سلام خانما..ماماشینمونو فروختیم برادرشوهرم اینا دارن میرن شمال یه من گفتن توهم بگو بایات ماشین بده بزیم رفتم گفتم گفت نمیدم من ..حالا شوهرم خیلی شاکیه میگ دیگ نمیری منم نمیرم یعنی ارزش یه ماشین نداریم میگ پیش داداشام منو خراب کرد به ماشین نمیده ....پیش جاری هام برام بد شد میگن حالا ببین بایاشو ماشین نمیده....خیلی ید شدبابام گفت برو یهشون بگو من ماشین به راه دوز نمیدم ...نمیدونم چی میشه ازاین به بعد خودم خیلی دلم گرفته بابام اصلا دوسم نداره😔😔
12
1404/06/03
مهربانو ❤️
به بقیه میگفتی ماشین بابام خراب شده
0
1404/06/03
مهربانو ❤️
گلم ناراحت نشو شاید یه حکمتیه که نرید
0
1404/06/03
سوال کننده
رفتنش ک میریم برادرشوهرم گفت کرایه میکنم میریم ولی برای من بدشد
28
1404/06/03
زهرا مامان نفس خانم
ناراحت نشو شاید یه حکمتیه.بعدم مجبور نبودی همچیو دقیق به خانواده شوهرت بگی.میگفتی خرابه برای راه دور جواب نمیده.یا میگفتی پدرمدخودش میخواد تو این چند روز بره مسافرت.یا هزارچیز دیگه.
من بودم ناراحت نمیشدم.چون خیلی ریسکه ماشین بقیه برای راه دور ببری
من بودم ناراحت نمیشدم.چون خیلی ریسکه ماشین بقیه برای راه دور ببری
14
1404/06/03
سحر مامان سلین و دلوین
اول اینکه من جریاناتی ک تو خانواده شوهر خودم تجربه دارو رو میگم بهت.
اول اینکه تو اصلا نباید میرفتی ب بابات میگفتی ک ماشین بده همون بهرحال یه ۸۰ درصد از اخلاقیات بابات مطلع بودی ک میده یا نمیده. همون موقع ک شوهرت گفت میگفتی شاید خودش نیازش داشته باشه و یا اینکه میگفتی من بخاطر ماشین ب خانوادم رو نمیزنم.
دوما اینکه بابات حق داره بهرحال هرکس دیگ ای هم جاش بود همین تصمیمو میگرفت راه دور و هزار اتفاق.
سوما تو خانواده شوهر من هرساااال این خواهرشوهرام پدرومادرشونو میبرن با ماشین خودشون زیارت و مسافرت با اینکه جا خودشون تنگ میشه.
پدره پولداره ها اما نمیکنه خودش با زنش پاشه بلیط قطار بگیره دو نفری برن منتظرن یکی ببرشون.
میخام بت بگم نگاشون کن حاضرن جاخودشونو بچهاشونو تنگ کنن اما جلو شوهراشون پدرومادرشونو ببرن بالااااا.
اول اینکه تو اصلا نباید میرفتی ب بابات میگفتی ک ماشین بده همون بهرحال یه ۸۰ درصد از اخلاقیات بابات مطلع بودی ک میده یا نمیده. همون موقع ک شوهرت گفت میگفتی شاید خودش نیازش داشته باشه و یا اینکه میگفتی من بخاطر ماشین ب خانوادم رو نمیزنم.
دوما اینکه بابات حق داره بهرحال هرکس دیگ ای هم جاش بود همین تصمیمو میگرفت راه دور و هزار اتفاق.
سوما تو خانواده شوهر من هرساااال این خواهرشوهرام پدرومادرشونو میبرن با ماشین خودشون زیارت و مسافرت با اینکه جا خودشون تنگ میشه.
پدره پولداره ها اما نمیکنه خودش با زنش پاشه بلیط قطار بگیره دو نفری برن منتظرن یکی ببرشون.
میخام بت بگم نگاشون کن حاضرن جاخودشونو بچهاشونو تنگ کنن اما جلو شوهراشون پدرومادرشونو ببرن بالااااا.
0
1404/06/03
سحر مامان سلین و دلوین
اونوقت تو میشینی با شوهرت ناراحتی میکشی ک چرا بابام ماشین بهمون نداده
0
1404/06/03
سحر مامان سلین و دلوین
؟؟؟؟
7
1404/06/03
مریم 💛
سلام عزیزم بابای شما ماشین راه دور نمی ده ولی بابای من کلا اخلاقش اینه حتی داخل شهر خودمون هم نمی ده
اخلاقش اینه و من اینو حمل بر این نمی کنم که مثلا دوسم نداره
ناراحت نشو اتفاقا مال امانتی مسئولیت داره برا آدم...
اخلاقش اینه و من اینو حمل بر این نمی کنم که مثلا دوسم نداره
ناراحت نشو اتفاقا مال امانتی مسئولیت داره برا آدم...
0
1404/06/03
Sogand Sh
والا بابای منم نمیده کلا پدر من بی عاطفه اس و من چون میشناسمش ازش همچین درخواستی نمیکنم تنها نیستی
3
1404/06/03
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
سلام عزیزم اتفاقا بابای منم ماشین دست کسی نمیده براش فرقی هم نداره طرف کی باشه ازبس گفته هم دیگه اخلاقش همه میدونن هرکسی بهش گفته ماشین گفته هرجابخای بری خودم میبرم میرسونمت. میگه معلوم که نیست چی میشه یه موقع ماشین خراب میشه،یه موقع طرف تصادف میکنه و هزار دلیل دیگه براخودش داره ...دیگه هیچ کسی نمیگه بهش ماشین بده.
شماهم اگه اخلاق بابات میدونسی که قبول نمیکنه زودتر زمینه چینی میکردی،یا زودتر به شوهرت میگفتی به بابام نمیگم و دلیل می آوردی،هیچ وقت نگو بابام دوستم نداره
شماهم اگه اخلاق بابات میدونسی که قبول نمیکنه زودتر زمینه چینی میکردی،یا زودتر به شوهرت میگفتی به بابام نمیگم و دلیل می آوردی،هیچ وقت نگو بابام دوستم نداره
0
1404/06/03
زهرا بانو
سلام عزیزم به نظرم امانت داری خیلی سخته ما خودمون دوسال پیش ماشینمون را فروخته بودیم ماشین پدرم را گرفته بودیم که تو مسیر تصادف خیلی سختی کردیم و ماشین خورد شد خدا شاهده بابام با اینکه هنوز نتونست ماشین بخره اصلا به رو نیاورد گفت خدا را شکر که به خیر گذشت و خودتون سالم هستید به نظرم از بابات دلخور نباش بالاخره امروزه سخته یه وسیله خریدن.
4
1404/06/03
پ
عزیزم همه مثه هم نیستن که
مثلا شوهر من ماشین به غریبه هم بیاد بگه میده ولی برادر شوهرم اگه شوهر منم رو بزنه واسه ماشین بگه دو دقه برم تا سر کوچه هم نمیده
بااین اوضاع گرونی خیلی کم پیش میاد کسی وسیله اشو بده به کسی
خب میشینن فک میکنن خدایی نکرده اگه ماشینمو زدن به یه چیزی چه کنم اگه ماشینم خراب شد چه کنم حالا بنده خدا باباتم حق داره قرار نیست چون ماشین نداده تو رو دوست نداره
مالش هست دوست نداشته نداده ناراحتی نداره که
اصلا هم فک نکن جلو جاریت زشت شدی همین جاریت اگه به باباش بگه ماشین بده با دمپایی باباش میزنه تو سرش 😅
مثلا شوهر من ماشین به غریبه هم بیاد بگه میده ولی برادر شوهرم اگه شوهر منم رو بزنه واسه ماشین بگه دو دقه برم تا سر کوچه هم نمیده
بااین اوضاع گرونی خیلی کم پیش میاد کسی وسیله اشو بده به کسی
خب میشینن فک میکنن خدایی نکرده اگه ماشینمو زدن به یه چیزی چه کنم اگه ماشینم خراب شد چه کنم حالا بنده خدا باباتم حق داره قرار نیست چون ماشین نداده تو رو دوست نداره
مالش هست دوست نداشته نداده ناراحتی نداره که
اصلا هم فک نکن جلو جاریت زشت شدی همین جاریت اگه به باباش بگه ماشین بده با دمپایی باباش میزنه تو سرش 😅
0
1404/06/03
روشنا ...
عزیزم ماهم ماشین نداریم ولی وقتی همسزم میگه ماشین فلانی رو بگیر تا فلان مطب دکتر بریم من میگم نه چرا؟؟ چون امانته و به دردسرش نمی ارزه حالا شما که راه دور میخاسین برین! شوهرت نباید از بابات طلبکار باشه ایشالا ماشین میخرین دوباره ولی ازاین ب بعد سعی کن از طرف خودت حرف بزنی که از تو دلخور بشه نه از خونوادت
13
1404/06/03
ارزو مامان اردلان و نیکان
وا خب ماشینشو نمیده ناراحتی نداره،الان شوهرت ماشین داشته باشه میده به بابات ۱۰روز ببره راه دور؟؟بیشتر ناراحتیای ما از اینه که توقعمون بالاس گاهی توقع بیجا هم داریم،اگه توقعاتمون کم کنیم و منطقی باشیم ناراحتم نمیشیم، بنظر من بابات کار بدی نکرده
0
1404/06/03
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
👏👏👏👏
0
1404/06/03
مریم جون
باید میگفتی بابام گفته ماشین خرابه نمیشه تو جاده برد براتون دردسرمیشه
0
1404/06/03
yasamin 😊😊😊😊😊
من حتی به نزدیک ترین فرد غیر از شوهرم هم ماشین نمیدم ، چون تا بیاره از استرس دیوانه میشم و اینکه اگر هم خدایی نکرده اتفاقی بیفته ، فقط کدورت و ناراحتی پیش میاد .
شما هم ناراحت نشو ، امانت بیخود ترین چیزی هست که آدم میتونه پیش خودش نگه داره . ، انشاالله که خیلی زود خودتون دوباره بخرید .
از پدرت هم ناراحت نشو و نگو که ارزش نداشتی .
شما هم ناراحت نشو ، امانت بیخود ترین چیزی هست که آدم میتونه پیش خودش نگه داره . ، انشاالله که خیلی زود خودتون دوباره بخرید .
از پدرت هم ناراحت نشو و نگو که ارزش نداشتی .
0
1404/06/03
yasamin 😊😊😊😊😊
بعد هم راه دور ، هزار تا خطر داره . نه خودت رو ناراحت کن ، نه ازشون ناراحت باش .
اگر هم شوهرت گفت ، بگو اختیار مالش رو داره ، صلاح دونسته نده .
چون اگر خودت هم بخوای دامن بزنی ، دیگه میشه چماق بالای سرت . همش میخواد بکوبه تو سرت .
اگر هم شوهرت گفت ، بگو اختیار مالش رو داره ، صلاح دونسته نده .
چون اگر خودت هم بخوای دامن بزنی ، دیگه میشه چماق بالای سرت . همش میخواد بکوبه تو سرت .
0
1404/06/03
بهاره 😊
سلام خوبی عزیزم هزار و یک اتفاق ممکنه بیفته و شرمندگیش میمونه ممکن هم هست اتفاقی نیفته ولی خب دیگ افرادی ک حساسن جنبه منفی رو درنظر میگیرن
همکار شوهرم ماشین یکی دیگ از همکارا رو گرفت چند دقیقه رفت بیرون اداره کار داشت وقتی برگشت یه ماشین سنگین عقب عقب اومد این ماشین رو ندید و زد داغونش کرد
این یه مورد
یکی دیگ پسرعمو خودم ماشین رو داده بود ب پسر خالش میرفت شهرای دیگ بعد چندماه براش نامه شکایت اومده بود ک ی نفر ازش شکایت کرده بود ک این ماشین باهاش تصادف کرده و پاش شکسته و اینا
هرچی پسر عموم میگفت من نبودم اینا فایده نداشت اونا شماره پلاک ورداشته بودن
بعد ک اومد تاریخ درآورد متوجه شد دیت پسرخالش بوده ولی اونم گردن نگرفت
خسارت رو خودش از جیب داد
همکار شوهرم ماشین یکی دیگ از همکارا رو گرفت چند دقیقه رفت بیرون اداره کار داشت وقتی برگشت یه ماشین سنگین عقب عقب اومد این ماشین رو ندید و زد داغونش کرد
این یه مورد
یکی دیگ پسرعمو خودم ماشین رو داده بود ب پسر خالش میرفت شهرای دیگ بعد چندماه براش نامه شکایت اومده بود ک ی نفر ازش شکایت کرده بود ک این ماشین باهاش تصادف کرده و پاش شکسته و اینا
هرچی پسر عموم میگفت من نبودم اینا فایده نداشت اونا شماره پلاک ورداشته بودن
بعد ک اومد تاریخ درآورد متوجه شد دیت پسرخالش بوده ولی اونم گردن نگرفت
خسارت رو خودش از جیب داد
1
1404/06/03
بهاره 😊
حالا ک گذشت و ناراحتی پیش اومده سعی کن شوهرت رو توجیه کنی و خودتم ناراحت نباش درسته انتظار داشتی بابات ماشین بده ولی خب زمونه فرق کرده و همه چی گرون اگ تو مسیر طولانی ی مشکلی پیش میومد کلی باید خرجش میکردین حتی ممکنه قطعات ماشین از قبل خراب باشه و تو مسیر طولانی خودش نشون بده و گردن شما میفته
8
1404/06/03
💕momy mahsa💕 🫂
همون موقع که بابات گفت نه ماشین نمیدم ، باید به شوهرت میگفتی من اصلا به بابام نگفتم و نمیگم🙁چرا اینقدر ساده ای که مو به مو گزاشتی کف دست شوهرت و کل طایفه اش
0
1404/06/03
مامان فارا 🍒❤
عزیزم
هر کسی یه اخلاقی دارههه
ناراحتی نداره وقتی میدونستی بابات ماشین به کسی نمیده اصلا نباید رو میزدی با یه بهونه ای میپیچوندی
شوهر من اصلا اخلاق اینکه ماشین کسی بگیر نداره حتی اگه ماشین نداشته باشه خب مسلما سختشم هست ماشین به کسی بده
ولی برادرم اینطور نیست ماشینش زیر پای همه ست و مشکلی هم با خراب شدنش نداره 😅
اخلاقا فرق داره
هر کسی یه اخلاقی دارههه
ناراحتی نداره وقتی میدونستی بابات ماشین به کسی نمیده اصلا نباید رو میزدی با یه بهونه ای میپیچوندی
شوهر من اصلا اخلاق اینکه ماشین کسی بگیر نداره حتی اگه ماشین نداشته باشه خب مسلما سختشم هست ماشین به کسی بده
ولی برادرم اینطور نیست ماشینش زیر پای همه ست و مشکلی هم با خراب شدنش نداره 😅
اخلاقا فرق داره
0
1404/06/03
فاطمه ~
عجب توقعاتی
1
1404/06/03
mom(N) 😌😌
به شوهر میگفتی من اصن نمیگم تو خودت به بابات بگو
بعدم مردا همه فکر کنم رو ماشین خیلییییی حساسن
منم بودم به عنوان یه زن خدایی ماشین دست هیچ احدی نمیدادم😂
بعدم مردا همه فکر کنم رو ماشین خیلییییی حساسن
منم بودم به عنوان یه زن خدایی ماشین دست هیچ احدی نمیدادم😂
1
1404/06/03
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزم برای رفتنتون و راضی شدن شوهرت قران بخون و دعا بخون
تو ک ماهری تو اینکار
با دعا خوندن حلش کن😒
هربار با اسم جدید و حرف جدید
تو ک ماهری تو اینکار
با دعا خوندن حلش کن😒
هربار با اسم جدید و حرف جدید
0
1404/06/03
سحر مامان سلین و دلوین
اینکه اون نیست 😅
0
1404/06/03
سوال کننده
🤔🤔🤔
0
1404/06/03
سوال کننده
یعنی من ناراحت نشم ازبابام خیلی دلم شکست منو پیش شوهرم اینا سرافکنده کرد...اخه خود بابام گفت برو بهشون بگو بابام ماشین نمیده خودش گفت بزو بگووووو
0
1404/06/03
سوال کننده
ازاین ناراحتم اگ دیگ برای پذرمادرم کاری پیش بیاد شوهرم نمیره دیگ...اخه من برادرندارم دوست داشتم شوهرم برای همه کاراشون بره
0
1404/06/03
طهورا 💚
هر کس یه اخلاقی داره
وقتی نمیشه عوضش کرد فقط راه پذیرش میمونه
بابای منم نمیده به هیچ کس اعتماد نداره اگرم بده خودش باید کنار بشینه
آقای منم اوایل تعجب میکرد من بهش توضیح دادم همیشه همین بوده و هست
الان خودمم همین اخلاق بابامو و در پیش گرفتم که دو روز دیگه برادر شوهرم ماشین ما رو خواست سوار شه از قبل گفته باشم من به آقام که اخلاق من اینه . به بابامم ماشین خودمو نمیدم سوار شه.
فقط بخاطر عوض نکردن حرفم پیش شوهرم...
وگرنه جونمم واسه بابام میدم اونم همینطور.
وقتی نمیشه عوضش کرد فقط راه پذیرش میمونه
بابای منم نمیده به هیچ کس اعتماد نداره اگرم بده خودش باید کنار بشینه
آقای منم اوایل تعجب میکرد من بهش توضیح دادم همیشه همین بوده و هست
الان خودمم همین اخلاق بابامو و در پیش گرفتم که دو روز دیگه برادر شوهرم ماشین ما رو خواست سوار شه از قبل گفته باشم من به آقام که اخلاق من اینه . به بابامم ماشین خودمو نمیدم سوار شه.
فقط بخاطر عوض نکردن حرفم پیش شوهرم...
وگرنه جونمم واسه بابام میدم اونم همینطور.
1
1404/06/03
طهورا 💚
مساله مساله دوست داشتن و نداشتن نیس
خوبه مثلا برمیگشتید ماشین خرج میآورد حالا خر بیار و باقالی بار کن میشد؟
من هیچ وقت ریسک نمیکنم
خوبه مثلا برمیگشتید ماشین خرج میآورد حالا خر بیار و باقالی بار کن میشد؟
من هیچ وقت ریسک نمیکنم
2
1404/06/03
mom(N) 😌😌
اون یه چی گفت پس عقل خودت کجاس؟
4
1404/06/03
mom(N) 😌😌
وقتی دوس داشتی پس نباید میگفتی بابام گفته نمیدم میگفتی من نمیگم یه درصد بگه نه و ناراحتی پیش بیاد چی؟یا بگو هزار و یه اتفاقه ادم وسیله قرض کنه اشتباهه امسال نمیریم تا سال بعد یا من نمیگم خودت یه فکری برا وسیله بکن
0
1404/06/03
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
اگه همسر من ازم بخواد درخواستی از خانوادم بکنم
یه درصد احتمال بدم براشون زحمته یا قبول نمیکنن یا قراره تو رودروایسی قبول کنن
تحت هیچ شرایطی نمیگم .
مستقیمم به همسرم میگم که من همچین چیزیو بهشون نمیگم ،میدونم بگم رد نمیشه اما نمیگم.
(حتی اگه مطمئنم قبول نمیکنن )
حالا دیگه گفتی و رد شده و همونم دقیقا منتقل کردی .
بقیه ،حتی پدر و مادر کفیل خرج ما نیستن
عزیزم هرکسی اختیار اموال خودشو داره و این اصلا ربطی به دوس داشتن نداشتن پدرت نداره.
تو اگه یه وسیله باارزش یا خطرناک رو به بچه ت ندی یعنی دوسش نداری؟یا اون وسیله رو از بچت بیشتر دوس داری؟
یه درصد احتمال بدم براشون زحمته یا قبول نمیکنن یا قراره تو رودروایسی قبول کنن
تحت هیچ شرایطی نمیگم .
مستقیمم به همسرم میگم که من همچین چیزیو بهشون نمیگم ،میدونم بگم رد نمیشه اما نمیگم.
(حتی اگه مطمئنم قبول نمیکنن )
حالا دیگه گفتی و رد شده و همونم دقیقا منتقل کردی .
بقیه ،حتی پدر و مادر کفیل خرج ما نیستن
عزیزم هرکسی اختیار اموال خودشو داره و این اصلا ربطی به دوس داشتن نداشتن پدرت نداره.
تو اگه یه وسیله باارزش یا خطرناک رو به بچه ت ندی یعنی دوسش نداری؟یا اون وسیله رو از بچت بیشتر دوس داری؟
0
1404/06/03
مامانِ ایلماه خانم
خب شوهرت تل قبل جریان ماشین ,همه کاراشونو انجام میداد؟
0
1404/06/03
بهاره 😊
تو ناراحت شو ولی ناراحتیت نشون نده پیش شوهرت
بابات گفت برو بگو ولی شما باید ی بهانه دیگ میوردی
بابات گفت برو بگو ولی شما باید ی بهانه دیگ میوردی
0
1404/06/03
بهاره 😊
حالا ک گذشت ولی حرف بچها درسته برا یه دفعه دیگ اول بهش فکر کن ببین چی بهتره و براتو بد نمیشه اونو انجام بده
0
1404/06/03
بهاره 😊
حالا میری مسافرت یا نه😕
0
1404/06/03
مـــ💞ـــرضیه .
من شده جایی نمیرم ولی از کسی ماشین نمیگیرم خاطره بدی دارم.
چندسال پیش برادر شوهرم خودش به شوهرم اصرار کرد بیا ماشین مارو بگیر برو. خیلی اصرار کرد. اونم تو شهر.
شوهرم گرفت اومدنی یه نیسان یجوووری زد از پشت که ماشین تا نصف جمع شد.
ماشینم صفر بود. خداروشکر خودش چیزیش نشد ولی ماشین داغون شد.
مقصرم نیسان بود ولی خب خیلی بد شد. شوهرم یه ماشین صفر خرید داد بهشون. قبلی هم فروخت. کلی ضرر کردیم 😄
چندسال پیش برادر شوهرم خودش به شوهرم اصرار کرد بیا ماشین مارو بگیر برو. خیلی اصرار کرد. اونم تو شهر.
شوهرم گرفت اومدنی یه نیسان یجوووری زد از پشت که ماشین تا نصف جمع شد.
ماشینم صفر بود. خداروشکر خودش چیزیش نشد ولی ماشین داغون شد.
مقصرم نیسان بود ولی خب خیلی بد شد. شوهرم یه ماشین صفر خرید داد بهشون. قبلی هم فروخت. کلی ضرر کردیم 😄
0
1404/06/03
مـــ💞ـــرضیه .
با همون مترو میرفت بهتر بود
0
1404/06/03
پ
رقیه اون نگین هست 😁
0
1404/06/03
سپیده 🐣
نه اون زینبه اسمشو کرده نگین😆😆
0
1404/06/03
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
کودوم نگین؟😂
0
1404/06/03
بانو بزرگی
خودش بگه برو یکیو بزن میزنی😂😂😂😂😂دختر یکم تو زندگی سیاست به خرج بده
0
1404/06/03
بانو بزرگی
فقط اون کنار نشستن بابات😂😂😂😂😂😂
0
1404/06/03
بانو بزرگی
همون که مارو نفربن کرد😂😂😂😂😂
0
1404/06/03
بانو بزرگی

ایشون این آخریا بارداری نفرین شدم😂😂😂
0
1404/06/03
سپیده 🐣
آره 🤣🤣قابل توجه ی بانو خانوم 😆😆😆آدم میترسه اسم ببره نفرین شه
0
1404/06/03
بانو بزرگی
بخدا من اولین بار تو تاپیکش پیام گذاشتم بعد میگه هرتاپیکی میزارم محاله ایشون چیزی نگه😂😂😂😂😂😂😂
1
1404/06/03
سپیده 🐣
اره میدونم😁
0
1404/06/04
بانو بزرگی
😂😐
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
میگه سرتونو از تاپیکای من بکشید بیرون مگهتاپیک نمیزنه که جواب بشنوه😑😑
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
تقریبا اکثر تاپیکاشو خوندم همش ناله ست
0
1404/06/04
بانو بزرگی
نه نمیخاد جواب بدیم🤣🤣🤣🤣جدیدا پست میزاره لایک میشه
0
1404/06/04
بانو بزرگی
👍🏻👍🏻😂😂😂😂
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
بانو تو دعاهات منم یاد کن نمیدونم چرا ولی دلم خواست تو منو دعا کنی دعا کن گره از کارم باز بشه
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
چند وقت پیش برای تولد بچه اش نظر خواست و ایده منو کلی خانوم راهنماییش کردیم انگار نه انگار 😏حالا من تاپیک میزنم دوستان جواب میدن دونه دونه جواب همه رو میدم و تشکر میکنم از راهنمایی هاشون
0
1404/06/04
بانو بزرگی
عزیز دلمالهی هرچه از خدا میخای بدون هیچ مانعی برات رقم بخوره❤️❤️❤️❤️فدات عزیزم 🫂
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
مرسی بانوی قشنگ و خوش قلبم
0
1404/06/04
بانو بزرگی
تو و بهاره😂😂😂😂😂😂بهاره خو میفته رودور و ایده میده😂😂😂😂
0
1404/06/04
بانو بزرگی
عزیز دلمی❤️❤️❤️🫂
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
اره دقیقا😂
0
1404/06/04
بانو بزرگی
مهسا میگم دورزه نی نی خیلی زور میزنه یادمه ارغوانم همین بود ولی دارو نمیدادم الان باید دارو بدم؟
0
1404/06/04
بانو بزرگی
بیخیال بابا به فسقلیت برس😂😍
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
زور زدن کار همیشه شون هستش عزیزم اگه با گریه شدید نیست اوکیه
مهگلهمهمش زور میزنه قدشو میکشه
مهگلهمهمش زور میزنه قدشو میکشه
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
چشم😘
0
1404/06/04
بانو بزرگی
نه گریه نداره
اره یادمه ارغوان تا ۳یا۴ماهگی کم و بیش داشت ولی تا ۲ماه زیاد بود
اره یادمه ارغوان تا ۳یا۴ماهگی کم و بیش داشت ولی تا ۲ماه زیاد بود
2
1404/06/04
بانو بزرگی
روشن❤️
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
افرین دقیقا مادر شوهرم میگه داره زور میزنه بزرگ بشه
0
1404/06/04
بانو بزرگی
چشامون از کاسه درآوردن با این نوع بززگ شدن😂😂😂😂
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
🤣🤣🤣آخ گفتیییییی
0
1404/06/04
بانو بزرگی
😂😂بخدا من از سردرد کورم دیگه ازبس بالاسرش نشستم
0
1404/06/04
بهاره 😊
🤣🤣
0
1404/06/04
بهاره 😊
اگ خیلی سرخ میشه صورتش باید بهش بدی ک اذیت نشه
0
1404/06/04
بهاره 😊
😄😄
0
1404/06/04
بانو بزرگی
مگه دروغه😂
0
1404/06/04
بانو بزرگی
چی بهش بدم؟؟؟
0
1404/06/04
بانو بزرگی
باور کن سردرد شدم شدید😐
1
1404/06/04
پردیس ش
عزی م به این چیزا فکر نکن ، ذهنت رو درگیر چیزایی که معلوم نیست چطور پیش میره نکن
ماشین امانتی خیلی مسئولیت داره. از پدرت دلخور مباش و اینکه حرف بقیه چه ارزشی داره
ماشین امانتی خیلی مسئولیت داره. از پدرت دلخور مباش و اینکه حرف بقیه چه ارزشی داره
0
1404/06/04
پردیس ش
آرامشت بخاطر قضاوت های بی پایه و اساس بقیه بهم نزن
1
1404/06/04
بهاره 😊
خب بنده خدا سوال داشت راهنماییش کردیم😃
0
1404/06/04
بهاره 😊
قطره زیاد هست گریپ میکسچر
کولیکز
کولیک ایز
ایزی کول
من دایمیتیکون میدادم بعد یه مدت یچی دیگ دادم اسمش تو ذهنم نیست الان ولی خیلی خوب بود براش
کولیکز
کولیک ایز
ایزی کول
من دایمیتیکون میدادم بعد یه مدت یچی دیگ دادم اسمش تو ذهنم نیست الان ولی خیلی خوب بود براش
0
1404/06/04
بهاره 😊

فکر میکنم این بود ولی انگار برا بالا یه ماه خوبه از دکتر سوال کن
0
1404/06/04
بهاره 😊
سعی کن این روزای اول اگ کسی نزدیکت هست کمک بگیر
به مرور بزرگتر بشه کلی انرژی ازت میگیره
به مرور بزرگتر بشه کلی انرژی ازت میگیره
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
بانو منم دیشب تا ۴ و نیم بیدار بودم بخدا
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
منکه مادرشوهرم داره چند روزی میاد خونمون خوشحال ترینم با شوهرم قرار گذاشتیم😂بریم دور دور و عشق حال دو نفره
0
1404/06/04
بانو بزرگی
الانم بدو راهنمایی کن😂😂😂
0
1404/06/04
بانو بزرگی
من الا دایمتیکون میدم ولی بنطرم خوب نیست
0
1404/06/04
بانو بزرگی
گریپ میکسچر هم گفتن زیر یکماه نمیدیم
0
1404/06/04
بانو بزرگی
باشه گلم
0
1404/06/04
بانو بزرگی
بابا آرومه همین ۷تا ۱۱صبح میگه بگیرم تو آغوشت😐
0
1404/06/04
بانو بزرگی
من یه سردردی داشتم تار میدیدم حالم بد بود خیلی شب بدی بود
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
اخی عزیزدلمممم
0
1404/06/04
بهاره 😊
بهترین کارو میکنی عزیزم خوش بگذره😘
1
1404/06/04
بهاره 😊
اره گفتمش
بانو حس میکنم بنده خدا کسی رو نداره اطرافش و خب تفاوت شخصیت وجود داره
اینک جواب نمیداد نمیدونم شاید ذهنش درگیره یا شاید فکر میکرد مشکلی نیست ولی تاپیک جدید بنده خدا جواب داد😄
بانو حس میکنم بنده خدا کسی رو نداره اطرافش و خب تفاوت شخصیت وجود داره
اینک جواب نمیداد نمیدونم شاید ذهنش درگیره یا شاید فکر میکرد مشکلی نیست ولی تاپیک جدید بنده خدا جواب داد😄
0
1404/06/04
بهاره 😊
چرا؟ برا دختر من خوب بود
شاید مجبور بشی دوسه نوع امتحان کنی
شاید مجبور بشی دوسه نوع امتحان کنی
0
1404/06/04
بهاره 😊
من ندادم ولی شنیدم برا بالا یه ماه مطمئن نیستم
0
1404/06/04
بهاره 😊
اوج کولیک تو همین ساعتها
ولی میدونستی بغل پدر خیلی برا کولیک خوبه؟ بده شوهرت بغل کنه فقط🤣
ولی میدونستی بغل پدر خیلی برا کولیک خوبه؟ بده شوهرت بغل کنه فقط🤣
1
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
فداتم قشنگم
0
1404/06/04
بانو بزرگی
فدات🥲
0
1404/06/04
بانو بزرگی
دیگه جدیدا یه خط درمیون جواب میده بخاطر توپیدن دیگران بهش بود😂😂😂والا من تا ناراحتم گوشی نمیدونم کجاس چه برسه هی تاپیک بزنم😐
0
1404/06/04
بانو بزرگی
نمیدونم والا چون یه خط در میون زور میزنه
ولی دفعش خوب بود خودش
ولی دفعش خوب بود خودش
1
1404/06/04
بانو بزرگی
اره گفت چون زیر یکماهه نمیشه
0
1404/06/04
بانو بزرگی
شیفته😐😐😐😐😐😐😐دیدم اینجور موند باید باهاش بره سر کار دیگه دادم خر میشم به زودی بعد کله ش گاز میگیرم
فردا روزی بهش بگن خر گاز گرفته🤕
فردا روزی بهش بگن خر گاز گرفته🤕
1
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
نشی عزیزم
0
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
منم ناراحتم در حال عررررررر زدنم😫🤣
1
1404/06/04
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
سر وقت گوشی نمیتونم برم
0
1404/06/04
بانو بزرگی
والا یکی باید بیاد اشکامونو جمع کنه😂😂
0
1404/06/04
بهاره 😊
😄
0
1404/06/04
بهاره 😊
حالا فعلا یکیشون رو بگیر کولیک ایز خوبه
0
1404/06/04
بهاره 😊
اره بفرست 🤣🤣🤣
واای😄😄
واای😄😄
0
1404/06/05
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
مهرو برا من میپره دستمال کاغذی میاره 🤣
1
1404/06/05
بانو بزرگی
باشه حتما
مرسی❤️😍
مرسی❤️😍
0
1404/06/05
بانو بزرگی
ارغوانم بچه رو دلداری میده که مامان دل درد داره😵💫😵💫😵💫😵💫
0
1404/06/05
بانو بزرگی
این چی بود نوشتم😂😂😂😂😂تو اوج خواب و بی اعصابی
0
1404/06/05
raha ❤
حالا من یه چیزی بگم کرک و پرت بریزه میگی بابام دوسم نداره حالا من چی بگم یه بار رفته بودیم خونه مامانم اینا جا پارک بیرون خونه اصلا پیدا نکردیم زمستون هم بود مجبور شدیم ماشین بیاریم داخل پارکینگ پشت ماشین بابام پارک کردیم که بقیه همسایه ها هم راحت بتونن رد بشن بعد که اومدیم بابام فهمید اونقدر ناراحت شد که بیچاره شوهرم پا شد چون خونمون هم زیاد دور نبود برد ماشین خونمون
1
1404/06/05
بهاره 😊
🤣🤣🤣🤣
0
1404/06/05
بهاره 😊
😐😐😐
0
1404/06/05
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
ای خدااااا از دست این دخمل بلاها
0
1404/06/05
بانو بزرگی
😂😂😂😂
0
1404/06/05
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
فکر کنمخانومه رفت شمال ما هنوز داریم تو تاپیکش صحبت میکنیم🤣
0
1404/06/05
بانو بزرگی
شایدم برگشته😂😂😂😂
0
1404/06/05
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
🤣🤣🤣
0
1404/06/05
بانو بزرگی
🤪😂
0
1404/06/08
سوال کننده
🤔🤔🤔🤔
0
1404/06/08
سوال کننده
شوهرمن بود خیلی ناراحت میشد
0
1404/06/08
سوال کننده
نه دیگ نرفتیم
0
1404/06/08
بهاره 😊
انشالله موقعیت جور بشه ی سفر خوب برید
ولی سعی کن کاری کنی این موضوع فراموش بشه و تو دل شوهرت نمونه وگرنه میخواد هی تلافی کنه
ولی سعی کن کاری کنی این موضوع فراموش بشه و تو دل شوهرت نمونه وگرنه میخواد هی تلافی کنه
0
1404/06/08
سوال کننده
دقیقا همینه دیگ
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مشاوره خانواده یا زناشویی
- مشاوره رایگان تلفنی با ارسال پیامک
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- کسی روانشناس میشناسه معرفی کنه
- معرفی مشاوره خوب خانواده در مازندران
- بچه ها کسی بوده که از همسرش جدا شده باشه و بچه هم داشته باشن واسه یکی از دوستامه نوزاد داره نمیدونه با خودش ببرتش یا نه؟
- بچها دلم گرفته ی مشکلاتی دارم کسی بلده مشاوره بده من چیکار کنم
- مشاوره و راهنمایی کنین برای دوستم ممنون
- خانمها میشه کمکم کنید خیلی تنهام... لطفاً دقیق بخونید چی نوشتم😔😔😔😔😔
- کلاس های بارداری و ورزش



1587

