سلام خانم دکتر خسته نباشید سه روزه دخترم اسهاله البته روز اول استفراغم داشت که اون قطع شد و امروز از صبح سه بار اسهال شده جوری که مدفوعش کامل روان شده و از پوشکش میزنه بیرون هر چی راه امتحان کردم قطره پرو بیبی وزینک دادم محلول وان لایت ولی اصلا خوب نمیشه نمیدونم چکار کنم لطفاا راهنماییم کنید خیلی حالم بده بچم جونی براش نمونده لب ب هیچیم نمیزنه😭
0
1404/10/07
سوال کننده
البته دکتر براش آموکسی کلاوم نوشته بود پنج روزی میشه ۱۲ساعت میدم بهش سرفه میکرد
0
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
همون اموکسی خودش باعث اسهاله
1
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
پودر بلوط و پودر سنجد از داروخانه بگیر، جدا جدا بریز توی ماست یا آب بهش بده بخوره
0
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
موز، کته با ماست، ماش پخته،، ، دوغ با یه کمی نمک، سیب درختی رنده کت بذار رنگش تغییر کنه بهش بده
0
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
پودر کیدی لاکت زینک بخر توی آب یا ماست بده
0
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
شش روز طول میکشه، اگه نمیخوای بستری کتی، باید تا میتونی آب بدی بهش و همه چیز رو امتحان کنی نذاری بدنش کم آب بشه، از همه مهم تر پودر اُ آر اس بگیر بریز تو آب بده
0
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
دکتر به دختر من شربت لوپرامید داد سه سیسی دادم بهش روزی یه بار
0
1404/10/07
سوال کننده
پودر اوار اس نمیخوره ولی محلول وان لایت میخوره دوست داره تا ثیرش خیلی بیشتر از او ار اسه
0
1404/10/07
سوال کننده
همه ی اینارو امتحان کردم فایده نداشت😥
0
1404/10/07
سوال کننده
عزیزم شربت زینک میدم روزی پنج سی سی پودر کدی لاکتم دارم ولی ندادم گفتم زیادی میشه دوتاش باهم
0
1404/10/07
سوال کننده
خوب دختر گلتون بهتر شد با این شربت؟
0
1404/10/07
ماه بانو ،
قطره رامنوفلور بهش بده آب رو اتیشه
1
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
اره خداروشکر
1
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
اره این قطره هم عالیه، من نتونستم پیداش کنم
0
1404/10/07
مامانی❤❤❤❤❤ 😚
به جای شربت زینک پودر کیدی لاکت بده خیلی خوبه
1
1404/10/08
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
کیدی لاکت زینک روزی دو ساشه بدهيد
پودر سنجد داخل ماست
کته برنج پخته شده در آبی که پودر سنجد دارد
موز
سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تیره شده بدهید
و رامنوفلور روزی ده قطره بدهید ، جواب نداد کپسول یوموگی شروع کنید جواب نداد حتما مراجعه کنید
کیدی لاکت زینک روزی دو ساشه بدهيد
پودر سنجد داخل ماست
کته برنج پخته شده در آبی که پودر سنجد دارد
موز
سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تیره شده بدهید
و رامنوفلور روزی ده قطره بدهید ، جواب نداد کپسول یوموگی شروع کنید جواب نداد حتما مراجعه کنید
0
1404/10/08
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون
1
1404/10/08
سوال کننده
حتما ممنونم ازتون
0
1404/10/08
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون ❤️
0
1404/10/08
سوال کننده
یه مشکل دیگه خانم دکتر اصلا لب ب هیچی نمیزنه برای بی اشتهاییش چی پیشنهاد میدید؟؟
0
1404/10/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
عزیزم شیر میخورد ؟
عزیزم شیر میخورد ؟
0
1404/10/10
سوال کننده
بله شیر خودمو میخوره
خدارو شکر از تاپیت قبلی سه روز میگذره و بی اشتهایی دخترم بخاطر همون ویروس بود و اللن حالش خوبه و اشتهاشم مثل قبل شده😍😍
خدارو شکر از تاپیت قبلی سه روز میگذره و بی اشتهایی دخترم بخاطر همون ویروس بود و اللن حالش خوبه و اشتهاشم مثل قبل شده😍😍
1
1404/10/11
پزشک اوما
ای جانم هزارن بار شکر مامان گل امیدوارم همیشه گل دختر ما خوب بماند ❤️😊😘😍
1
1404/10/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی اشتهایی شدید و حالت تهوع مداوم
- سلام میخواستم بدونم که
- فوری من از پسرم این ویروس جدید گرفتم العان چه دارو ها میتونم بخورم
- لکه بینی بعد از پریود
- ویروس جدید اسهال استفراق
- سرماخوردگی همزمان نوزاد ۴ ماهه با خودم
- خانم دکتر ودوستان اومایی علایم ویروس جدید چیه؟
- سلام ویروس جدید چه علائمی داره
- خانومها میشه لطفا درباره این ویروس جدید راهنماییم کنین
- ویروس جدید تب بالا



257

