سلام خانم دکتر دارم با گریه مینویسم این دکتر بی مسئولیت من با اینکه بهش گفته بودم امروز ۱۲قاعدگی هستم تخمک گزاریمه ولی از صبح نه مطب جواب میده ن پیام
عکس گرفتم میفرستم شما بگید کی برم سونو دقیقا
ساعت ۱۲ظهر امروز بدون اینکه مایعات بخورم دو تا کیت زدم خط انداختن.ولی نمیدونم چقد پررنگ باشن
الانم ساعت ۴بعدظهر بازم از دوساعت قبلش مایعات نخوردم یکی دیگه زدم بازم خط انداخت حس میکنم تخمکگزاریمه علائم دارم
پرسش (1404/06/29):
تفسیر کیت تخمک گزاری
373
26
1404/06/29
سوال کننده
0
1404/06/29
سوال کننده

0
1404/06/29
سوال کننده
اگه تخمک گزاریم باشه تا چقدر وقت دارم تا شب؟چند ساعته عمر تخمک؟
0
1404/06/29
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
عزیزم کیت ها باید مقایسه شوند باید روزهای قبلی هم استفاده میشد نشده؟ همین حالا یک سونوگرافی بدهید اگر میتوانید
عزیزم کیت ها باید مقایسه شوند باید روزهای قبلی هم استفاده میشد نشده؟ همین حالا یک سونوگرافی بدهید اگر میتوانید
0
1404/06/29
سوال کننده
ن اولین روز بود ک ۱۲قاعدگیم بود
0
1404/06/29
سوال کننده
رفتم پیش یه دکتر دیگه سونو واژینال برام نوشت هنوز تخمک گزاری اتفاق نیوفتاده
0
1404/06/29
سوال کننده
اصلا دکتر خودم نیست رفتم مطب گفتن نمیاد تا دوشنبه😐😑
خدایی چقدر یک انسان اونم دکتر میتونه بی وجدان و بی مسئولیت باشه اخه قسم خورده ک😔
خدایی چقدر یک انسان اونم دکتر میتونه بی وجدان و بی مسئولیت باشه اخه قسم خورده ک😔
0
1404/06/29
سوال کننده
جوابمو نداد تاااااا ساعت ۸شب ک دیگه من سونو داده بودم😑
0
1404/06/29
سوال کننده
خانم دکتر چی بخورم چه کارهایی انجام بدم ک زودتر تخمک آزاد بشه؟ با کیفیت باشه؟
0
1404/06/29
سوال کننده
سونو شکمی یا واژینال فرق میکنه برا سونو تخمک گزاری؟
دکترم ک میگف شکمی هم خوبه ولی این یکی دکتر امروز واژینال نوشت برام ک انجام دادم
دکترم ک میگف شکمی هم خوبه ولی این یکی دکتر امروز واژینال نوشت برام ک انجام دادم
0
1404/06/29
سوال کننده
وای امروز چه روزی بود فقط خدا میدونه خودم و شوهرم چه استرسی کشیدیم😣😔
ک نباید مثلا استرس داشته باشیم
خدا فقط کمک کنه تا آخر این راه همراهم باشه
ک نباید مثلا استرس داشته باشیم
خدا فقط کمک کنه تا آخر این راه همراهم باشه
0
1404/06/30
پزشک اوما
ابعاد تخمک چقدر بود جانم؟
عزیزم آنقدر استرس نداشته باشید شما دقیقا در بهترین زمان هم نزدیکی کنید نهایتا 70 درصد ممکن است جنسیت همان شود که میخواهید
عزیزم آنقدر استرس نداشته باشید شما دقیقا در بهترین زمان هم نزدیکی کنید نهایتا 70 درصد ممکن است جنسیت همان شود که میخواهید
0
1404/06/30
پزشک اوما
کیت هم کلا برای شما دیگر فایده ندارد باید از بعد پاک شدن هرروز عصر راس ساعت مشخص استفاده میشد که امکان مقایسه وجود داشت الان دیگر فقط با سونوگرافی جلو بروید
0
1404/06/30
سوال کننده

0
1404/06/30
سوال کننده
بعد از پاکی رفتم سونو فقط
دکترم گف ۱۲قاعدگی کیت بزنم ک دیروز بود😂
دکترم گف ۱۲قاعدگی کیت بزنم ک دیروز بود😂
0
1404/06/30
سوال کننده
خانم دکتر امروزم رفتم سونو فولی ۱۸ و ۱۳داشتم
احتمالا فردا پس فردا تخمک گزاریمه ان شاالله
احتمالا فردا پس فردا تخمک گزاریمه ان شاالله
0
1404/06/30
سوال کننده
دعا کنید فردا باشه دیگه خسته شدم😢
0
1404/06/30
سوال کننده

0
1404/06/30
سوال کننده
خانم دکتر یک سوال
سونو شکمی یا سونو واژینال چه فرقی میکنن
اخه جزییات دقیق رو دوتاشون دارن دیگه اطلاعاتاشون یکیه
سونو شکمی یا سونو واژینال چه فرقی میکنن
اخه جزییات دقیق رو دوتاشون دارن دیگه اطلاعاتاشون یکیه
0
1404/06/31
پزشک اوما
عزیزم احتمالا همان روز 14 سیکل زمان تخمک گذاری است الان روز چندم هستید ؟
0
1404/06/31
پزشک اوما
سونوگرافی واژینال دقیق تر است جانم
0
1404/07/01
سوال کننده
ساعت ۱۰ امشب کیت پررنگ شد خداروووشکرررر
امروز ۱۴قاعدگی هستم
امروز ۱۴قاعدگی هستم
0
1404/07/01
سوال کننده
حالا فردا صبح میرم سونو امید ب خدا
التماس دعا خانم دکتر🙏
با دل پاکتون برام دعا کنید بیام خبر بارداری بدم همین ماه🙏🌹
التماس دعا خانم دکتر🙏
با دل پاکتون برام دعا کنید بیام خبر بارداری بدم همین ماه🙏🌹
1
1404/07/01
پزشک اوما
خداروشکر عزیزدلم ❤️😘سونوگرافی دادید ؟امروز اقدام کنید
برایتان خیر و برکت رو آرزو می کنم جان دل من
برایتان خیر و برکت رو آرزو می کنم جان دل من
0
1404/07/01
سوال کننده
اره امروز سونو دادم
امیدوارم هرچی خیره و صلاحمه همون بشه🙏
ممنون ک این مدت همراهم بودین خیلی اذیتتون کردم شرمنده بخدا❤
ان شاالله هرکجای این کره خاکی هستی تن خودت و عزیزاتون سلامت و دلاتون شاد و آروم باشه🙏🌹
امیدوارم هرچی خیره و صلاحمه همون بشه🙏
ممنون ک این مدت همراهم بودین خیلی اذیتتون کردم شرمنده بخدا❤
ان شاالله هرکجای این کره خاکی هستی تن خودت و عزیزاتون سلامت و دلاتون شاد و آروم باشه🙏🌹
0
1404/07/18
سوال کننده
سلام خانم دکتر خسته نباشید
نمیدونم تاپیک رو دارین یا نه
ولی امیدوارم جواب بدین
امروز باید پریود میشدم هنوز نشدم
اگه تست بزنم مشخص میشه؟
نمیدونم تاپیک رو دارین یا نه
ولی امیدوارم جواب بدین
امروز باید پریود میشدم هنوز نشدم
اگه تست بزنم مشخص میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




