سلام خسته نباشید خانم دکتر گل و اومایی های عزیز
پسرم دو سالو هشت ماهش هست شنبه هفته قبل صبح بیدار شد خیلی بالا آورد بردم بیمارستان سرم و آمپول زدن خوب شد
تا امشب خیلی بالا آورد استفراغ بدبو دلیلش چیه الانم خوابه
هیچی هنوز بهش ندادم نگرانم
دلیل این استفراغ ها چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



223
1404/07/14


