Ooma
پرسش (1405/03/10):

واکسن کزاز در هفته ۲۱

سلام ابا میتوانم واکسن کزاز رو در هفته ۲۱ بارداری بزنم

سلام عزیزم من هفته۲۸ رفتم برام زد ولی اصن نپرسید هفته چندی
سلام معمولا 28 هفته میزنن
سلام برا من نزد واجبه ؟
سلام باید ۲۸ هفنه بزنی
چند سالته اگه بالای ۲۵ سالی باید بزنی وگرنه نمیخواد چون این واکسن ۱۰ سالی یه بار
سلام نازنینم به روی ماهتون
اگر دلیل موجهی برای تزریق وجود ندارد خیر بهترین زمان تزریق واکسن کزاز از هفته 27 تا 36 بارداری است 💕
والا خونم سلیمانیه عراق ایران نیستم منم نمیدونم اونجا امپول کزاز میزنن یا نه
جانم باید همانجا سوال کنید
18پس لازم نیست بزنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.