بارداری سوم هستم،به خاطر ایست قلبی جنین در بارداری دوم دکتر این سری بهم انوکساپارین دادن مشکل غلظت خون هم ندارم,آیا با توجه به سونو لازمه حتما انوکساپارین ادامه بدم؟روزی یه آسپرین هم بهم دادن
جفت در ان تی لترال راست بود اما بعد دوهفته شد خلفی آیا این چیز امکان پذیر میشه همچین چیزی
دکتر پرزانتاسیون متغیر چی هست؟قبلا این اصلاح نشنیدم
سلام به روی ماهتون مامان جان
باتوجه به سابقه ایست قلبی بله استفاده ار انوکساپارین الزامی است از نفس کشیدن هم واجب تر است قطع نکنيد
درمورد جفت بله لترال یعنی جانبی که غالبا با بزرگ شدن رحم و کشیده شدن دیواره آن جفت از جایگاه طرفی یا جانبی به دیواره پشتی یا جلویی کشیده میشود
سونوگرافی هم مشکلی ندارد
یعنی جنین در حال جنب و جوش بوده جای ثابتی ندارد در این هغته ها اغلب بچه ها همین هستند چون کوچک هستند و فضای رحمی برایشان وسیع هست مداوما در حال وروجک بازی هستند
دکتر چطوره ،من خیلی ها رو دیدم شرایط منو داشتن فقط آسپرین میخورن
عزیزم من هم بینهایت دیدم که با وجود آسپرین تکی متاسفانه ایست قلبی داشته اند، در همین اوما بگردید میبینید که چندین مورد داشتیم، شرایط هر مادر با دیگری متفاوت است، سن مادر، سن بارداری هنگام ایست قلبی، تعداد بارداری ها،. همینکه بارداری سوم هستید خودش یک ریسک فاکتور هست چون وقتی تعداد بارداری ها بالا می رود مشکلات مرتبط با عملکرد جفت هم بیشتر میشوند، بعد هم شما با وجود استفاده از آسپرین pi 1.9 دارید این یعنی مقاومت عروقی بالا است که با آسپرین تازه این نتیجه را داریم، حالا اگر فکر میکنید با همه این ها میخواهید بقیه را مبنا بگذارید و انوکساپارین استفاده نکنید تصمیم با شما است همینطور که عواقب تصمیم هم با شما است، من هم تمام بارداری انوکساپارین و آسپرین استفاده کردم جانم مشکلی هم ایجاد نمیشود