توروخدا بگید
پرسش (1404/06/03):
📣📣کسی میدونی تو همدان کجا میشه قرص سایتوتک تهیه کرد
1006
75
1404/06/03
سوال کننده
0
1404/06/03
Marveh moradi
داروی سقط😔😔
0
1404/06/03
سوال کننده
بله
2
1404/06/03
رقیه ۲۰۰۰
چرا باید شریک گناه کسی بشیم؟
0
1404/06/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
عه بارداری؟دختر چرا مراقب نبودی؟؟
0
1404/06/03
سوال کننده
بدبختی بخدا
0
1404/06/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
حالا می خوای چیکا کنی؟حال خودت خوب شده؟
3
1404/06/03
رقیه ۲۰۰۰
عزیزم این کار گناه خیلی بزرگیه منم دوتا بچه کوچیک دارم الان بازم باردارم خیلی شرایطم سخته ولی حتی یک درصد به سقط فکر نکردم دیگه کاریه که شده باید هواسمون جمع میکردیم...
0
1404/06/03
رقیه ۲۰۰۰
خدابهت کمک کنه عزیزم..ولی توروخدا به سقط فکر نکن خدا قهرش میگیره😔
0
1404/06/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
عزیزم فک می کنم شرایط خاصی دارن براهمین
5
1404/06/03
فهیمه مامانِ هانا ❤️
فاطمه ☹️☹️☹️ فکر کنم به خاطر مشکل تیروئید و طهال و قلب، نباید وقتی تحت نظر دکتر نیستی این قرصو بخوری. ممکنه خدایی نکرده بلا ملا سر قلب و فشار و همه چیت بیاد
0
1404/06/04
سوال کننده
نمیتونم نگهشدارم
ببخشید من خودم ب گوزی بندم
ببخشید من خودم ب گوزی بندم
0
1404/06/04
سوال کننده
عزیزم من بیماری خاص دارم نمیتونم نگهشدارم
اگ سالم بودم میموند
اگ سالم بودم میموند
0
1404/06/04
سوال کننده
رفتم بیمارستان گفت با اینمشکلا باید بیای اینجا تحت نظر خودمون سقط کنی
0
1404/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
آره حتما تحت نظر خودشون باش بلا نیاری سر خودت. لوله هاتم ببند اگه بچه نمیخوای یا آی یو دی بذار، یا شوهرت وازکتومی کنه
0
1404/06/04
سوال کننده
یعنی تحت نظر باشم نمیمیرم
0
1404/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
دور از جون
نه خودشون حواسشون هست. چک میکنن همه چیو
نه خودشون حواسشون هست. چک میکنن همه چیو
0
1404/06/04
سوال کننده
ای یو دی گفتن خونریزیم زیاد میکنه چون رقیق کننده میخورم
لوله همک نمیبندن
لوله همک نمیبندن
0
1404/06/04
سوال کننده
خدا خودش رحم کنه من ی گوهی خوردم خودش فقط ب بچه هام رحم کنه
0
1404/06/04
سوال کننده
خدا خودش رحم کنه من ی گوهی خوردم خودش فقط ب بچه هام رحم کنه
1
1404/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
وقتی اجازه سقط بت دادن ینی اجازه لوله بندی هم داری
من بعید میدونم اجازه سقط بهت بدن
من بعید میدونم اجازه سقط بهت بدن
1
1404/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
فاطمه جان وقتی اینقد فکر میکنی اگه بچه رو نگه داری یه بلایی سرت میاد، پس خییییییلی باید حواستو جمع کنی گ، یه پولی به اورولوژیست بدید شوهرتو وازکتومی میکنه راحت میشی
0
1404/06/04
سوال کننده
اره خودمم بعید میدونم چون الان بیمارستان میگفت اینایی ک گفتی مشکلی برای بارداری نداره
0
1404/06/04
سوال کننده
اره واقعا همیشه همینجوری جلوگیری کردیم
0
1404/06/04
سوال کننده
تازه تنبلی هم داشتم
0
1404/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
آره اجازه سقط نمیدن. تقریبا مطمئنم
مگر اینکه یه آشنایی چیزی پیدا کنی یا دکتر نامه بده گمونم
مگر اینکه یه آشنایی چیزی پیدا کنی یا دکتر نامه بده گمونم
1
1404/06/04
سوال کننده
ببینم دکترام نامه میدن
0
1404/06/04
سوال کننده
دکتر حتما باید زنان باشه یا دکترای خودمم میشم
0
1404/06/04
سوال کننده
ن
2
1404/06/04
رقیه ۲۰۰۰
بازم داری خودسر تصمیم میگیری به نظر من شرایط بدتر از اینم آدما داشتن بچشون صحیح وسالم بدنیا اومده
0
1404/06/04
سوال کننده
والا من نمیتونم من الان همش پلاسم مطب دکترا دگ باردار باشی ک بدتر
0
1404/06/04
سوال کننده
فردا تکلیف مشخص میشه
1
1404/06/04
فهیمه مامانِ هانا ❤️
نمیدونم
1
1404/06/04
نرگس مرادی
سلام بر همگی
0
1404/06/04
نرگس مرادی
اگه همدانی بروی پیش دکتر شهلا نصرالهی خود خانم دکتر راهنماییت میکنه
داروی رقیق کننده خون هم که میخوری برو پیش دکتر یزدی متخصص قلب و عروق هستش توی همدان
داروی رقیق کننده خون هم که میخوری برو پیش دکتر یزدی متخصص قلب و عروق هستش توی همدان
0
1404/06/04
نرگس مرادی
خانم نصرالهی خودشون سونو هم دادند بهشون بگید خودشون تشخیص میدن که چیکار کنی
بیشتر مراقب خودت و فرزندت باش
بیشتر مراقب خودت و فرزندت باش
0
1404/06/04
سوال کننده
خدا خیرت بده
0
1404/06/04
سوال کننده
زود نوبت میده یان
0
1404/06/04
سوال کننده
میرمپیش عباسی چندساله
0
1404/06/04
بانو بزرگی
لوله هم ببندی خونریزی پریودیت با شدت بیشتری میاد هر ماه
0
1404/06/04
نرگس مرادی
بله عزیزم خیلی زود وقت میدن و اینم بگم که حاذق ترین پزشک زنان در همدان هستند
و اینم آدرس مطب
خیابان جهان نما نبش خیابان آزاد،ساختمان آزاد طبقه اول
و اینم آدرس مطب
خیابان جهان نما نبش خیابان آزاد،ساختمان آزاد طبقه اول
2
1404/06/04
نرگس مرادی
الهی که هر چی خیره برات رقم بخوره
0
1404/06/04
سوال کننده
ممنونم از لطفت
5
1404/06/04
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام عزیزم درسته که بی احتیاطی ازخودتون بوده ولی میتونست بچه ای تشکیل نشه،پس خواست خدا بوده که بچه ای تشکیل بشه،حتما وقطعا هم که خدا ازحال وروزت خبر داره،پس توکل کن به خودش اگه محیط براش مناسب نباشه خودش سقط میشه اگه هم مناسب باشه که رشد میکنه وصحیح وسالم دنیا میاد،اتفاقا چندشب پیش برنامه ازسرگذشت خانم دکترمیگفت هستن مادرهایی که سرطان دادند ولی ربطی به بچه نداره حتی با شیمی درمانی شدن و بچه سالم دنیامیاد.
عزیزم توکل بخداکن بگو راه خیر بزار جلو پام (رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر )
ان شاالله که یدونه گل دختر دنیابیاری که بشه همه زندگیت ومونس تنهاییات😍
عزیزم توکل بخداکن بگو راه خیر بزار جلو پام (رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر )
ان شاالله که یدونه گل دختر دنیابیاری که بشه همه زندگیت ومونس تنهاییات😍
0
1404/06/04
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
البته نمیدونم شاید دخترم داری😍
1
1404/06/04
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
خودت نوشتی باخداغیر ممکن ممکن میشود.
پس یعنی ازنظرخودت باحال وروزی که داری بارداری غیرممکن هست ولی نظرخداهم همینه؟!
پس یعنی ازنظرخودت باحال وروزی که داری بارداری غیرممکن هست ولی نظرخداهم همینه؟!
0
1404/06/04
بهاره 😊
سلام عزیزم حرفات درسته ولی بنظرم با توجه ب تاپیک دیگ ای ک زدن و گفتن مشکلاتی دارن پیش چندتا دکتر هم برن و چک بشن اگ مشکلی برا سلامتیش به وجود نمیاد بارداریش ادامه بده
درسته سقط بده ولی خدایی نکرده اگ سلامتی و جونش درمعرض خطر باشه اصلا ارزش نداره چون هم این بچه رو کسی باید بزرگ کنه هم اینک گویا دو تا بچه دیگ هم دارن
درسته سقط بده ولی خدایی نکرده اگ سلامتی و جونش درمعرض خطر باشه اصلا ارزش نداره چون هم این بچه رو کسی باید بزرگ کنه هم اینک گویا دو تا بچه دیگ هم دارن
0
1404/06/04
بهاره 😊
اگ دکترا تشخیص دادن ک بارداری برای سلامتیت مشکلی به وجود نمیاره اون موقع سقط نکن و به خدا توکل کن ولی روش مطمئنی برای جلوگیری بگیر
و اینک عمل وازکتومی هم هستن دکترایی ک انجام میدن
یکی از بچها یه دختر و پسر داره و چندساله ک عمل کرده شوهرش
شاید همه دکترا انجام ندن ولی بگرد پیدا میشه
و اینک عمل وازکتومی هم هستن دکترایی ک انجام میدن
یکی از بچها یه دختر و پسر داره و چندساله ک عمل کرده شوهرش
شاید همه دکترا انجام ندن ولی بگرد پیدا میشه
0
1404/06/04
سوال کننده
من واقعا شرایط نگهداری ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




