سلام خانم دکتر جواب آزمایش سلفری ام رو تفسیر کنید بی زحمت
0
1404/09/06
سوال کننده

0
1404/09/06
سوال کننده

0
1404/09/06
سوال کننده

0
1404/09/06
بانو بزرگی
راحیل جونخودشون چیزی نگفتن؟
0
1404/09/06
سوال کننده
آزمایشگاه دکترش گفت همه چی نرماله
0
1404/09/06
delaram m
خداروشکر عزیزم ❤️
1
1404/09/06
سوال کننده
ممنون گلم 🌹
0
1404/09/06
خدیج♥️ ..
خداروشکر عزیزم مبارکه😍😍😍😍
0
1404/09/06
سوال کننده
ممنون گلم😭😍
0
1404/09/06
S@A رضاییان
خداروشکر عزیزم 🥺
1
1404/09/06
سوال کننده
ممنون گلم🥹🌹
0
1404/09/06
mozh z@
عزیزم الهی شکر 😍😍😍
0
1404/09/06
mozh z@
دیدی گفتم بچت مثل گل سالمه 😍😍😍
0
1404/09/06
سوال کننده
مرسی گلم
0
1404/09/06
na30 sq
خداروشکر 🥰
0
1404/09/06
سوال کننده
❤️❤️
0
1404/09/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
رااااااحیل
0
1404/09/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
رااااااحیل
0
1404/09/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
دیدی چقدر گفتیم سالمه
0
1404/09/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
شکر
تو و فاطی دهن مارو صاف کردین
تو و فاطی دهن مارو صاف کردین
0
1404/09/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
پسره یا دختر
0
1404/09/06
سوال کننده
جانم
0
1404/09/06
سوال کننده
بله عزیزم😂
0
1404/09/06
سوال کننده
خدارو هزار بار شکر
0
1404/09/06
سوال کننده
پسر
1
1404/09/06
مامان گلی
دیدی راحیل
اینا پول تو تو گلوشون گیر می کنه از بس که اذیت شدی
الحمد لله که سلامته من از لحطه اول مطمئن بودم
اینا پول تو تو گلوشون گیر می کنه از بس که اذیت شدی
الحمد لله که سلامته من از لحطه اول مطمئن بودم
1
1404/09/06
مامان گلی
فقط دردشون پوله بیخود نیست اختیاری کردنش
0
1404/09/06
سوال کننده
الحمدلله ❤️🥹
0
1404/09/06
mozh z@
دمت گرم گل گفتی 🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/09/06
mozh z@
الهی خیر نبینن
0
1404/09/06
زهرا گلی
دیدی گفتم سالم سالمه مطمئن باش ،انشالله سلامت بغل بگیریش
0
1404/09/06
سوال کننده
ممنون گلم 🌹
1
1404/09/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
هزاران بار شکر پسر کوچولوی وروجک ما کاملا سالم است فقط سونوگرافی پیگیری آنومالی انجام دهید جان دلم مبارکتان باشد خیلی خیلی خوشحال شدم ❤️❤️🧡❤️❤️
هزاران بار شکر پسر کوچولوی وروجک ما کاملا سالم است فقط سونوگرافی پیگیری آنومالی انجام دهید جان دلم مبارکتان باشد خیلی خیلی خوشحال شدم ❤️❤️🧡❤️❤️
0
1404/09/06
سوال کننده
خیلی ممنونم دکترجان ❤️🥹
0
1404/09/06
سوال کننده
خانم دکتر حقیقتا میترسم دوباره سونو
الان لازمه حتما دوباره برم و به چه دلیل
هفته ی چندم برم ؟
الان لازمه حتما دوباره برم و به چه دلیل
هفته ی چندم برم ؟
0
1404/09/06
سوال کننده
بین ۲۸تا ۳۲هفتگی برای رشد جنین
همون موقع برم سونوگرافی چطوره
الان اصلا دلشو ندارم 🥺
همون موقع برم سونوگرافی چطوره
الان اصلا دلشو ندارم 🥺
0
1404/09/06
پزشک اوما
عزیزم هفته 24 سونوگرافی آنومالی مجدد برای پیگیری تغییرات حتما الزامی است جان دلم میفهمم سخت است ولی باید تحت نظر متخصص باشید ❤️اکوکاردیوگرافی قلب جنین هم انجام شد؟
0
1404/09/06
سوال کننده
بله اکو قلب انجام شده همه چی خوب بود
1
1404/09/06
سوال کننده
خانم دکتر اگه تعقیری نداشت همین روال بود در هفته ۲۴
بعد چه میشه کرد ؟
بعد چه میشه کرد ؟
0
1404/09/06
لیلا زمانپور
سلام خوبی راحیل جون خداشکر عزیزم
خیلی خوشحال شدم برایت انءشاالله نی نی کوچولو ناز بسلامتی بیابغلت گلم 💚💖💜
خیلی خوشحال شدم برایت انءشاالله نی نی کوچولو ناز بسلامتی بیابغلت گلم 💚💖💜
0
1404/09/06
سوال کننده
سلام لیلا جون قربونت تو چطوری
ممنون گلم 🌹 ان شاالله تو هم بزودی نینی دار بشی و بغل بگیریش
ممنون گلم 🌹 ان شاالله تو هم بزودی نینی دار بشی و بغل بگیریش
0
1404/09/07
مامان دخترای قشنگم❤️
سلام عزیزم خداروشکر خیلی خوشحال شدم برات
0
1404/09/07
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم
0
1404/09/07
مامان امیرعلی ...
سلام عزیزم خوبی خداروشکر انشاالله بسلامتی بغلش بگیری خیلی برات خوشحال شدم
0
1404/09/07
بانو بزرگی
خداروشکر😍😍😍
0
1404/09/07
مایسا 🌙
سلام عزیییزم😍خداروشکر . خیلی خوشحال شدم💫✨✨
0
1404/09/07
سوال کننده
سلام ممنون گلم♥️ ان شاالله تو هم بزودی نینی دار بشی
0
1404/09/07
سوال کننده
بانوجان خدا جوابمو داد😭😍♥️♥️
0
1404/09/07
سوال کننده
سلام گلم ممنونم ان شاالله تو هم بزودی باردار بشی و نینی بغل بگیری😍🤣
0
1404/09/07
بانو بزرگی
خدارو شکر عزیز دلم بخدا خیلی دعات کردم میفهمیدم حال روزت رو🥺🥺🥰❤️❤️❤️
1
1404/09/07
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1404/09/07
فاطیما احمدی
😂😂😂🥲🥲
0
1404/09/07
فاطیما احمدی
سلام راحیل چن بار گفتم نینیت سالمه فقط حرص خوردی😒
0
1404/09/07
سوال کننده
سلام فاطمه خوبی همه خاله هام دارن بهم فوش میدن 😂
حالا تو مثل من حرص نخوریا
رفتی دکتر
حالا تو مثل من حرص نخوریا
رفتی دکتر
0
1404/09/07
نازگل رمضاتی
ای جانم الهی شکر الهی شکر، ان شاالله به حق حضرت زهرا سلام الله علیها همگی صحیح و سالم نی نی ها رو بغل بگیرین، دامن همه منتظر ها هم سبز بشه 🥺🥺
0
1404/09/07
سوال کننده
ممنون
ان شاالله الهی آمین
ان شاالله الهی آمین
0
1404/09/07
پزشک اوما
خداروشکر که اکوکاردیوگرافی خوب بوده جان دلم ، مجددا بسته به تغییرات در هغته های بعدی جان دلم باید تحت نظر باشد و نهایتا بررسی بعد تولد همین ولی غالبا رفع میشوند نگران نباشید
0
1404/09/07
سوال کننده
یک دنیا تشکرخانم دکتر عزیزم ❤️😍
0
1404/09/08
Feri 🙃🤩☹️
😍😍😍😍😍😍😍😍اونور حرف زدم
مبارکت باشه😘😘😘
مبارکت باشه😘😘😘
0
1404/09/08
سوال کننده
فدات گلم 🌹❤️❤️❤️
1
1404/09/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🧡❤️همیشه شاد باشید راحیل جانم❤️😘
1
1404/09/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1404/10/02
سوال کننده
وای این استیکر رو امروز دیدم خنده اشتباهی فرستاده شده خواستم چشای قلبی رو بفرستم متوجه اصلا نشدم
مایسا جون اگه پیاممو بدی ببخشید گلم بخدا متوجه نشده بودم
مایسا جون اگه پیاممو بدی ببخشید گلم بخدا متوجه نشده بودم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



511

