سلام مامانای عزیز اوما
من راهنمایی میخوام از مامانا مخصوصا پسردارها
توی تهران کجا میبرین جوجه ها رو آرایشگاه که راضی هستین
جایی که مامیبریم هر سری یه مدل میزنه. یکبار خوب میشه سری بعد خراب میکنه.
پرسش (1404/07/21):
آرایشگاه خوب برای پسر کوچولوها
280
20
1404/07/21
سوال کننده
1
1404/07/21
tirajheh hadadi
سلام .طبق تجربه خواهرام که پسر دارن
۹۰ درصد آرایشگرها اینجورن
چندتا آرایشگر هم عوض کردن باز همین داستان....
۹۰ درصد آرایشگرها اینجورن
چندتا آرایشگر هم عوض کردن باز همین داستان....
1
1404/07/21
فاطمه ~
کلا عزیزم همینه منم پسرم میبرمیبار انگار بز تراشیدن یبار مدل خوشگل میشه
اکثرا بابام یا شوهرم براش میزنه مگر مراسمی یا جایی دعوت بشیم بریم ارایشگاه
اکثرا بابام یا شوهرم براش میزنه مگر مراسمی یا جایی دعوت بشیم بریم ارایشگاه
3
1404/07/21
پگاه 🍭
تهرانپارس عمو مهرداد خوبه
0
1404/07/21
mina ashrafi
بیارش ارایشگاه همسرمن😅
0
1404/07/21
♥️ ♥️
توی تهران کجا میبرین جوجه هارو آرایشگاه که راضی هستین
یعنی اگه یکی بیاد بگه میبرم مثلا قیطریه فلان جا
یا رسالت یا یافت آباد فلان جا ، شماهم ترجیحا اینجاها میبرید؟؟؟
اول ازهمه باید بُعد مسافتی تونو مطرح کنید
اینجا ، اوما ، هرکسی ، مال هرجایی از تهرانه
شرق تهران
غرب تهران
جنوب تهران
یعنی اگه یکی بیاد بگه میبرم مثلا قیطریه فلان جا
یا رسالت یا یافت آباد فلان جا ، شماهم ترجیحا اینجاها میبرید؟؟؟
اول ازهمه باید بُعد مسافتی تونو مطرح کنید
اینجا ، اوما ، هرکسی ، مال هرجایی از تهرانه
شرق تهران
غرب تهران
جنوب تهران
0
1404/07/22
بهار 😍
من میبرم آرایشگاه سامی تو مینی سیتی پیش آرایشگر آقا مهدی چند تا هستند ولی آقا مهدی آرایشگر پسرم هست از ۸ ماهگی میبرمش آقا مهدی هم کار درست و هم با حوصله هست همونجا پک اصلاحش هم خریدیم
0
1404/07/22
سوال کننده
بله عزیزم میبرم با اجازتون
چون هم شرق بردم هم غرب هیچکدوم صددرصد راضی نبودم
دوماه یکبار میخوامببرم آرایشگاه هر جایی باشه اگه بدونم خوبه میرمدیگه فوقش یک ساعت ترافیک میمونم
چون هم شرق بردم هم غرب هیچکدوم صددرصد راضی نبودم
دوماه یکبار میخوامببرم آرایشگاه هر جایی باشه اگه بدونم خوبه میرمدیگه فوقش یک ساعت ترافیک میمونم
0
1404/07/22
سوال کننده
مرسی عزیزم لطف کردی
0
1404/07/22
سوال کننده
خیلیم عالی
کجا هستن😀
کجا هستن😀
0
1404/07/22
سوال کننده
ممنونم
1
1404/07/22
مرجان ر
من پسرم رو از ۸ ماهگی میبرم ارایشگاه کارینو تو مرکز خرید دنیای نور، پیج اینستاشون رو ببینید
البته ما مدل خاصی تاحالا درخواست نکردیم کامل کوتاه میکنه تا ۴ ماه بعد، بچه های کوچیک چون ثابت نمیمونن یا گریه میکنن ممکنه موشون همیشه خوب درنیاد، باز پسر من اونجا بهتر ارتباط میگیره و مشغول بازی با صندلی ماشینی میشه کمتر گریه میکنه یه بار پدرش بردش جای دیگه خیلی گریه کرده بود
البته ما مدل خاصی تاحالا درخواست نکردیم کامل کوتاه میکنه تا ۴ ماه بعد، بچه های کوچیک چون ثابت نمیمونن یا گریه میکنن ممکنه موشون همیشه خوب درنیاد، باز پسر من اونجا بهتر ارتباط میگیره و مشغول بازی با صندلی ماشینی میشه کمتر گریه میکنه یه بار پدرش بردش جای دیگه خیلی گریه کرده بود
0
1404/07/22
سوال کننده
مرسی عزیزم اتفاقا تو اینستا دیدم پیجش رو خیلی قشنگ بود بنظرم
پسر من خیلی آروم میشینه
متاسفانه نمیدونم آرایشگراشهر سری چرا یجورمیزنن.
من اخیرا پازل میبرم تو چیتگر. با سه نفر مختلف امتحان کردم.
یکبار خیلی قشنگ میشه سری بعد آنقدر کوتاه میکنه بچه کنار سرش انگار کچله.
با اینکه تاکید میکنیم اینجورینشه، عکس دلخواهم نشون میدیم.
پسر من خیلی آروم میشینه
متاسفانه نمیدونم آرایشگراشهر سری چرا یجورمیزنن.
من اخیرا پازل میبرم تو چیتگر. با سه نفر مختلف امتحان کردم.
یکبار خیلی قشنگ میشه سری بعد آنقدر کوتاه میکنه بچه کنار سرش انگار کچله.
با اینکه تاکید میکنیم اینجورینشه، عکس دلخواهم نشون میدیم.
1
1404/07/22
مرجان ر
آرایشگر کلا آدم خوش اخلاقی نیست😅 ولی با بچه ها برخوردش خوبه
خوب اینطوری خیلی خوبه همکاری میکنه حالا اینجارو هم امتحان کنید
خوب اینطوری خیلی خوبه همکاری میکنه حالا اینجارو هم امتحان کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




