سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
باعرض پوزش من دیروز تو مدفوع پسرم کرم سفید دیدم. قبلا بخاطر دندون قروچه آزمایش مدفوع دادیم ولی نداشت.
از وقتی بچه دومم بدنیا اومده ناخن میجوعه.همش دستش دهنشه.
کلا خیلی علاقه به شیرینی و بیسکوییت و آبمیوه اینا داره
یک هفته ای میشه انگار پشتش میخاره.شبا خواب خوبی نداره.زود عصبانی میشه
صبح شوهرم رفت بهداشت دکتر شربت داد.گفت نصف وزنش بده
ولی واسه بچه کوچیکه با دکتر خودش مشورت کنین
به منو شوهرم قرص داد. ولی من شیر دهی دارم نباید بخورم
الان هرچی میگردبم شربتش گیر نمیاد
بچه هارو باید چیکارکنم؟؟
مامانا اگر شما تجربه ای دارین تا دکتر جواب بده راهنماییم کنین ممنون میشم
پرسش (1405/02/16):
درمان انگل در بچه ۴ساله
517
55
1405/02/16
سوال کننده
0
1405/02/16
فاطمه ~
سلام درباره انگل چیزی نمیدونم اما بچه منم دقیقا بعد از دنیا اومدن بچه دومم ناخوناش میخورههه چرا واقعا من و باباش همه جوره بهش توجه داریم
0
1405/02/16
سوال کننده
خسته شدم دیگه😥😥
0
1405/02/16
m 00 0
زهرا جان فکر کنم تو سن پسرت بتونی قرص رو بهش بدی
دوزش رو از داروخانه بپرس بده حتما
دوزش رو از داروخانه بپرس بده حتما
0
1405/02/16
سوال کننده
سلام مرضیه جون. داروخونه گفت همون قرص یدونه کامل بده.من میترسم بدم
0
1405/02/16
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
شربت مبندازول دادند؟با چه دوزی و چه شیوه مصرفی؟
شربت مبندازول دادند؟با چه دوزی و چه شیوه مصرفی؟
0
1405/02/17
سوال کننده

0
1405/02/17
سوال کننده
سلام خانم دکتر. بالایی قرصه دومی شربت
0
1405/02/17
سوال کننده
شربت پیدا نمیشه . نمیدونم قرص رو باید چجوری بدم. بهداشت هم شنبه بازه
0
1405/02/17
سوال کننده
به دکتر اطفال زنگ زدم برای پسر کوچیکم،گفت فعلا بهش نده. فقط بهداشت و رعایت کنین و بچه ها زیاد باهم درتماس نباشن. من یکسره در حال شستن دستاشونم.اخه ۴دست و پا میره
0
1405/02/17
سوال کننده
خانم دکتر خودمم نباید بخورم؟
0
1405/02/17
سوال کننده
خانم دکتر میشه جوابمو بدین. ممنون میشم 🙏🙏
0
1405/02/17
پزشک اوما
سلام مجدد مامان گل
منتظر نظر همکارمان هستم
منتظر نظر همکارمان هستم
0
1405/02/17
سوال کننده
باشه عزیزم.ممنونم.منتظر جوابتون هستم
0
1405/02/18
پزشک اوما
عزیزم درمورد گل پسر بزرگتر تا 3 روز هر 12 ساعت نصف مبندازول جویدنی بدهید بعد هفته بعد با همین دستور تکرار کنید
0
1405/02/18
پزشک اوما
درمورد خودتان اگر فرزند کوچکتر در کل سالم باشد میتوانید بخورید
0
1405/02/18
سوال کننده
ممنونم عزیزم.میتونم با اب قاطی کنم؟ قرص نخورده تا حالا
0
1405/02/18
سوال کننده
سالم که هست مشکل خاصی ندارد. فقط تیروییدش یکم اختلال داره،تحت نظر دکتر غدده و دارویی هم نمیخوره
0
1405/02/18
پزشک اوما
عزیزم جویدنی هست بدهید بجود
0
1405/02/18
پزشک اوما
کم کاری ؟
0
1405/02/18
سوال کننده
بله
0
1405/02/19
پزشک اوما
بنابراین باید مجوز مصرف را از متخصص اطفال بگیرید
0
1405/02/22
سوال کننده
خانم دکتر عزیز خواهشاً جوابمو بدین
اینکه دوز بعدی هفته بعد باشه، برای بچه زود نیست؟ چرا نگفتین دوهفته بعد؟؟
اینکه دوز بعدی هفته بعد باشه، برای بچه زود نیست؟ چرا نگفتین دوهفته بعد؟؟
0
1405/02/22
پزشک اوما
عزیزم خب روند درمان همین هست وقتی همین هست چرا بگویم دو هغته بعد؟!!!
0
1405/02/22
سوال کننده
آخه اکثرا دوهفته بعد میخورن واسه همین برام سوال شد.گفتم شاید شرایط بچم فرق داشت گفتین هفته دیگه
خانم دکتر من شنبه تا دوشنبه قرصو دادم.دوباره شنبه تا دوشنبه بدم؟
خانم دکتر من شنبه تا دوشنبه قرصو دادم.دوباره شنبه تا دوشنبه بدم؟
0
1405/02/22
سوال کننده
یعنی یک هفته بعد، منظور از روز شروع قرصه یا از پایانش؟
0
1405/02/22
سوال کننده
خانم دکتر الان دیدم خودشو میخارونه، شرتشو درآوردم دیدم یه کرم زنده از مقعدشو اومد بیرون. یعنی قرص فایده نداشت؟ باید چیکارکنم
0
1405/02/22
سوال کننده
خانم دکتر من قرصو نصف میکردم میدادم نصف دیگرو میگذاشتم کنار.
اون نصفه وقتی باز میشه خاصیتشو از دست میده؟
اون نصفه وقتی باز میشه خاصیتشو از دست میده؟
0
1405/02/23
پزشک اوما
بله جانم باید جدید بدهید هغته بعد اینکار را نکنید
درمورد اثرگذاری هم فرصت بدهید قرص زمان میبرد تا تاثیر بگذارد
درمورد اثرگذاری هم فرصت بدهید قرص زمان میبرد تا تاثیر بگذارد
0
1405/02/23
پزشک اوما
از دوشنبه تا چهارشنبه بدهید
0
1405/02/23
سوال کننده
چشم عزیزم.ممنونم. خدا هرچی میخواین. بهتون بده.خیلی ممنون
0
1405/02/23
سوال کننده
چشم
0
1405/02/23
سوال کننده
توروخدا اعلانو روشن بزارین. من حالت جدیدشو باهاتون درمیون بزارم
0
1405/02/23
سوال کننده
خانم دکتر من خیلی نگرانم.پسرم مدت طولانی ناخن میگویید.ممکنه اون ناخنا تو رودش مونده باشه و انگل به این راحتی دفع نشه؟
0
1405/02/23
سوال کننده
میجویید
0
1405/02/23
پزشک اوما
نه جانم هضم میشود این چه افکاری است!! مامان جان الکی خودتان را اذیت نکنید خب قرص که توان معجزه ندارد باید صبوری کنید درمان طی گردد
0
1405/02/23
سوال کننده
نمیدونم بخدا وسواس شدم. چون یه کوچیکترم دارم بیشتر شد.
امروز روکش ملافه و بالشتا و اسباب بازی هارو با آبجوش ضدعفونی کردم شستم. دستاشونم مرتب میشورم. خونه رو هم خوب جارو کشیدم و تمیز کردم که طی این دوره درمانش کوتاهی نکرده باشم. خداروشکر امروز چند بار بدنشو چک کردم چیزی ندیدم.شرتشم هرروز. عوض میکنم و با آبجوش ضدعفونی میکنم میزارم افتاب.
فقط خودم و نوزادم دارو نخوردیم.
امروز روکش ملافه و بالشتا و اسباب بازی هارو با آبجوش ضدعفونی کردم شستم. دستاشونم مرتب میشورم. خونه رو هم خوب جارو کشیدم و تمیز کردم که طی این دوره درمانش کوتاهی نکرده باشم. خداروشکر امروز چند بار بدنشو چک کردم چیزی ندیدم.شرتشم هرروز. عوض میکنم و با آبجوش ضدعفونی میکنم میزارم افتاب.
فقط خودم و نوزادم دارو نخوردیم.
0
1405/02/24
پزشک اوما
متوجهم عزیزم د و کاملا درک میکنم اگر ناخن ها بلند هست همه اعضای خانواده کوتاه کنند، و خداروشکر اگر ندیدید خیالمان راحت تر میشود که مسیر درستی جلو میرویم ❤️😘
0
1405/02/24
سوال کننده
خداروشکر ممنونم عزیزم
0
1405/02/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1405/02/25
سوال کننده
سلام خانم دکتر.حالتون خوبه؟ با عرض پوزش امروز تو مدفوع پسرم کرم رو دوباره دیدم.اندازشم تقریبا ۱سانت بود. بنظر شما همون روند درمان باید ادامه پیدا کنه و طول میکشه کرمها از بین برن؟؟
0
1405/02/26
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید
صبوری کنید این هغته هم درمان کامل گردد
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید
صبوری کنید این هغته هم درمان کامل گردد
0
1405/02/26
سوال کننده
ممنونم عزیزم ،مرسی از جوابتون❤️❤️
0
1405/02/26
سوال کننده
خانم دکتر از هوش مصنوعی پرسیدم گفت شاید داره از بدنش خارجش میشه. بنظرتون درسته؟
0
1405/02/26
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، بله جانم در کل باید فرصت بدهید که روند درمان مشخص شود ❤️
0
1405/02/26
سوال کننده
ممنونم عزیزم🌺🌺😘😘
0
1405/02/26
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم
0
1405/02/27
سوال کننده
خانم دکتر پوست دور مقعدش خیلی ملتهب و قرمزه.پماد زینک اکساید زدم. اشکالی داره؟
0
1405/02/27
پزشک اوما
نه جانم مشکلی ندارد
0
1405/02/27
پزشک اوما
ریکاو هم خوب است
0
1405/02/27
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر مهربون
0
1405/02/28
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 💜💓💜
0
1405/02/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
8 روز قبل
سوال کننده
سلام خانم دکتر.من سوالمو تو همین تاپیکم گذاشتم که از اول شرح حال ننویسم. پسرم خوشبختانه درمان شد و من تا امروز چیزی تو مدفوعش ندیدم.
ولی الان متوجه شدم که خودم مبتلا شدم.من همون موقع از دکتر غدد پسر کوچیکم پرسیدم گفت باید حضوری بیاید بپرسید.منم چون دسترسیم به دکتر سخت بود نخوردم. هفته بعد یکشنبه نوبت داره.
چیکار باید بکنم.اگر گفتن مشکلی نیست بخور میتونم مبندازول بخورم؟
پسر بزرگم که یک ماه پیش قرصو خورد چی.اونم نیازه بخوره؟ براش ضرر نداره؟
ولی الان متوجه شدم که خودم مبتلا شدم.من همون موقع از دکتر غدد پسر کوچیکم پرسیدم گفت باید حضوری بیاید بپرسید.منم چون دسترسیم به دکتر سخت بود نخوردم. هفته بعد یکشنبه نوبت داره.
چیکار باید بکنم.اگر گفتن مشکلی نیست بخور میتونم مبندازول بخورم؟
پسر بزرگم که یک ماه پیش قرصو خورد چی.اونم نیازه بخوره؟ براش ضرر نداره؟
0
8 روز قبل
سوال کننده

0
8 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر دکتر خودش جواب داد گفت خطری نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




