سلام مامانا
دخترم غذاش خیلی خوب بود، تا اینکه دو روزی هست بهش عسل و پنیر گردو دادم خیلی هم میخورد...بعد اون بعد هر بار غذا سریع میگ دلم درده،تا وقتی معذرت میخام دفع کنه مدام میگ درد دارم..تا دفعه تموم شد دیگ اصن دردی نداره
هم از دردش اذیته هم اینکه بلافاصله بعد هر خوراکی اینجوری بشه چیزی ب بدنش جذب نمیشه اخه 😢
در ضمن بی اشتها هم شده دو لقمه میخوره بقیه ب زور
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



244
1404/11/13







