خلط که داره ولی بچه انگار یبوست داره نوزاد مدفوعش اینقدر سفت نباید باشه
اره میدونم شربت کیدوزل میخوره اینجوری شد قطع کردم
🥲🥲سفت امروز شده یوبوستش اوکی شده بود شربتش کرد
سلام نازنینم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
بله اندکی خلطی است
بی بی کر میدم
کولیکید
و از شب شربت دمپریدون
بیبی کر هر چند ساعت چند قطره؟ چون قوام دفع خلطی است
اگر دفع خلطی تکرار شد عکس بگیرید تا ببینم که درمورد رژیم تصمیم گیری شود
روزی ۵ قطره میدم چشم این دفعه عکس میگیرم کیدیزول قطع کردم دیکه سفت دفع نکرد
چشم هاتون بی بلا جانم
اگر رفلاکس دارد درمان را نباید قطع کنید جانم نهایتا بیبی کر را هر 12 ساعت و یا هر 8 ساعت 5 قطره بدهید
بله رفلاکس داره دمپریدون میخوره ولی خیلی بی قراره اصلا خواب نداره
عزیزم نباید کیدیزول را قطع کنید درمان را درست جلو ببرید مراقبت های رفلاکس را با جدیت رعایت کنید
اگر شیرخشک میدهید به انواع مناسب تغییر کند
رفلاکسش خوبه کم بالا میاره فقط خواب نداره الان و گریه میکنه
عزیزم همین مشکلات خواب ناشی از رفلاکس است
خانم دکتر دوماهشه من سرما خوردم اینم سرما خورده عطسه و سرفه داره چیکار میتونم بکنم