مامانا من هفته ۳۳ هستم میخاستم بدونم واسه کم خونی چی خوبه بخورم قرص آهن هم میخورم ولی واقعا احساس گزگز دستام خوب نمیشه سرمم گیج میره
0
1405/02/28
zizi 🩵🩷
اگر دیابت بارداری نداری شیره انگور عالیه برای کم خونی
0
1405/02/28
فاطمه ♡
پسته هم خوبه
0
1405/02/28
سوال کننده
نه عزیزم دیابت ندارم ممنونم
0
1405/02/28
سوال کننده
اینم خیلی خوبه
0
1405/02/28
سوال کننده
از میوه ها چی خوبه؟
0
1405/02/28
mozh z@
اسفناج و عدس و بادوم
0
1405/02/28
سوال کننده
اسفناج مشکلی ایجاد نمیکنه ؟
1
1405/02/28
سوال کننده
بادام میخورم
0
1405/02/28
سوال کننده
از فردا شروع میکنم با برنامه میرم جلو همینا ک گفتین میخورم
0
1405/02/28
سوال کننده
مرسی از همتون
0
1405/02/28
mozh z@
نه چه مشکلی من تا الان بالای ده کیلو خریدم و خوردم
1
1405/02/28
سوال کننده
مرسی عزیزم پس منم از فردا شروع میکنم
0
1405/02/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
دارو چی میخوری واسش؟
0
1405/02/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوراکی خیلی جبران نمیکنه
ولی
جگر ، پسته ، سبزی های برگ سبز تیره ، عدس ، تخم مرغ ،انار، سیب، آلو، کشمش، زردآلو خشک، خرما، توتفرنگی و پرتقال،سه شیره(خرما ،انگور،توت)
ولی
جگر ، پسته ، سبزی های برگ سبز تیره ، عدس ، تخم مرغ ،انار، سیب، آلو، کشمش، زردآلو خشک، خرما، توتفرنگی و پرتقال،سه شیره(خرما ،انگور،توت)
0
1405/02/28
سوال کننده

1
1405/02/28
سوال کننده
این آهنو مصرف میکنم
1
1405/02/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوبه منم اینو میخوردم
1
1405/02/28
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله این چندهفته رو هم بسلامتی بگذرونی نی نی و بغل بگیری ب وقتش 💫💚
خودتو خوب تقویت کن بعد زایمانم حتما بخور مکملاتو حداقل تا سه ماه
خودتو خوب تقویت کن بعد زایمانم حتما بخور مکملاتو حداقل تا سه ماه
1
1405/02/28
momy niloo
میوه های اهن دار مثه ازگیل بخور. اسفناج و تخم مرغ بخور. گوشت گوسفندی. عدسی هم عالیه
1
1405/02/29
مرجان MA
سلام
منم هم هفته با شمام
ذخیره اهنم کمه
جدا از برنامه غذایی قرصت رو سعی کن با معده پر نخوری تا خوب جذب بشه
فاصله ش با وعده غذاییت حداقل دو ساعت باشه
منم هم هفته با شمام
ذخیره اهنم کمه
جدا از برنامه غذایی قرصت رو سعی کن با معده پر نخوری تا خوب جذب بشه
فاصله ش با وعده غذاییت حداقل دو ساعت باشه
0
1405/02/29
سوال کننده
مرسی عزیزم آره باید مکمل هامو ادامه بدم تا دوباره سرپا بشم
0
1405/02/29
سوال کننده
باشه عزیزم ممنونم
0
1405/02/29
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏
1
1405/02/30
n.a mahjob
سلام گلم من کم خونی مینورم دکتر واسم سیدرال فورت نوشت عالی بود حالا بازم از دکترت بپرس خیلی قرض خوبیه یعنی تا جایی که موهامم تو بارداری خیلی بلند و نرم شده بود
0
1405/02/30
سوال کننده
سلام عزیزم من دیروز رفتم پیش دکترم اصلا یک وضعیه میگه فقط باید تحمل کنی هیچچیزی خاصی هم بهم نداد 😐😐😐😐
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



192

