
معذرت خواهی میکنم بابت عکس
سلام به روی ماهتون مامان جان
رنگ سبز بدلیل آهن موجود در شیرخشک بوده و طبیعی است نگران نباشید، ولی برای اینکه مطمئن باشم دفع خلطی نیست از دفع بعدی هم عکس بگیرید تا ببینم
بابت کولیک و... دارو میدهید ؟کلا چه قطره هایی به دلبندتان میدهید با چه برندی
سلام صبحتون بخیر ،درحال حاضر فقط آ د
یه مدت هم کولیک ایز دادم تاثیری ندیدم
چشم امروز باز عکس میفرستم
ممنون از پاسختون 🌹

این دفع امروزش هست
هر روز دفعش این شکلی نیست یه روزهایی سفت تره
جانم دفع مقداری خلطی است به متخصص اطفال مراجعه کنید تا اگر ایشان هم موافق بود و به حساسیت به پروتئین گاوی شک داشت شیرخشک تغییر کند
اگر دفع سفت دارد روزی هم 5 قطره بیبی کر بدهید
گریه های کولیک هم دارد؟
سلام صبحتون بخیر
چشم خانم دکتر مدفوعش اونقدر سفت نیست که اذیت کننده باشه،منظورم اینه که مثل این دوتا عکس خلطی نیست
گریه شدید در طول روز فقط عصرا داره که بی قراری میکنه که باید سر دست بگیرم تکونش بدم تا آروم بگیره
چشم هاتون بی بلا جانم خب خداروشکر بنابراین سفت نیست نیازی به بیبی کر ندارد
گریه هم، ناشی از کولیک است، از اپلیکیشن های white noise کمک بگیرید صدای سشوار، جاروبرقی، ضبط کرده و بگذارید آروغ دلبندتان را در هر نوبت شیردهی بگیرید و بهتر نشد بقیه قطره های کولیک مانند اینفاکول تست شود
خواهش میکنم عزیزدل من 🌹❤️🌹