیزای خنک یا طبع خنک بده
ممنونم عزیزم بایت راهنمایت
اره خیلی هندوانه سیب دوست داره
شما از چندماهگی ب دختر نازتون هندوانه دادین ؟
قربونت گلم. والا تقریبا دو ماه میشه
از نه ماهگی کم کم بهش دادم
برای یک تا دوماه روزی 3 سی‌سی نئوزینک هم بدهید💖
چشم دکترجان
ممنونم🩷
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💖😘💖
stk: |~|11|~|102
stk: |~|11|~|178_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه