Ooma
پرسش (1404/10/26):

رابطه داشتن بعد از زایمان

سلام دکتر
و اومایی های عزیز
من ۴۶ روزه زایمان کردم
رابطه داشتیم خیلی درد داشت نتونستم تحمل کنم میخواستم بدونم باید چیزی استفاده کنم که دردم کم شه واژنم انگار خشک بود وحشتناک درد داشت
راهکار میدین ممنون

سلام عزیزم ژل لوبریکانت آنتی باکتریال استفاده کن کمکت میکنه
اولش ممکنه خونریزی داشته باشی دردت زیاد باشه باید ملایم باشه و فشار نیاری ب خودت. اروم اروم بهتر میشی.
فقط لوبریکانت تونست به من کمک کنه
چند سری اول خیلی درد داره باید منظم اما کوتاه رابطه داشته باشید کم کم بهتر میشه...
اما ب نظر من دیر دیر رابطه داشته باشید دیرترم خوب میشید ...
دقیقا
باید چطور استفاده کنم
آقاتون باید استفاده کنن عزیزم...‌
ی لایه بزنه رو ........ماسماسکش ....
واسه روون بودن استفاده میشه..روان کننده س
کاندوم استفاده میکنه اخه
بدون کاندوم باید استفاده بشه
یعنی درد حس نمیشه
درد رو کم نمیکنه فقط چون روان کننده هست راحت تر میشه.
رو کاندوم ممکنه باعث پارگی کاندوم بشخ
دردت فکر کنم با کاندوم بیشتره خوب .....
فعلا کاندوم و بزار کنار دلا جون ...
بخاطر اینکه ممکنه اب بریزه داخل کاندوم استفاده کردیم که اصلا نتونستم تحمل کنم کنسل کردیم
ممنون از راهنماییتون
حدودا بعد از چند بار رابطه خوب میشه دیگه
ی کم جلوگیریتون سفت و محکم باشه....تا از سختی اولش گذر کنید ‌..بهد دیگه کاندوم بزارید
اینو دیگه من قول نمیدم با کاندوم زودی خوب شی ..‌‌
کاندوم بابا خودش پلاستیکه در حالت عادیم درد داره ....
قبلا هم طبیعی جلوگیری میکردیم
ولی میگن بعد از زایمان خیلی باید مراقب باشی گیرایی بدن چند برابر میشه
اونو ک بزاری کنار قول میدم بعد از ۶ یا ۷ باری خوب شی
اره دیگه کاندوم رو استفاده نمیکنم فعلا
آره خوب گیرایی ک بالاس ... اما دردشم خیلیه خدایی
من میگفتم سزارین کردم خویه دیگه درد ندارم بعد از زایمان ....
واااای چشت روز بد نبینه خواهر ...انگار با چاقو داخل بدنمو بریده و خط انداخته بودن...ب شدت سوزش داشتم
من طبیعی بودم سخت ترین زایمان دنیا رو داشتم
نتونستم با دستگاه بزور کشیدن بیرون داغوووون شدم
بکساعت و ده دقیقه بخیه زدن ببین چیکارم کرده بودن
کانال رحمم تنگ بود بچه گیر کرده بود
باید سزارین میکردن ولی زور داشت یهشون نکردن بیمارستان دولتی ادمو میکشه
ای وای چی کشیدی دخترررررر‌.‌.
بچه اولتونه ؟
منم زنداداشم همین جوری مثل شما شد دقیقا .....
حواست باشه باید ببری چکاب قلب و اینا فکر کنم
اره بچه اولمه
برا بچه کلی ازمایش و سونو نوشته بودن همه رو رفتیم اوکی بود خداروشکز
کشتار گاهه دیگه ...یعنی کاری میکنن آدم اسم زایمان بشنوه بلرزه
عزیزم....
بازم الهی،شکر
من بچم ۱۲ روز اول بستری بود
چون با دستگاه کشیده بودن بیرون زیر پوست سرش خون جمع شده بود
یعنی مردم و زنده شدم
بخاطر اون خون زردی هم ‌گرفت
فک کن با اون همه بخیه ۱۲ روز بیمارستانم باشی
ممنونم
خیلی عذابم دادن خدا ازشون نگذره
خودم هیچ حتی به دخترمم اسیب زدن
میگفتن خون زیر جمجمه جمع شده
اگه جمع نشه ممکنه عمل شه بکشن بیرون خونو
وای اینقدر استرس داشتم
فقط میگم من حلال نمیکنم خدام نگذره ازشون
ان آی سی یو هم یه مشت احمق و بیشعور بودن
ای وااااای ‌..خدا نگذره ازشون‌...کم آدم خودش درد و ناراحتی داره ک ب بچه هم آسیب برسونن ...خوب لامصبا میبینین لگن تنگه ببرین سزارین..چ دلی دارن بخدا ....
چقدر ناراحت شدم خاک برسرشون
زن داداش منم همینجوری زایمان کرد دیکه ....
ب قلب بچه فشار اومده بود تا دو سال میرفتن میبردن دکتر قلب میومدن...عذاب دنیارو کشیدن ‌‌‌خدا نگذره ازشون...اونم بیمارستان دولتی بود.‌.
تازه ب قدری زایمانش بد بود ...ک دوباره رفت اتاق عمل نمیدونم چ عملی انجام داد ک ی کم درستش کنن ‌‌...بس ک پاره پورش کزده بودن
بیشرفن
دقیقا منم اینقدر پاره کرده بودن حتی با دستگاهم بیرون نمیومد
سر بچه رو فشار اورده بودن دیگه
الانم نمیدونم اوضاعم چطوریه باید یبار دیگه برم زنان ببینه چطور بخیه کردن
رابطه داشتیم اینقدر درد داشتم انگار که دوباره داشتم زایمان میکردم
عزیز دلم ‌‌.الهی شکر ک بخیر گذاشت

خودشون ک عین خیالشون نیست
ممنون عزیزم
میگم خواب شبانه بچه کی درست میشه
حتما برو‌...و بگو ک دردم داری
البته با این توضیحاتی ک دادی کاملا دردت طبیعیه‌....داخلی هنوز زخمی
درست میشه.چند وقتشه کوچولو
اره داخل حس میکردم زخمه
۴۶ روز
شبا سه بار بیدار میشه هر ۲ و نیم ساعت الی ۳ ساعت
والله عالیه که ‌‌‌پسر من ده ماه و نیمشه ‌..هر یک ساعت بیداره گاهی .خیلی بخواد بهم حال بده شبی سه بار بیدار میشه
مثلا ظهر ک میخوابه یک ساعت...تا یکساعت و تیم ‌....دوبار بیدار میشه
عه پس خوبه یعنی
گرسنه میشن ک بیدار میشن .....شیر خودتونو اگه میدین طبیعیه عزیزم...شیر خشک باز،ساعت خوابشون بیشتره
کی مث خودمون میخوابن دیگه
کمبود خواب دارم
هر بار بیدار شه تا شیر بدی آروغ بزنه ممکنه سکسکه کنه حدودا یکساعت طول میکشه
حساب کنی ادم خواب ندارع شبا
منم بخداآااا .دلم ی خواب درست و حسابی میخواد ...از وقتی ب دنیا اومده سر جمع دو یا سه بار ‌‌ ۱۲ خوابیده تا ۵ ‌‌....ما بقی کلا سع بار ب الا
روده هاش باد داره چی بهش بدم میگن شزبت گرمیچر بدی خوبه
پس چرا میگن بعد از ۳ ماه درست میشه خوابشون
تا ۳ ماهگی فکر کنم آروغ باید بگیری ...بعد دیکه خودش میزنه کم کم
خب یکماه و خرده ای دیگه دارم تا اروغ زدنش😁
انشالله واسه شما همینطور باشه عزیزم ‌‌‌‌من گ نشد
ایشالااااا
عزیزم ‌.آره خدایی خیلی سخته
از،شیر گرفتیمشون
اره نصف شبا چشام خوابه باید بشینم آروغ گرفتن
وااای😥
۲ سال ادم سرویس میشه
بعد میگن دومی هم بیار
سر این که بفنا رفتم
شیر خودمو میخوره
شیر خشک چون سنگینه دیرتر بیدار میشن
ماسماسکش🤣🤣🤣جرررر
سلام به روی ماهتون مامان جان
ژل لوبریکانت بر پایه اب استفاده کنید و قبل رابطه برای حداقل ده دقیقه در لگن آب گرم بنشینید می‌توانید هر 3 روز یکبار یم اپلیکاتور ژل واژینال ری نرم استفاده کنید معاشقه هم حتما به حد کافی داشته باشید
نفهمیدمم ماسماسکش چیه🤣
ببخشید اخر پیامتونو متوجه نشدم
نوشتین هر سه روز یکبار چی؟؟؟؟
عزیزم....آره درسته
مامان دلااااااااا از دست تو دختر
یعنی قبل از ب قول معروف دخول ..... روم ب دیوار .....لب و بوسه و خلاصه این جور برنامه ها اولش داشته باشین ....تا بدن آماده دخول بشه
منو ب چ حرفایی
ژل مخصوص واژینال.... با همون قلم باریک و بلندی ک داره ...استفاده کن‌...بهش میگن اپیلاکتور
اهان ممنون عزیزم
دوستان
دخترم دو روزه مدفوع نکرده شربت گریمیچر بگیرم براش خوبه؟همش باد داره
گریمیچر فک نکنم مجاز باشی الان بدی ..
بعدم مدفوع تا ۵ ..۶ روز طبیعیه نکنن
یک اپلیکاتور ژل واژینال ری نرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه