Ooma
پرسش (1404/10/26):

اگزمای پوستی و آلرژی به پروتئین گاوی

سلام
من پسرم ۹ ماهشه و آلرژی به پروتئیت گاوی و تخم مرغ داره وخیلی هم اگزمای پوستی داره من خودم الان رژیم لبنیات و تخم مرغ دارم
میخواستم بدونم کسی تجربه ای مثل من رو داره تا کی اینجوری میمونه
خیلی نگرانم به خصوص برای اگزماهای پوستش

پسر منم همین بوده اما تحت نظر دکتر آسم و آلرژی پیش بردم الان خیلی خیلی بهتر شده
بهش تخم مرغ میدادم کل دور تا دور گردنش دونه های اگزمایی میزد
معمولا با بزرگتر شدن خوب میشن نگران نباش اما برای کنترل این موردا که داره حتما با دکتر مخصوص ویزیت بشه
پسر من حتی به غلاتم حساسیت داشت هم پروتئین گاو و گوسفند هم تخم مرغ هم تمام غلات
فعلا خیلی بهتر شده و تک و توک دونه پوستی داره هم به شدت قبل نیست
دکتراش هم گفتن چون تو سن رشد نباید هیچکدوم از مواد غذایی حذف بشه کنار دارو که برای کنترل الرژی داده بودن بهش غذا میدادم تا بدنش مقاوم بشه نسبت به اون الرژن و رفع بشه
خب خداروشکر
ممنون از جوابت کلی دلم آروم شد
خواهش میکنم
در کل نگران نباش بزرگتر بشه سیستم ایمنی بدنش هم قوی تر میشه پسر من تو یه دوره تمام دستاش پر از دونه شده بود و سرفه میکرد بخاطر الرژی غذایی
اما اجازه نداشتم براش یدونه از گروهای غذایی رو حذف کنم تا بدنش عادت کنه و مقابله نکنه
اما خب دارو رو استفاده میکردم تا اذیت نشه
بعضیا تا یکسال و یکسال و نیم کامل خوب میشن بعضیا تا ۲سال و ۳سال که خب ۹۰درصد همون یکسال و یکسال و نیم خوب میشن.کم پیش میاد طول بکشه
برای بچه شما هم به احتمال خیلی خیلی زیاد تا یکسال خوب میشه
بچه منم داره
تخم مرغ بخورم کل صورت و گردنش دونه میزنه و زبر میشه
من نمیخورم هیچ کدوم از الرژن هارو
ببخشید شما کدوم شهرید و کدوم دکتر بردید؟دقیقا دکتر دختر منم ک فوق تخصص گوارش هست گفتن فقط لبنیات و هزچی توش لبنیلت هست نخوزم و گوشت گاو و سویا و بادام زمینی هم نخورم؛ ولی گفتن ی وقت یکم خوزدم و کمی خون تو مدفوعم بود نگران نشم اینا یا یززگتز شدن سن کمتر کمتر میشه دخترای من عر دو خساسیت دارن و خون تو مدفوعشون افتاد
حالا من بردم پسرمو پیش متخصص آلرژی گفت تنها راه درمان اگزماش حذف عامل آلرژن که من دیگه خودمم نه لبنیات میخورم نه تخم مرغ و هرچی که توش اینا باشه نمیخورم کلا خودم هرچی درست کنم میخورم
بهش یه پماد دستساز هم داد برای پوستش که کورتون داره
اونو میزنم خیلی بهتر میشه اما گاهی نگران میشم که کورتون به پوستش آسیب نزنه تو دراز مدت
دختر منم اینجوری بود ی مدت تو رژیم بودم ولی اگزماش رفع نمیشد دیگ کلا شیرخشک بهش دادم شیر خودمو ندادم اگزماش رفت تا 12ماهگی شیرخشک پپتی بهش میدادم دیگ کم کم کره و لبنیات براش شروع کردم شیرخشکشم عادی کردم اوایل یکم اسهال شد ولی کم کم عادت کرد
الانم زیاد بهش لبنیات و تخم مرغ نمیدم اگزما نمیزنه ولی شاید ی خورده دلدرد بگیره یا اسهال جزئی بشه
ب نظرم تا دو سه سالگی همچنان هس
قبل اینکه من ببرمش پیش دکتر اسم والرژی چندتا متخصص کودک بردم و حتی دکتر پوست کلی پماد دستساز و غیردستساز میزدم اما فایده نداشت ببین کمتر میشه ها اما خب بازم برمیگشت
منم رعایت میکردمو
در واقع دکترش گفت به خودش بدم اما خودم رعایت کنم نه سفت و سخت اما خب من کلا از اول همیشه رعایت میکردم و مراقب بودم برام سخت نبود
یعنی به خودشم گفته ندی؟؟؟
من پسرمو بردم ساری پیش پرفسور جواد غفاری آسم و الرژی
خودم ساری نیستم عزیزم اما چون تعریف ایشون رو خیلی شنیدم پیشش بردم و بهترین هستن.
پسرم تو مدفوعش چیزی نبود اما بیرون ریزی داشت و به سرفه افتاده بود
فکر کنم ویزیت آنلاین هم انجام میدن من شماره اش رو براتون میفرستم خواستید فردا تماس بگیرید بپرسید چون من همیشه حضوری رفتم
۰۱۱۳۳۲۶۰۰۵۳
۳۳۲۶۰۰۵۴
۴۴۴۳۰۰۵۰
۰۹۱۱۹۱۵۹۲۰۱
این چندتا شماره هستش
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه