سلام خانم دکتر خسته نباشید
من پریروز عصر بعد از اینکه از خواب عصرانه بیدار شدم سردر گرفتم ک تا اخرشب داشتم پشت چشم چپم درد میکرد و کف سرم، فشارمم هر روز میگیرم بین 11 رو 8 و 12 رو 8 عه و معمولا بالا تر از این نمیره ک پریروز تو سردرد دوبار گرفتم همون 11 بود
دوباره دیروز از ساعتای 2 ظهر ب بعد سردر شدم ک کف سرم کامل درد میکرد تا 9،10 شب ک ساعتای 8 فشارم رو گرفتم 13 رو 8 بود بعد کمی آب لیموی طبیعی خوردم و دستشویی رفتم بعدش رسید به 12 رو 8 و سردردمم 80 درصدش آروم شد و خداروشکر دیگه امروز اصلا درد ندارم
امروز هم نوبت دکتر داشتم فشارم 10 رو 8 بود منتها فراموش کردم برای سردرد بهشون بگم
چیکار باید بکنم؟ آیا نیازه دوباره دکتر برم؟چه راه حلی پیشنهاد میکنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



168
1404/07/14


