دوستان من از اول بارداری عفونت دارم هر سری هم پماد ودارو استفاده میکنم برا کنترلش اما میترسم خدایی نکرده این عفونت روی رشد مغزش تا الان اثر گذاشته باشه .دکترم گفت دفه بعد باید آنتی بیوتیک مجاز تزریقی داخل سرم برات بنویسم حتما میگم بنویسه چون عفونت خطرش بیشتره. دوستایی که دائم عفونت داشتین تو بارداری یا مثل من بودین نی نی تون خوبه ؟؟ خیلی استرس دارم اگه میشه تجربه هاتونو بگین.ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



340
1401/09/24



