سلام خانم دکتر خسته نباشید
من خواهرم دو سالی میشه درگیر سرطان رحم هست البته نه ماه میشه از براکی تراپی برگشته هر یه ماه چکاپ میره پیش دکترش که میگه هیچ موردی نیست و حالش خوبه
موهای خواهرم که دوباره در اومده کلا فر شده در حالی که موهای خواهرم اصلا فر نبود
الان میخواد موهاشو کراتین کنه براش که ضرری نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



352
1404/05/04




