سلام دکتر
و اومایی های عزیز
من ۴۶ روزه زایمان کردم
رابطه داشتیم خیلی درد داشت نتونستم تحمل کنم میخواستم بدونم باید چیزی استفاده کنم که دردم کم شه واژنم انگار خشک بود وحشتناک درد داشت
راهکار میدین ممنون
پرسش (1404/10/26):
رابطه داشتن بعد از زایمان
682
101
1404/10/26
سوال کننده
3
1404/10/26
Arezoo Khanoom
سلام عزیزم ژل لوبریکانت آنتی باکتریال استفاده کن کمکت میکنه
0
1404/10/26
Arezoo Khanoom
اولش ممکنه خونریزی داشته باشی دردت زیاد باشه باید ملایم باشه و فشار نیاری ب خودت. اروم اروم بهتر میشی.
0
1404/10/26
زی زی مامان
فقط لوبریکانت تونست به من کمک کنه
2
1404/10/26
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
چند سری اول خیلی درد داره باید منظم اما کوتاه رابطه داشته باشید کم کم بهتر میشه...
اما ب نظر من دیر دیر رابطه داشته باشید دیرترم خوب میشید ...
اما ب نظر من دیر دیر رابطه داشته باشید دیرترم خوب میشید ...
0
1404/10/26
Arezoo Khanoom
دقیقا
0
1404/10/26
سوال کننده
باید چطور استفاده کنم
1
1404/10/26
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
آقاتون باید استفاده کنن عزیزم...
1
1404/10/26
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ی لایه بزنه رو ........ماسماسکش ....
واسه روون بودن استفاده میشه..روان کننده س
واسه روون بودن استفاده میشه..روان کننده س
0
1404/10/26
سوال کننده
کاندوم استفاده میکنه اخه
0
1404/10/26
سوال کننده
بدون کاندوم باید استفاده بشه
0
1404/10/26
سوال کننده
یعنی درد حس نمیشه
0
1404/10/27
مهشید .
درد رو کم نمیکنه فقط چون روان کننده هست راحت تر میشه.
0
1404/10/27
مهشید .
رو کاندوم ممکنه باعث پارگی کاندوم بشخ
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
دردت فکر کنم با کاندوم بیشتره خوب .....
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
فعلا کاندوم و بزار کنار دلا جون ...
0
1404/10/27
سوال کننده
بخاطر اینکه ممکنه اب بریزه داخل کاندوم استفاده کردیم که اصلا نتونستم تحمل کنم کنسل کردیم
0
1404/10/27
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
0
1404/10/27
سوال کننده
حدودا بعد از چند بار رابطه خوب میشه دیگه
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ی کم جلوگیریتون سفت و محکم باشه....تا از سختی اولش گذر کنید ..بهد دیگه کاندوم بزارید
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
اینو دیگه من قول نمیدم با کاندوم زودی خوب شی ..
کاندوم بابا خودش پلاستیکه در حالت عادیم درد داره ....
کاندوم بابا خودش پلاستیکه در حالت عادیم درد داره ....
0
1404/10/27
سوال کننده
قبلا هم طبیعی جلوگیری میکردیم
ولی میگن بعد از زایمان خیلی باید مراقب باشی گیرایی بدن چند برابر میشه
ولی میگن بعد از زایمان خیلی باید مراقب باشی گیرایی بدن چند برابر میشه
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
اونو ک بزاری کنار قول میدم بعد از ۶ یا ۷ باری خوب شی
0
1404/10/27
سوال کننده
اره دیگه کاندوم رو استفاده نمیکنم فعلا
1
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
آره خوب گیرایی ک بالاس ... اما دردشم خیلیه خدایی
من میگفتم سزارین کردم خویه دیگه درد ندارم بعد از زایمان ....
واااای چشت روز بد نبینه خواهر ...انگار با چاقو داخل بدنمو بریده و خط انداخته بودن...ب شدت سوزش داشتم
من میگفتم سزارین کردم خویه دیگه درد ندارم بعد از زایمان ....
واااای چشت روز بد نبینه خواهر ...انگار با چاقو داخل بدنمو بریده و خط انداخته بودن...ب شدت سوزش داشتم
0
1404/10/27
سوال کننده
من طبیعی بودم سخت ترین زایمان دنیا رو داشتم
0
1404/10/27
سوال کننده
نتونستم با دستگاه بزور کشیدن بیرون داغوووون شدم
بکساعت و ده دقیقه بخیه زدن ببین چیکارم کرده بودن
بکساعت و ده دقیقه بخیه زدن ببین چیکارم کرده بودن
0
1404/10/27
سوال کننده
کانال رحمم تنگ بود بچه گیر کرده بود
باید سزارین میکردن ولی زور داشت یهشون نکردن بیمارستان دولتی ادمو میکشه
باید سزارین میکردن ولی زور داشت یهشون نکردن بیمارستان دولتی ادمو میکشه
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ای وای چی کشیدی دخترررررر..
بچه اولتونه ؟
منم زنداداشم همین جوری مثل شما شد دقیقا .....
حواست باشه باید ببری چکاب قلب و اینا فکر کنم
بچه اولتونه ؟
منم زنداداشم همین جوری مثل شما شد دقیقا .....
حواست باشه باید ببری چکاب قلب و اینا فکر کنم
0
1404/10/27
سوال کننده
اره بچه اولمه
برا بچه کلی ازمایش و سونو نوشته بودن همه رو رفتیم اوکی بود خداروشکز
برا بچه کلی ازمایش و سونو نوشته بودن همه رو رفتیم اوکی بود خداروشکز
1
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
کشتار گاهه دیگه ...یعنی کاری میکنن آدم اسم زایمان بشنوه بلرزه
1
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
عزیزم....
بازم الهی،شکر
بازم الهی،شکر
0
1404/10/27
سوال کننده
من بچم ۱۲ روز اول بستری بود
چون با دستگاه کشیده بودن بیرون زیر پوست سرش خون جمع شده بود
یعنی مردم و زنده شدم
بخاطر اون خون زردی هم گرفت
فک کن با اون همه بخیه ۱۲ روز بیمارستانم باشی
چون با دستگاه کشیده بودن بیرون زیر پوست سرش خون جمع شده بود
یعنی مردم و زنده شدم
بخاطر اون خون زردی هم گرفت
فک کن با اون همه بخیه ۱۲ روز بیمارستانم باشی
0
1404/10/27
سوال کننده
ممنونم
0
1404/10/27
سوال کننده
خیلی عذابم دادن خدا ازشون نگذره
خودم هیچ حتی به دخترمم اسیب زدن
خودم هیچ حتی به دخترمم اسیب زدن
0
1404/10/27
سوال کننده
میگفتن خون زیر جمجمه جمع شده
اگه جمع نشه ممکنه عمل شه بکشن بیرون خونو
وای اینقدر استرس داشتم
فقط میگم من حلال نمیکنم خدام نگذره ازشون
ان آی سی یو هم یه مشت احمق و بیشعور بودن
اگه جمع نشه ممکنه عمل شه بکشن بیرون خونو
وای اینقدر استرس داشتم
فقط میگم من حلال نمیکنم خدام نگذره ازشون
ان آی سی یو هم یه مشت احمق و بیشعور بودن
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ای وااااای ..خدا نگذره ازشون...کم آدم خودش درد و ناراحتی داره ک ب بچه هم آسیب برسونن ...خوب لامصبا میبینین لگن تنگه ببرین سزارین..چ دلی دارن بخدا ....
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
چقدر ناراحت شدم خاک برسرشون
زن داداش منم همینجوری زایمان کرد دیکه ....
ب قلب بچه فشار اومده بود تا دو سال میرفتن میبردن دکتر قلب میومدن...عذاب دنیارو کشیدن خدا نگذره ازشون...اونم بیمارستان دولتی بود..
تازه ب قدری زایمانش بد بود ...ک دوباره رفت اتاق عمل نمیدونم چ عملی انجام داد ک ی کم درستش کنن ...بس ک پاره پورش کزده بودن
زن داداش منم همینجوری زایمان کرد دیکه ....
ب قلب بچه فشار اومده بود تا دو سال میرفتن میبردن دکتر قلب میومدن...عذاب دنیارو کشیدن خدا نگذره ازشون...اونم بیمارستان دولتی بود..
تازه ب قدری زایمانش بد بود ...ک دوباره رفت اتاق عمل نمیدونم چ عملی انجام داد ک ی کم درستش کنن ...بس ک پاره پورش کزده بودن
0
1404/10/27
سوال کننده
بیشرفن
0
1404/10/27
سوال کننده
دقیقا منم اینقدر پاره کرده بودن حتی با دستگاهم بیرون نمیومد
سر بچه رو فشار اورده بودن دیگه
سر بچه رو فشار اورده بودن دیگه
0
1404/10/27
سوال کننده
الانم نمیدونم اوضاعم چطوریه باید یبار دیگه برم زنان ببینه چطور بخیه کردن
0
1404/10/27
سوال کننده
رابطه داشتیم اینقدر درد داشتم انگار که دوباره داشتم زایمان میکردم
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
عزیز دلم .الهی شکر ک بخیر گذاشت
خودشون ک عین خیالشون نیست
خودشون ک عین خیالشون نیست
0
1404/10/27
سوال کننده
ممنون عزیزم
میگم خواب شبانه بچه کی درست میشه
میگم خواب شبانه بچه کی درست میشه
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
حتما برو...و بگو ک دردم داری
البته با این توضیحاتی ک دادی کاملا دردت طبیعیه....داخلی هنوز زخمی
البته با این توضیحاتی ک دادی کاملا دردت طبیعیه....داخلی هنوز زخمی
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
درست میشه.چند وقتشه کوچولو
0
1404/10/27
سوال کننده
اره داخل حس میکردم زخمه
0
1404/10/27
سوال کننده
۴۶ روز
شبا سه بار بیدار میشه هر ۲ و نیم ساعت الی ۳ ساعت
شبا سه بار بیدار میشه هر ۲ و نیم ساعت الی ۳ ساعت
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
والله عالیه که پسر من ده ماه و نیمشه ..هر یک ساعت بیداره گاهی .خیلی بخواد بهم حال بده شبی سه بار بیدار میشه
مثلا ظهر ک میخوابه یک ساعت...تا یکساعت و تیم ....دوبار بیدار میشه
مثلا ظهر ک میخوابه یک ساعت...تا یکساعت و تیم ....دوبار بیدار میشه
0
1404/10/27
سوال کننده
عه پس خوبه یعنی
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
گرسنه میشن ک بیدار میشن .....شیر خودتونو اگه میدین طبیعیه عزیزم...شیر خشک باز،ساعت خوابشون بیشتره
0
1404/10/27
سوال کننده
کی مث خودمون میخوابن دیگه
0
1404/10/27
سوال کننده
کمبود خواب دارم
0
1404/10/27
سوال کننده
هر بار بیدار شه تا شیر بدی آروغ بزنه ممکنه سکسکه کنه حدودا یکساعت طول میکشه
0
1404/10/27
سوال کننده
حساب کنی ادم خواب ندارع شبا
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
منم بخداآااا .دلم ی خواب درست و حسابی میخواد ...از وقتی ب دنیا اومده سر جمع دو یا سه بار ۱۲ خوابیده تا ۵ ....ما بقی کلا سع بار ب الا
0
1404/10/27
سوال کننده
روده هاش باد داره چی بهش بدم میگن شزبت گرمیچر بدی خوبه
0
1404/10/27
سوال کننده
پس چرا میگن بعد از ۳ ماه درست میشه خوابشون
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
تا ۳ ماهگی فکر کنم آروغ باید بگیری ...بعد دیکه خودش میزنه کم کم
0
1404/10/27
سوال کننده
خب یکماه و خرده ای دیگه دارم تا اروغ زدنش😁
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
انشالله واسه شما همینطور باشه عزیزم من گ نشد
0
1404/10/27
سوال کننده
ایشالااااا
1
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
عزیزم .آره خدایی خیلی سخته
0
1404/10/27
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
از،شیر گرفتیمشون
0
1404/10/27
سوال کننده
اره نصف شبا چشام خوابه باید بشینم آروغ گرفتن
0
1404/10/27
سوال کننده
وااای😥
0
1404/10/27
سوال کننده
۲ سال ادم سرویس میشه
0
1404/10/27
سوال کننده
بعد میگن دومی هم بیار
0
1404/10/27
سوال کننده
سر این که بفنا رفتم
0
1404/10/27
سوال کننده
شیر خودمو میخوره
شیر خشک چون سنگینه دیرتر بیدار میشن
شیر خشک چون سنگینه دیرتر بیدار میشن
1
1404/10/27
روشنا ...
ماسماسکش🤣🤣🤣جرررر
0
1404/10/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
ژل لوبریکانت بر پایه اب استفاده کنید و قبل رابطه برای حداقل ده دقیقه در لگن آب گرم بنشینید میتوانید هر 3 روز یکبار یم اپلیکاتور ژل واژینال ری نرم استفاده کنید معاشقه هم حتما به حد کافی داشته باشید
ژل لوبریکانت بر پایه اب استفاده کنید و قبل رابطه برای حداقل ده دقیقه در لگن آب گرم بنشینید میتوانید هر 3 روز یکبار یم اپلیکاتور ژل واژینال ری نرم استفاده کنید معاشقه هم حتما به حد کافی داشته باشید
0
1404/10/27
سوال کننده
نفهمیدمم ماسماسکش چیه🤣
0
1404/10/27
سوال کننده
ببخشید اخر پیامتونو متوجه نشدم
0
1404/10/27
سوال کننده
نوشتین هر سه روز یکبار چی؟؟؟؟
0
1404/10/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
جوووووون
0
1404/10/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
عزیزم....آره درسته
0
1404/10/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
مامان دلااااااااا از دست تو دختر
0
1404/10/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
یعنی قبل از ب قول معروف دخول ..... روم ب دیوار .....لب و بوسه و خلاصه این جور برنامه ها اولش داشته باشین ....تا بدن آماده دخول بشه
0
1404/10/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
منو ب چ حرفایی
0
1404/10/28
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ژل مخصوص واژینال.... با همون قلم باریک و بلندی ک داره ...استفاده کن...بهش میگن اپیلاکتور
0
1404/10/28
سوال کننده
اهان ممنون عزیزم
0
1404/10/28
سوال کننده
دوستان
0
1404/10/28
سوال کننده
دخترم دو روزه مدفوع نکرده شربت گریمیچر بگیرم براش خوبه؟همش باد داره
0
1404/10/29
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
گریمیچر فک نکنم مجاز باشی الان بدی ..
بعدم مدفوع تا ۵ ..۶ روز طبیعیه نکنن
بعدم مدفوع تا ۵ ..۶ روز طبیعیه نکنن
0
1404/10/29
پزشک اوما
یک اپلیکاتور ژل واژینال ری نرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




