سلام خسته نباشید.من هفته ۳۴ بارداریم احساس سوزش و خارش همراه با ترشحی که رو لباسم میمونه زرد رنگ میشه دارم قسمت بیرونی واژن.نوبت دکترم ۱۵ روز دیگه ست بنظرتون چه دارویی استفاده کنم که بیخطر باشه تا حالا ۲ بار در بارداری از کلوتریمازول وارینال استفاده کردم.ممنونمیشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



246
1404/08/29



