Ooma
پرسش (1404/12/13):

تیک گرفتن پسر ۵ ساله ام

سلام مامانا
چند مدتیه پسرم تیک گرفته بیخودی هی بشکن میزنه مخصوصا وقتی استرس میگیره

سلام یا مدت بی توجهی کن به این حرکتش، نگاش نکن ازش نپرس، بهش نگو این کارو نکن،، بی محلی کن نسبت به این کارش از سرش میفته،، اون موقع اروم دستش رو بگیر و بکو بیا بریم خوراکی بهت بدم یا با یه چیزی حواسشو پرت کن
در مورد ترس هاش ازش سوال کن بگو از چی تو دنیا خیلی میترسی بعد بهش اطمینان بده که تو همیشه مواظبشی و هر مشکلی داره بیاد به خودت بگه و تو خیلی قوی هستی و میتونی از اون در برابر هر چیزی مراقبت کنی
پسر منم یه مدت تیک چشم برداشته بود خودش خوب شد
پسر من خیلی ترسوئه ، از همه چیز میترسه ، کافیه بفهمه مریض شده اولش میزنه به گوارشش تا یه روز فقط بالا میاره ، خیلی نگرانشم
خوب میشه کم کم، باهاش تو تاریکی بازی کن، سایه بازی و اینجور بازیا
خدا کنه ، میگم فردا بره مدرسه من چیکار کنم با این خلق و خوش
فک کنم همه ی اینا دوره ای هست و ریشه اش استرسه
خواهرزاده چهارساله ام تیک صورت گرفته بود خوب شد

مورد دوم (همسایمون)یه بچه سه ساله وقتی داداشش دنیا اومد از استرسه دیده نشدن و مورد توجه نبودن تیک چشم گرف
ب مرور زمان خوب شد
حتما از مشاوره کمک بگیر
چقدر طول کشید تا برطرف بشه؟
مشاور خوب سراغ ندارم
برا خواهرزادم حدود پنج شش ماه گذشت خوب شد

برا بچه ی همسایمون دو سال طول کشید که بچه دوم بزرگ شه همبازیش شه احساس امنیت و ارامش کنه
ب رفتار پدر مادر خیللللی ربط داره بچه ی کوچیکو زیاد ناز ندادن که بچه بزرگتر حساس تر شه و ب مرور زمان خوب شد
از لحاظ مالی مشگلی نداری؟
تهرانی؟
مشکلی ندارم ، کرجم ولی اگه لازم باشه تهران میام
یه مرکزی به اسم ارگانیک مایندد
اینترنت وصل شد بزن پیداش کن
یه مرکز هم به اسم والایش که اصفهانه اما انلاین هم هست البته نظر من برای پسرت حضوریه
حتما از مرکز ارگانیک مایندد وقت با مشاوره کودکش بگیر حتی شده ۲جلسه بری کافیه الان پسرت تو سن تاثیر پذیری باید ترسهاش حل بشه درمانش راحته و سریع هرچی بزرگتر بشه سخت تره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه