سلام خانم دکتر عزیز و دوستان نوزادم دوماه و نیمه ک الان چهار روزه ب سختی مدفوع میکنه با تحریک ناحیه مقعد و شیاف گلیسرین مدفوعش حالت لجز مانند و سبز پرنگ پیدا کرده شیرخشک نان کامفورت بهش میدم قبلش اینجوری نبود راحت شکمش روزی یکبار کار میکرد و طبیعی بود باید چیکار کنم؟شیرخشکش رو عوض کنم؟از دیروز دارم بهش بی بی کر هر هشت ساعت میدم و شکمش رو با روغن زیتون ماساژ میدم....خیلی اذیته گریه های خیلی وحشتناکی داره نصف شبا.... تنها قطره ای هم ک بهش میدم آ د هستش..... دفع گاز هم داره
0
1404/10/22
سوال کننده
شکم و روده هاش صدا میده
0
1404/10/22
shima2348 ❤
شیر خشک نان چون داخلش آهن داره باعث سبز شدن مدفوع میشه لزجز بودنش هم ممکنه بخاطر شیاف باشه
0
1404/10/22
shima2348 ❤
اخی نفخ داره
0
1404/10/22
shima2348 ❤
بچه خواهرم اینجوری بود دکتر براش شیر خشک گیگوز نوشت خوب شد
0
1404/10/22
سوال کننده
قبل اینکه شیاف بذارم ماساژ ک دادم دفع داشت هم سبز لجنی بود هم لجز
0
1404/10/22
سوال کننده
خیلی گریه میکنه خودمم کلافه شدم بنظرت براش گیگوز شروع کنم؟
0
1404/10/22
کوثر نبگانی
منم پسرم شیر خشکیه همسن پسرته هر چهار روز شکمش کار میکنه اوایل خیلی اذیت میشد براش قطره ضد نفخ گرفتم دیگه زور نمیزنه راحت مدفوع میکنه ولی بازم هر چهار روز یه بار
0
1404/10/22
سوال کننده
عزیزم چ قطره ای بهش میدی؟من نگرانیم اینجاست ک زور میزنه ولی نمیتونه پی پی کنه الان دو روزه ک با تحریک و شیاف پی پی میکنه ک رنگش خیلی سبز تیره س و سفته
0
1404/10/22
سوال کننده
هر روز دفع داشت تا همین سه چهار روز ک شکمش صدا میداد و زور میزنه
0
1404/10/22
کوثر نبگانی

اینه
1
1404/10/22
کوثر نبگانی
صبح نیم سیسی بهش میدم شب هم نیم سی سی خداروشکر دیگه زور نمیزنه
1
1404/10/22
کوثر نبگانی
الان قطره بی بی کر هم براش گرفتم چون دیر به دیر د
مدفوع میکنه گفتم روزی نیم سی سی بهش بدم ببینم چجور میشه
مدفوع میکنه گفتم روزی نیم سی سی بهش بدم ببینم چجور میشه
1
1404/10/22
کوثر نبگانی
میترسم بیشتر بیبی کر بهش بدم بعد اسهال بگیره
0
1404/10/22
سوال کننده
محتویاتش چیاس عزیزم
0
1404/10/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چرا کامفورت شروع کردید؟
چرا کامفورت شروع کردید؟
0
1404/10/23
سوال کننده
سلام خانم دکتر از یک ماهگی ب عنوان شیرکمکی فکر میکردیم کولیک داره ک گریه میکنه ولی بخاطر عدم سیر شدن بود گریه هاش دوبار سعی کردم عوض کنم شیرخشک رو ب معمولی ولی معده ش حساس شده گریه میکرد
0
1404/10/23
سوال کننده
همچنان شکمش صدا میده و دفع گاز داره و ب شدت بی قراره اصلا درست نخوابیده
0
1404/10/23
سوال کننده
ی مورد دیگه هم هست خانم دکتر دو سه روزه ک ابریزش دهان داره و مداوم دستاش رو میبره داخل دهنش سمت لثه ها
0
1404/10/23
سوال کننده
ب التماس کردن افتادم ک بخابه
0
1404/10/23
مریم 💚
بررسی کردین ببینین حساسیت به پروتئین گاوی داره یا نه؟
0
1404/10/23
مریم 💚
تازه اینجوری شده از وقتی شیر خشک میخوره یا از اول شیرخشک میخورد؟
0
1404/10/23
سوال کننده
ن حساسیت گاوی نداره چون استفراغ جهنده و علائم دیگ مث جوش صورت و حساس شدن ناحیه باسن اینارو نداره تازه اینجوری شده الان یک ماهو نیمه ک داره شیرخشک میخوره
0
1404/10/23
سوال کننده
خانم دکتر میشه لطفا جواب بدین
1
1404/10/23
پزشک اوما
به جای بیبی کر، روتفلور هر 8 ساعت 5 قطره بدهید
البته میتوانید بار اول یکجا 15 قطره بدهید
شیاف منظم استفاده نکنید ،پاها را مانند دوچرخه زدن حرکت دهید ، شکم را در جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید مقعد را دورانی چرب کرده ماساژ دهید و باتوجه به علامت ها مراجعه کنید از نظر رفلاکس پنهان چک شود
البته میتوانید بار اول یکجا 15 قطره بدهید
شیاف منظم استفاده نکنید ،پاها را مانند دوچرخه زدن حرکت دهید ، شکم را در جهت عقربه های ساعت ماساژ دهید مقعد را دورانی چرب کرده ماساژ دهید و باتوجه به علامت ها مراجعه کنید از نظر رفلاکس پنهان چک شود
1
1404/10/23
پزشک اوما
شیرخشک گیگوز اگر رفلاکس نداشته باشد خوب است ولی باتوجه به بیقراری حتما اول بررسی شود چون اگر رفلاکس پنهان داشته باشد گیگوز بدهید بدتر میشود
0
1404/10/23
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون خانم دکتر عزیز بخاطر نفخ و رفلاکس پنهان میتونم نان اچ آ بدم؟دکتر بردمش امروز گفت نان اچ آ براش شرو کنم و اینکه میتونم روغن mctبهش بدم؟
1
1404/10/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، اگر رفلاکس دارد mct ممکن است رفلاکس را تشدید کند اول روتفلور را شروع کنید تا تغییرات را ببینیم
روغن mct گزینه بعدی باشد
درمورد نوع شیرخشک اگر رفلاکس و حساسيت باهم تایید شده باشد پپتی یا پپتی جونیور بهتر هستند ولی میتوان در موارد خفیف ha را تست کرد شروع کنید حواب نداد مواردی که گفتم آغاز گردد
روغن mct گزینه بعدی باشد
درمورد نوع شیرخشک اگر رفلاکس و حساسيت باهم تایید شده باشد پپتی یا پپتی جونیور بهتر هستند ولی میتوان در موارد خفیف ha را تست کرد شروع کنید حواب نداد مواردی که گفتم آغاز گردد
0
1404/10/24
سوال کننده
چشم خانم دکتر❤
1
1404/10/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 😘❤️😘
1
1404/10/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



182

