سلام مامانا
چند مدتیه پسرم تیک گرفته بیخودی هی بشکن میزنه مخصوصا وقتی استرس میگیره
پرسش (1404/12/13):
تیک گرفتن پسر ۵ ساله ام
405
19
1404/12/13
سوال کننده
0
1404/12/13
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
سلام یا مدت بی توجهی کن به این حرکتش، نگاش نکن ازش نپرس، بهش نگو این کارو نکن،، بی محلی کن نسبت به این کارش از سرش میفته،، اون موقع اروم دستش رو بگیر و بکو بیا بریم خوراکی بهت بدم یا با یه چیزی حواسشو پرت کن
0
1404/12/13
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
در مورد ترس هاش ازش سوال کن بگو از چی تو دنیا خیلی میترسی بعد بهش اطمینان بده که تو همیشه مواظبشی و هر مشکلی داره بیاد به خودت بگه و تو خیلی قوی هستی و میتونی از اون در برابر هر چیزی مراقبت کنی
0
1404/12/13
ارزو مامان الوند
پسر منم یه مدت تیک چشم برداشته بود خودش خوب شد
0
1404/12/13
سوال کننده
پسر من خیلی ترسوئه ، از همه چیز میترسه ، کافیه بفهمه مریض شده اولش میزنه به گوارشش تا یه روز فقط بالا میاره ، خیلی نگرانشم
1
1404/12/13
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
خوب میشه کم کم، باهاش تو تاریکی بازی کن، سایه بازی و اینجور بازیا
0
1404/12/13
سوال کننده
خدا کنه ، میگم فردا بره مدرسه من چیکار کنم با این خلق و خوش
0
1404/12/13
سانای بانو
فک کنم همه ی اینا دوره ای هست و ریشه اش استرسه
خواهرزاده چهارساله ام تیک صورت گرفته بود خوب شد
مورد دوم (همسایمون)یه بچه سه ساله وقتی داداشش دنیا اومد از استرسه دیده نشدن و مورد توجه نبودن تیک چشم گرف
ب مرور زمان خوب شد
خواهرزاده چهارساله ام تیک صورت گرفته بود خوب شد
مورد دوم (همسایمون)یه بچه سه ساله وقتی داداشش دنیا اومد از استرسه دیده نشدن و مورد توجه نبودن تیک چشم گرف
ب مرور زمان خوب شد
0
1404/12/13
زهراا🤲خدایا شکرت
حتما از مشاوره کمک بگیر
0
1404/12/13
سوال کننده
چقدر طول کشید تا برطرف بشه؟
1
1404/12/13
سوال کننده
مشاور خوب سراغ ندارم
1
1404/12/13
سانای بانو
برا خواهرزادم حدود پنج شش ماه گذشت خوب شد
برا بچه ی همسایمون دو سال طول کشید که بچه دوم بزرگ شه همبازیش شه احساس امنیت و ارامش کنه
ب رفتار پدر مادر خیللللی ربط داره بچه ی کوچیکو زیاد ناز ندادن که بچه بزرگتر حساس تر شه و ب مرور زمان خوب شد
برا بچه ی همسایمون دو سال طول کشید که بچه دوم بزرگ شه همبازیش شه احساس امنیت و ارامش کنه
ب رفتار پدر مادر خیللللی ربط داره بچه ی کوچیکو زیاد ناز ندادن که بچه بزرگتر حساس تر شه و ب مرور زمان خوب شد
0
1404/12/13
زهراا🤲خدایا شکرت
از لحاظ مالی مشگلی نداری؟
تهرانی؟
تهرانی؟
1
1404/12/13
سوال کننده
مشکلی ندارم ، کرجم ولی اگه لازم باشه تهران میام
1
1404/12/13
زهراا🤲خدایا شکرت
یه مرکزی به اسم ارگانیک مایندد
اینترنت وصل شد بزن پیداش کن
یه مرکز هم به اسم والایش که اصفهانه اما انلاین هم هست البته نظر من برای پسرت حضوریه
حتما از مرکز ارگانیک مایندد وقت با مشاوره کودکش بگیر حتی شده ۲جلسه بری کافیه الان پسرت تو سن تاثیر پذیری باید ترسهاش حل بشه درمانش راحته و سریع هرچی بزرگتر بشه سخت تره
اینترنت وصل شد بزن پیداش کن
یه مرکز هم به اسم والایش که اصفهانه اما انلاین هم هست البته نظر من برای پسرت حضوریه
حتما از مرکز ارگانیک مایندد وقت با مشاوره کودکش بگیر حتی شده ۲جلسه بری کافیه الان پسرت تو سن تاثیر پذیری باید ترسهاش حل بشه درمانش راحته و سریع هرچی بزرگتر بشه سخت تره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




