Ooma
پرسش (1405/01/27):

تا چه سنی نگران پس زدن سینه بایدباشم

سلام وقت بخیر دخترم دوماهشه و از ۴۰روزگی شیرخشک دادم کنار شیرخودم و تا الان شکرخدا جفتشو میخوره ولی نگران اینم ک سینموپس بزنه دیگه از چندوقتگی نگران نباشم؟

عزیزم تقریبا از چهل روزگی به بعد بچه انتخاب میکنه کدومشو بخوره اگه دوس داری شیر خودتو بدی باید بیشتر شیر خودتو بدی فقط روزی یه بار شیر خشک بدی با ساعتایی که پیشش نیستی بدی
سلام عزیزم
چیزی نیست که بگیم از فلان ماهگی دیگه پس نمیزنه
پسر من از ۷ ماهگی دیگه سینه نگرفت
مکیدن شیشه خیلی براشون راحت تره دیگه
تلاش کنید بیشتر از سینه شیر بدید مخصوصا در طول روز، و نهایتا شب ها تو تاریکی شیشه بدید
درود گلم
دختر من زردی داشت از روز دوم هم شیرخشک خورد هم شیر خودم تا ۳ ماهگی یکدفعه شیرخشک رو گذاشت کنار و لب نزد. برعکس عمل کرد
دختر من درست یه ماه و نیم بود دیگه لب به شیشه شیر نزد
به انتخاب بچه اس
پسرمن هنوزم هردو رو میخوره میگه جی جی
من شیرم کم بود دخترم تا شیش ماهگی هر دو تارو میخورد اما بعد شیش ماهگی شیر خشک رو نخورد به زور ۳۰ سی سی بهش میدادم
فقط پسر من بود که من و قابل ندونست فکر کنم🙄😅
چون شیشه شیر زحمت نداره براش
و راحته
تمایل پیدا میکنه به سمتش
اگه شیر خودتو میخوای بدی
شیر خشکو کم کن
برای منم فقط تا ۵ ماهو ۱۰ روز شیر خودمو خورد ، بعدش انتخابش شیرخشک شد 🤦🏻‍♀️
من بخاطر وزن نگرفتن و با دستور پزشکش دقیقا از ۴۰ روزگی شروع کردم شیرخشک کمکی گیگوز دادن

فقط روزی یک وعده
مم سر پسرم چون شبا تا صبح شیر خودمو میدادم
جوون نمیموند برام
اب بدنم خشک میشد 😀
صبحا تا تقویت میشدم یه وعده میدادم شیرخشک
شیرمم کم بود به شدت
ولی فقط یه قوطی دادم
اصرار داشتم شیر خودمو بخوره
دیگه قط کردم ازش
و با همون شیر کم ادامه دادم
دختر من تا ۳ماهگی شیر خودمو خورد
البته دختر بزرگمم همینطور اونم ۳ماه خورد
۲تاخواهر انگار قرار گراشته بودن ۳ماه بخورن😂😂😂
من در این باره حرف نزنم بهتره
ممنون از همه عزیزان
چرا
منم فقط شبا میدم بهش دقیقا چون انگاری سیر میشه قشنگ میخوابه
دختر من تا 5ماهگی هر دو رو میخورد رفتیم جایی شیشه رو یادم رفت ببرم دو روز شیشه نخورد ‌بعدش هر کاری کردم شیشه نگرفت .حتی شیشه هم عوض کردم نگرفت دیگه
دختر من از اول ی سینه رو نکرفت هر کاری کردم نگرفت
ی سیته رو در حد ۵دیقه میخوره
خیلیم شیر داشتم روزای اول نداشتم بعدشم داشتم
تو خواب سینه نمی‌گرفت
مجبور بودم بدوشم‌ تو شیشه بهش بدم
تا دوماه سینه و شیشه رو گرفت
بعد از واکسن ول کرد و تو خواب می‌خورد تا چهار ماه شیشه و سینه
بعد از چهارماهگی دوتاشو‌ کلا گذاشت کنار با قاشق و قطره چکون میدادم شاید تو خواب در حد دو سه بار خورد و این داستان هنوز ادامه داره و من با سرلاک خوری بهش شیر میدم
اگه شاغل نیسی و کاری نداری بیرون و شیرت‌ کافیه اصلاااااا‌ شیشه بهش نده و سینه رو بهش بده چون خیلی راحتی
شیشه دردسرهای خودشو داره آب گرم چمیدونم نصفه شب شیر درست کن فلان
من اگه برگردم عقب اصلا شیشه دهن بچه نمیذارم
البته من چاره ای نداشتم چون تو خواب سینه نمیگرفت
سلام گلم حتما نباید منتظر پس زدن سینه باشی چون مثلا دختر من تا لحظه ای که از شیر گرفتمش هم شیر خودم خورد هم شیرخشک
ازنظر خودم شیرخودم کافیه چون وزنشم گرفت واقعا ولی اطرافیان هی گفتن کمه شیرت بچه سیرنمیشه
چقدر عالی ان شاءالله دخترمنم همینجوری باشه😃
وزن میگیره دیگه حرف اطرافیان میخوای چیکار
من بچم شیر خودمو میدادم
شیرم کم بود ولی پرچرب و تقویت میکردم
ماشالله بچم انقد تپلی بود
باز همه میگفتن شیر خشک میدی تپله

هر کار کنییییی باز حرف میزنن
من روزی دوبار بعد از ظهر و شب بهش شیر خشک‌میدادم و تا ۶ ماهگی دادم بعدش دیگه تمایلی به شیر خشک نداشت و سینمو خورد
عزیزم پرسش شما در بخش پرسش‌های عمومی ثبت شده است.
توجه داشته باشید که در این بخش فقط کاربران اوما می‌توانند پاسخ دهند.
برای دریافت پاسخ از دکتر و اطمینان از دیده شدن سوال توسط دکتر، لطفاً از بخش پرسش تخصصی یا ویزیت خصوصی استفاده کنید💜
دختر من تا حدود 3 ماهگی وقتایی بیرون بودم میخورد.
یهو پسش زد در واقع شیشه نمیگیره. شیر خودمم بدوشم نمیخوره

خیلی سخته. راه حلی ندارید؟
فقط باباش بغلش میکنه سرشو ناز میکنه یه دفعه خورد
درسته راست میگید😊اهمیت نمیدم دیگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه