کیست ساب اندومتریال ۳ونیم میلی متری در قدام اندومتر
کیست 3.5میلی متری دیگه چیه خیلیییی کوچیکه که
سلام کیست آندومتریال نشانه ای از آندومتریوز است اما اندازش کوچک است نگران نباشید با بارداری از بین میرود یعنی بارداری درمانی برای آن است ، فولیکول بالغ هم داری اقدام کن
خانم دکتر من تصادف کردم ستون فقراتم شکسته تا ۹ ماه نمیتونم باردار شم تو تین ۹ ماه این کیست رشد نمیکنه؟؟؟؟؟
باید پیگیری کنید پزشک هم دارد تجویز میکنه زیر ۵ سانت مشکلی ندارد