سلام خانم دکتر وقت بخیر.
من حدوداً یک بار دو روز پیش ببخشید اسهال و دلپیچه گرفتم که بیشتر از دو روز طول نکشید و با رعایت رژیم غذایی خوب شدم. یک بار هم چهار، پنج روز پیش گرفتم که باز خوب شدم. دوباره از دیشب مبتلا شدم. دیروز قورمهسبزی، سوپ، آلو، برگه زردآلو و شیر خوردم. به خاطر اینها که نباید سریع بیاد سراغم!! علتش چیه؟ چکار کنم؟ 😭😭
پرسش (1404/05/14):
اسهال و دلپیچه در بارداری
263
40
1404/05/14
سوال کننده
0
1404/05/14
عاطفه صالحی
سلام صدف جان
از شیر مطمئنی منقضی نبوده؟
از شیر مطمئنی منقضی نبوده؟
0
1404/05/14
fariba .
سوپ آلو برگه زردآلو و شیر همه باهم خوردی. همه شون روان کننده اس
0
1404/05/14
fariba .
اصلا همه شون برا درمان یبوست میگن
0
1404/05/14
سوال کننده
آره عزیزم تاریخشو چک کردم.
0
1404/05/14
سوال کننده
نمیدونم والا. آخه روده و معده اینقدر حساس؟؟
0
1404/05/14
سوال کننده
فکر کنم دوباره باید خودمو ببندم به ماست و برنج.🤦🏻♀️
0
1404/05/14
fariba .
عزیزم حساس نیستا به خداااا هر کی اینا رو بخوره همینجوری میشه
0
1404/05/14
fariba .
خیلی شرمنده من یبوست بودم دیشب سه تا آلو کوچیک خوردم الان خوب شدم.
0
1404/05/14
fariba .
البته شاید شرایط عادی اینجوری نباشه و بارداری شرایطو عوض کرده
1
1404/05/14
sahar vahed
سلام عزیزممن پنج روز بود اسهال بودم و دل پیچه شدید. مادرم نبات رو پودر کرد رو حرارت گذاشت کمی که ذوب شد چای غلیظ اضافه کرد و کمی عرق نعنا کلا بند آو د و دیگه دل پیچه نگرفتم. تو اینترنتم زده میتونی با خیال راحت امتحان کنی. خیلی زودم جواب میده. بعد امروز میوه فقط سیب و موز بخور.
0
1404/05/14
fariba .
نبات رو خالی ذوب کرد یا با آب؟
0
1404/05/14
سوال کننده
آخه نمیدونم دیگه چی بخورم. گرسنهم میشه. بعد این هفتههای آخر هم که وزنگیری بچه مهمه.
راستی اینم بگم که دیروز گوجه و خیار و پنیر و گردو صبحانه خوردم و قورمهسبزی هم با لوبیای فراوان شام خوردم.😬
راستی اینم بگم که دیروز گوجه و خیار و پنیر و گردو صبحانه خوردم و قورمهسبزی هم با لوبیای فراوان شام خوردم.😬
0
1404/05/14
سوال کننده
چه خوب! من اوایل یبوست داشتم، الآن برعکسم.
0
1404/05/14
سوال کننده
بارداری به نظرم تشدیدش کرده. شایدم ویروس گرفتم.
امروز ان است تی هم انجام دادم، نرمال بود.
امروز ان است تی هم انجام دادم، نرمال بود.
0
1404/05/14
سوال کننده
جدی؟؟؟ حتماً امتحانش میکنم.
ممنون.
ممنون.
0
1404/05/14
سوال کننده
ان اس تی
0
1404/05/14
سوال کننده
سه روزم هست کپسول واژینال گل مغربی استفاده میکنم.
0
1404/05/14
tirajheh hadadi
🙄🙄🙄
نوش گلم
ولی من هروقت همه چی رو هم میخورم مثل شما میشم
نوش گلم
ولی من هروقت همه چی رو هم میخورم مثل شما میشم
0
1404/05/14
tirajheh hadadi
معدم درد میگیره بعدش رودهام نفاخ میشم دلپیچه
0
1404/05/14
سوال کننده
نوش نشد خواهر.😄
آره واقعاً. روده تعجب میکنه.
آره واقعاً. روده تعجب میکنه.
0
1404/05/14
سوال کننده
وحشتناکه.🤦🏻♀️
0
1404/05/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم سوپ و آلو و زردآلو و شیر همگی مسهل هستند نباید آنقدر درهم بخورید قورمه سبزی با لوبیا زیاد هم که نور علی نور، کته، کته ماست، ماست و پودر سنجد، موز،، سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تیره شده بخورید ، و اگر بهتر نشد دمیترون هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و گزارش دهید
عزیزم سوپ و آلو و زردآلو و شیر همگی مسهل هستند نباید آنقدر درهم بخورید قورمه سبزی با لوبیا زیاد هم که نور علی نور، کته، کته ماست، ماست و پودر سنجد، موز،، سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تیره شده بخورید ، و اگر بهتر نشد دمیترون هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و گزارش دهید
0
1404/05/14
tirajheh hadadi
😬😬😬
0
1404/05/14
سوال کننده
دکتر جان. همین چیزهایی که گفتید رو دارم میخورم. توی ماست هم پودر سنجد میریزم. فعلا از صبح که این تاپیک رو زدم، یک بار بیرونروی داشتم. دلپیچه هم فعلاً ندارم.
باشه حتماً. ممنون از راهنماییتون.🥰💚🌹
باشه حتماً. ممنون از راهنماییتون.🥰💚🌹
0
1404/05/14
پزشک اوما
خداروشکر همین روال را ادامه دهید جای نگرانی نیست ❤️😘♥️😍
1
1404/05/14
سوال کننده
🙏🏻🩵
0
1404/05/15
سوال کننده
خانم دکتر یه سؤال دیگه. کپسول واژینال گل مغربی توی این مورد، تأثیر نداره؟
0
1404/05/16
پزشک اوما
اگر بهتر نشدید چرا جانم میتواند مرتبط باشد با چه دوزی چند بار در روز استفاده میکنید ؟
0
1404/05/16
سوال کننده
دلپیچه به اون صورت ندارم اما مدفوعم شله و دو سه بار در روز اتفاق میفته. الآن دو روزه چیزهای ملین رو قطع کردم.
هزار میلی گرم
هزار میلی گرم
0
1404/05/16
سوال کننده

تازه دکتر گفت از هفتهٔ بعد هم بخور و هم واژینال استفاده کن.
0
1404/05/16
سوال کننده
خانم دکتر، دکتر داخلی برای این مشکل سفیکسیم ۲۰۰ نوشته. خوبه استفاده کنم؟
0
1404/05/17
پزشک اوما
عزیزم قبل از سفیسکیم ژری لاکت را امتحان کنید ، با این دوز گل مغربی بله میتواند علت باشد
0
1404/05/17
سوال کننده
دیشب گل مغربی رو استفاده نکردم و امروز خوب بودم. باز امشب استفاده میکنم، ببینم ببینم دچارش میشم یا نه.
بله ممنون.🩷💐 چیزی که گفتید رو تهیه میکنم.
بله ممنون.🩷💐 چیزی که گفتید رو تهیه میکنم.
0
1404/05/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️بنابراین عوارض گل مغربی است متاسفانه در برخی با مشکلات گوارشی همراه است
1
1404/05/20
سوال کننده
🙏🏻🧡
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




