سلام خانوم دکتر عزیز ومامانا من بعد از زایمانم دچار پریود نامنظم و لکه بینی شدم تاریخ پریود و لکه بینی هامم مینویسم ممنون میشم یه راه چاره بدید
24شهریور زایمان کردم فقط 10روز خونریزی و لکه داشته باشم
30مهر پریود شدم تا هفتم
28آبان پریود شدم تا سوم
24آذر پریود شدم
بین این پریودا من لکه بینی داشتم و دارم واقعا کلافه شدم آخرین پریودم خیلی شدید بود و لخته زیاد داشتم شیر خودمم میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



99
1404/10/07


