Ooma
پرسش (1404/10/07):

لکه بینی و خونریزی بعد زایمان

سلام خانوم دکتر عزیز ومامانا من بعد از زایمانم دچار پریود نامنظم و لکه بینی شدم تاریخ پریود و لکه بینی هامم مینویسم ممنون میشم یه راه چاره بدید
24شهریور زایمان کردم فقط 10روز خونریزی و لکه داشته باشم
30مهر پریود شدم تا هفتم
28آبان پریود شدم تا سوم
24آذر پریود شدم
بین این پریودا من لکه بینی داشتم و دارم واقعا کلافه شدم آخرین پریودم خیلی شدید بود و لخته زیاد داشتم شیر خودمم میدم

خانوم دکتر جان من وزنم 84کیلو هست به شدت ریزش مو دارم پوست و موم خیلی چربه و کسل و بی انرژی هستم ممکنه تنبلی تخمدان باشه؟؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله جانم احتمال تنبلی تخمدان هست بدلیل نوسانات هورمونی دوران شیردهی هم می‌تواند باشد یک سونوگرافی و یک چکاپ کامل الزامی است که علت لکه بینی را پیدا کنیم جانم این شرایط حتما نیازمند درمان است
کم کاری تیروئید و مابقی اختلالات هورمونی هم باید چک گردد
ممنون خانوم دکتر جان
ممنون خانوم دکتر جان
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️🌹❤️
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️🌹❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه