سلام وقت بخیر دخترم دوماهشه و از ۴۰روزگی شیرخشک دادم کنار شیرخودم و تا الان شکرخدا جفتشو میخوره ولی نگران اینم ک سینموپس بزنه دیگه از چندوقتگی نگران نباشم؟
0
1405/01/27
raha ❤
عزیزم تقریبا از چهل روزگی به بعد بچه انتخاب میکنه کدومشو بخوره اگه دوس داری شیر خودتو بدی باید بیشتر شیر خودتو بدی فقط روزی یه بار شیر خشک بدی با ساعتایی که پیشش نیستی بدی
0
1405/01/27
کوثر 🤍
سلام عزیزم
چیزی نیست که بگیم از فلان ماهگی دیگه پس نمیزنه
پسر من از ۷ ماهگی دیگه سینه نگرفت
مکیدن شیشه خیلی براشون راحت تره دیگه
تلاش کنید بیشتر از سینه شیر بدید مخصوصا در طول روز، و نهایتا شب ها تو تاریکی شیشه بدید
چیزی نیست که بگیم از فلان ماهگی دیگه پس نمیزنه
پسر من از ۷ ماهگی دیگه سینه نگرفت
مکیدن شیشه خیلی براشون راحت تره دیگه
تلاش کنید بیشتر از سینه شیر بدید مخصوصا در طول روز، و نهایتا شب ها تو تاریکی شیشه بدید
0
1405/01/27
دریا جعفری
درود گلم
دختر من زردی داشت از روز دوم هم شیرخشک خورد هم شیر خودم تا ۳ ماهگی یکدفعه شیرخشک رو گذاشت کنار و لب نزد. برعکس عمل کرد
دختر من زردی داشت از روز دوم هم شیرخشک خورد هم شیر خودم تا ۳ ماهگی یکدفعه شیرخشک رو گذاشت کنار و لب نزد. برعکس عمل کرد
0
1405/01/27
raha ❤
دختر من درست یه ماه و نیم بود دیگه لب به شیشه شیر نزد
0
1405/01/27
🤱maryam flh
به انتخاب بچه اس
پسرمن هنوزم هردو رو میخوره میگه جی جی
پسرمن هنوزم هردو رو میخوره میگه جی جی
0
1405/01/27
مامان نیلا 🌻🌻
من شیرم کم بود دخترم تا شیش ماهگی هر دو تارو میخورد اما بعد شیش ماهگی شیر خشک رو نخورد به زور ۳۰ سی سی بهش میدادم
0
1405/01/27
کوثر 🤍
فقط پسر من بود که من و قابل ندونست فکر کنم🙄😅
0
1405/01/27
🌙⭐️ maman
چون شیشه شیر زحمت نداره براش
و راحته
تمایل پیدا میکنه به سمتش
اگه شیر خودتو میخوای بدی
شیر خشکو کم کن
و راحته
تمایل پیدا میکنه به سمتش
اگه شیر خودتو میخوای بدی
شیر خشکو کم کن
0
1405/01/27
faeze k..
برای منم فقط تا ۵ ماهو ۱۰ روز شیر خودمو خورد ، بعدش انتخابش شیرخشک شد 🤦🏻♀️
0
1405/01/27
faeze k..
من بخاطر وزن نگرفتن و با دستور پزشکش دقیقا از ۴۰ روزگی شروع کردم شیرخشک کمکی گیگوز دادن
فقط روزی یک وعده
فقط روزی یک وعده
0
1405/01/27
🌙⭐️ maman
مم سر پسرم چون شبا تا صبح شیر خودمو میدادم
جوون نمیموند برام
اب بدنم خشک میشد 😀
صبحا تا تقویت میشدم یه وعده میدادم شیرخشک
شیرمم کم بود به شدت
ولی فقط یه قوطی دادم
اصرار داشتم شیر خودمو بخوره
دیگه قط کردم ازش
و با همون شیر کم ادامه دادم
جوون نمیموند برام
اب بدنم خشک میشد 😀
صبحا تا تقویت میشدم یه وعده میدادم شیرخشک
شیرمم کم بود به شدت
ولی فقط یه قوطی دادم
اصرار داشتم شیر خودمو بخوره
دیگه قط کردم ازش
و با همون شیر کم ادامه دادم
0
1405/01/27
مریم سلیمانی
دختر من تا ۳ماهگی شیر خودمو خورد
البته دختر بزرگمم همینطور اونم ۳ماه خورد
۲تاخواهر انگار قرار گراشته بودن ۳ماه بخورن😂😂😂
البته دختر بزرگمم همینطور اونم ۳ماه خورد
۲تاخواهر انگار قرار گراشته بودن ۳ماه بخورن😂😂😂
0
1405/01/27
Fateme akbari
من در این باره حرف نزنم بهتره
0
1405/01/27
سوال کننده
ممنون از همه عزیزان
0
1405/01/27
سوال کننده
چرا
0
1405/01/27
سوال کننده
منم فقط شبا میدم بهش دقیقا چون انگاری سیر میشه قشنگ میخوابه
0
1405/01/27
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
دختر من تا 5ماهگی هر دو رو میخورد رفتیم جایی شیشه رو یادم رفت ببرم دو روز شیشه نخورد بعدش هر کاری کردم شیشه نگرفت .حتی شیشه هم عوض کردم نگرفت دیگه
0
1405/01/27
Fateme akbari
دختر من از اول ی سینه رو نکرفت هر کاری کردم نگرفت
ی سیته رو در حد ۵دیقه میخوره
خیلیم شیر داشتم روزای اول نداشتم بعدشم داشتم
تو خواب سینه نمیگرفت
مجبور بودم بدوشم تو شیشه بهش بدم
تا دوماه سینه و شیشه رو گرفت
بعد از واکسن ول کرد و تو خواب میخورد تا چهار ماه شیشه و سینه
بعد از چهارماهگی دوتاشو کلا گذاشت کنار با قاشق و قطره چکون میدادم شاید تو خواب در حد دو سه بار خورد و این داستان هنوز ادامه داره و من با سرلاک خوری بهش شیر میدم
ی سیته رو در حد ۵دیقه میخوره
خیلیم شیر داشتم روزای اول نداشتم بعدشم داشتم
تو خواب سینه نمیگرفت
مجبور بودم بدوشم تو شیشه بهش بدم
تا دوماه سینه و شیشه رو گرفت
بعد از واکسن ول کرد و تو خواب میخورد تا چهار ماه شیشه و سینه
بعد از چهارماهگی دوتاشو کلا گذاشت کنار با قاشق و قطره چکون میدادم شاید تو خواب در حد دو سه بار خورد و این داستان هنوز ادامه داره و من با سرلاک خوری بهش شیر میدم
0
1405/01/27
Fateme akbari
اگه شاغل نیسی و کاری نداری بیرون و شیرت کافیه اصلاااااا شیشه بهش نده و سینه رو بهش بده چون خیلی راحتی
شیشه دردسرهای خودشو داره آب گرم چمیدونم نصفه شب شیر درست کن فلان
من اگه برگردم عقب اصلا شیشه دهن بچه نمیذارم
البته من چاره ای نداشتم چون تو خواب سینه نمیگرفت
شیشه دردسرهای خودشو داره آب گرم چمیدونم نصفه شب شیر درست کن فلان
من اگه برگردم عقب اصلا شیشه دهن بچه نمیذارم
البته من چاره ای نداشتم چون تو خواب سینه نمیگرفت
0
1405/01/27
mahsa poor
سلام گلم حتما نباید منتظر پس زدن سینه باشی چون مثلا دختر من تا لحظه ای که از شیر گرفتمش هم شیر خودم خورد هم شیرخشک
0
1405/01/27
سوال کننده
ازنظر خودم شیرخودم کافیه چون وزنشم گرفت واقعا ولی اطرافیان هی گفتن کمه شیرت بچه سیرنمیشه
0
1405/01/27
سوال کننده
چقدر عالی ان شاءالله دخترمنم همینجوری باشه😃
1
1405/01/27
🌙⭐️ maman
وزن میگیره دیگه حرف اطرافیان میخوای چیکار
من بچم شیر خودمو میدادم
شیرم کم بود ولی پرچرب و تقویت میکردم
ماشالله بچم انقد تپلی بود
باز همه میگفتن شیر خشک میدی تپله
هر کار کنییییی باز حرف میزنن
من بچم شیر خودمو میدادم
شیرم کم بود ولی پرچرب و تقویت میکردم
ماشالله بچم انقد تپلی بود
باز همه میگفتن شیر خشک میدی تپله
هر کار کنییییی باز حرف میزنن
0
1405/01/27
مامان آروشا کوچولو
من روزی دوبار بعد از ظهر و شب بهش شیر خشکمیدادم و تا ۶ ماهگی دادم بعدش دیگه تمایلی به شیر خشک نداشت و سینمو خورد
0
1405/01/27
پشتیبانی اوما
عزیزم پرسش شما در بخش پرسشهای عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما میتوانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
0
1405/01/27
الی ام
دختر من تا حدود 3 ماهگی وقتایی بیرون بودم میخورد.
یهو پسش زد در واقع شیشه نمیگیره. شیر خودمم بدوشم نمیخوره
خیلی سخته. راه حلی ندارید؟
فقط باباش بغلش میکنه سرشو ناز میکنه یه دفعه خورد
یهو پسش زد در واقع شیشه نمیگیره. شیر خودمم بدوشم نمیخوره
خیلی سخته. راه حلی ندارید؟
فقط باباش بغلش میکنه سرشو ناز میکنه یه دفعه خورد
0
1405/01/27
سوال کننده
درسته راست میگید😊اهمیت نمیدم دیگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



247

