اگه خیلی شدیده به دکتر بگو شاید علتی داشته باشه
شاید به خاطر فشارت باشه بالا یا پایین باشه
نمیدونم چقد درسته ولی میگن اونایی که سردرد دارن بچشون پسره
ا؟ من تو اینترنت زدم گفته بود بعضیها سردرد دارن که تو هفته ۹ و ۱۰ به اوجش می رسه
یکی از اشناها گفت خیلی سردرد داشتم جنسیت بچش پسره،حالا شاید ارتباطیم نباشه.
عزیزم، انشالله به سلامت به دنیا بیاد
من بچم پسرع سر دردای فوق وحشتناک داشتم
من الان یک هفته میشه که سردرد شدید دارم من یه پسر دارم 16 سالشه
خواهر منم سر بچش خیلی سردرد داشت
سلام گلم منم ازوقتی فهمیدم حامله ام تا آخر سه ماهگیم سردرد داشتم البته من سابقه میگرنم داشتم ولی واقعا عیرقابل تحمل بود الانم دقیقا تاریخ پریودم که میشه دوسه روز سردرد میشم بچه ام پسره
اره دوست دارم البته هر چی باشه خدارو شکر میکنم فقط سالم باشه
انشالله سلامت به دنیا بیاد عزیزم
من پهلو هامم خیلی درد میکنه وه اینکه کیست هم دارم وقتی راه میرم سمت راست زیره شکمم خیلی درد میگیره دلیلش چی میتونه باشه