Ooma
پرسش (1404/11/29):

امپول جلوگیرز زدم بلافاصله میشه رابطه داشت و حامله نشد

سلام امپول جلوگیزی زدم باید تا چند روز هنوز جلوگیری داشته باشم یا خیالم راحت باشه

سلام ، باید حتما تا دو هفته از یه روش دیگه برای جلوگیری استفاده کنی
واقعاا
سلام منم آمپول میزنم دکترم گفت دوهفته اول خیلی باید مراقب باشی...ولی در کل من کلا از یه روش جلوگیری دیگه هم استفاده میکنم
سلام، آمپولش چند ماهس؟؟؟؟؟
جلوگیریش اطمینانیه یا طبیعی هم جلوگیری میکنید؟
میشه یه توضیح راجبش بدین
آمپولش یک ماهه و سه ماهه....نمیدونم منکه نمیتونم اعتماد کنم
من تازه زدمد۳ماهه
من فامیلم استفاده میکنه راضین
امتحانی زدم پس تا ۲هفته جلوگیری داشته باشم
عوارض نداره؟
من برا کیست دو دوره قرص ضدبارداری میخوردم همش تهوع داشتم و درده پریودی
این چند سالم طبیعی جلوگیری میکردم مشکلی نبود
ولی الان تحت هیچ شرایطی بچه ی دوم نمیخوام
گفتم اگ امپول علائم خاصی نداره همینو استفاده کنم
هر سه ماه تمدید میشه؟؟
از کجا باید این امپولو زد؟
اره هر ۳ماه تمدید کن
داروخانه باید بگیری یا اگه نداشت بری پیش دکتر زنان نسخه بنویسه بتونی بگیری بعضی داروخانه ها بدون نسخه نمیدن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه