نمیدونم بگم شکرت یا بگم کاش به یکی میدادی که بخاد، ولی به هرحال من آدمی نیستم که به خواست تو بگم نه امیدوارم این دوران بگذره به خوشی، و مث دو بارداری قبلم افسردگی نیاد سراغم و این دوران و کنار شما دوستای قدیمی و جدید اوما به خوبی بگذرونم💓💓
پرسش (1404/04/11):
سلام بیاین دلداریم بدید🙄اصلا امادگیشو نداشتم اصلااا
1591
148
1404/04/11
سوال کننده
3
1404/04/11
سوال کننده

0
1404/04/11
سوال کننده
بچها بنظرتون امکان داره خطا داشته باشع😞
4
1404/04/11
مامان امیررضا
خواست خدا بوده.صلاح دونسته که دوباره مادر بشی
0
1404/04/11
مامان امیررضا
انشالله که از پسش بر بیای
0
1404/04/11
سوال کننده
چی بگم تنها چیزی که از ناراحتیم کم میکنه همینه که خواست خدا بوده حکمت دونسته
0
1404/04/11
سوال کننده
تازه میخاستم یه نفسی بکشما😑😑
1
1404/04/11
مامان امیررضا
ولی خوشبحالت با سنه کمت 3تا حوچولو داری
0
1404/04/11
مامان امیررضا
منم یکی دیگه میخوام ولی شوهرم راضی نمیشه
0
1404/04/11
مامان امیررضا
کوچولو*
0
1404/04/11
مامان امیررضا
ایشالا که این یکی هم سالم بغل بگیریش برا چشم انتظارا هم دعا کن
0
1404/04/11
samane 🥰🥰
به نظر نمی یاد کاذب باشه کاملا مثبته . مبارک باشه انشالله این دوران و بخوبی سپری کنی
0
1404/04/11
eliiiii 🫡
ببخشیدشما ۲۴سالته وپسر۸ساله داری؟
0
1404/04/11
eliiiii 🫡
چندساله مامان شدی
0
1404/04/11
سوال کننده
اره فداتشم 🤭
1
1404/04/11
سوال کننده
من داستانم برعکس شماس، شوهرم اگه ده تام بیاره هربار مث بار اول خوشحال میشه، ولی خود من از سرشبه دارم گریه میکنم
0
1404/04/11
Deniz Alizade
عزیزم مبارکت باشه
انشاالله به سلامتی این دورانو بگذرونی
انشاالله به سلامتی این دورانو بگذرونی
0
1404/04/11
سوال کننده
فداتشم مرسی انشالله شمام عاقبت بخیری بچتو ببینی💓💓انشالله هرکی چشم انتظاره خدا بده بهش از این نعمت قشنگش
1
1404/04/11
سوال کننده
ممنون عزیزم، اخه 5 6 روز پیش زدم البته مارکش فرق داشت منفی شد
0
1404/04/11
سوال کننده
بله عزیزم 23 سالمه
0
1404/04/11
سوال کننده
14
1
1404/04/11
سوال کننده
مرسی عزیزم انشالله خدا همین روزا دلتو شاد کنه و بیای عکس تست مثبتتو بزاری برامون
2
1404/04/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
زینبببب😍
چی میبینم من 😍
همین پریشب گفتی بچه ها بزرگتر بشن برم سراغ کارو بار😂
چه خبرررته دختر
چی میبینم من 😍
همین پریشب گفتی بچه ها بزرگتر بشن برم سراغ کارو بار😂
چه خبرررته دختر
0
1404/04/11
سوال کننده
وای رقیه دیدی😭😭😭چه برنامه ها داشتما
1
1404/04/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
فکر پیش نکنی دیگه
1
1404/04/11
eliiiii 🫡
الهی جان 😊
0
1404/04/11
سوال کننده
بخدا واسه هرچیزی برنامه ریزی داشتم الا این
0
1404/04/11
سوال کننده
غلط بکنم من دیگ😂😂😂
1
1404/04/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سوپرایز الهی ک میگن اینه😂
0
1404/04/11
سوال کننده
هنوز میخاستم برم ارایشگری یاد بگیرما
0
1404/04/11
سوال کننده
رقیه جدی ماتم گرفتم 😭😭نمیدونم از پسش برمیام یا ن
1
1404/04/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
توماشالله دوتارو بزرگ کردی چرا نتونی باز؟
ی دخمله
ی دخمله
0
1404/04/11
gandom
سلام گلم مبارک باشه خواست خدا بوده حتما لایق دیده دوباره مادر بشی😍
2
1404/04/11
سوال کننده
امیدوارم 🥺 فقط از سرشب دارم میگم خدا خودش خواسته حتما صلاح دونسته، چون مراقبت میکردیم قرص میخوردم اصلا نمیدونم چطوری شد🙄🙄انشالله سالم باشه بعدم دختر باشه که بهتر، 😍
0
1404/04/11
gandom
میتونی بری
من حامله بودم رفتم شنیون یاد گرفتم الانم کار میکنم
من حامله بودم رفتم شنیون یاد گرفتم الانم کار میکنم
0
1404/04/11
مامان آیهان و آنیا ❤️
منم مثل شما سوپرایز شدم با فرق اینکه مال من الا 18ماهشه مال شما بزرگ تر هستن و میتونی 😍😍😍😍
1
1404/04/11
سوال کننده
سلام عزیزم ممنونم خدا کوچولوتو برات نگه داره ماشالله چه لپایی🥺😍🤭
0
1404/04/11
مامان آیهان و آنیا ❤️
منم با قرص بود شیردهی هم داشتم شیر میدادم😐😐😐
0
1404/04/11
سوال کننده
اخه با دوتا بچه سخت بود الان بارداری هم اضافه بشه میشه بنظرت
1
1404/04/11
gandom
فداتشم عزیزم😍🥺❤️
1
1404/04/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خداخواسته عزیزم
انشالله
انشالله
0
1404/04/11
سوال کننده
سلام گلم مبارکت باشه انشالله صحیح و سالم بغلش کنی، امیدوارم🥺
0
1404/04/11
gandom
ماشالله بچهات بزرگ شدن حتما میتونی
درضمن همسن منی و دهه هشتادی واسه هشتادیا نشد نداریم😁❤️
درضمن همسن منی و دهه هشتادی واسه هشتادیا نشد نداریم😁❤️
0
1404/04/11
سوال کننده
اره واقعا هیچی دیگه قابل اعتماد نیست😑😑😑
0
1404/04/11
مامان آیهان و آنیا ❤️
ناشکری نکن فقط بگو بارداری بی دردسری داشته باشم از پس بقیش بر میای
0
1404/04/11
مامان آیهان و آنیا ❤️
قرص میخوردم طبیعی هم جلوگیری داشتیم😐😐
0
1404/04/11
مامان سه تا جوجه سین🐣
مثل شوهر من 😑
یه جوری ذوق میکنه پسرمو میبینه همه میگن انگار بچه اولتونه😅
یه جوری ذوق میکنه پسرمو میبینه همه میگن انگار بچه اولتونه😅
1
1404/04/11
سوال کننده
اره اینو قبول دارم دهه هشتادی پوست کلفته😂
0
1404/04/11
سوال کننده
بنظرم بزارم این یکی 4 ساله بشه بعد شروع کنم دیره
1
1404/04/11
gandom
دقیقا🤣
0
1404/04/11
gandom
الان هنوز وزنت بالانرفته میتونی کلاسی ک میخوای بری بعد دنیا اومدنش بری کار
0
1404/04/11
سوال کننده
اره واقعا
0
1404/04/11
سوال کننده
دقیقا مث من
0
1404/04/11
gandom
الان یاد بگیر وقتای ازادت تمرین کن بعد نی نی ک بسلامتی دنیا اومد از اب و گل دراومد برو سرکار
0
1404/04/11
سوال کننده
دقیقا شوهرمن از سرشب یه جوری با ذوق داره برنامه ریزی میکنه که من حرصم میگیره
0
1404/04/11
سوال کننده
باشه عزیزم میرم تو کارش
1
1404/04/11
مامان سه تا جوجه سین🐣
دقیقا
مردا چه میفهمن از سختیهای بارداری و زایمان
مردا چه میفهمن از سختیهای بارداری و زایمان
1
1404/04/11
سوال کننده
همین دیگه، من از الان استرس زایمان و شب بیداری و درد بخیه و رگ کردن سینه هامو 😑😑
1
1404/04/11
gandom
موفق باشی قشنگم😍
4
1404/04/11
مامان فارا 🍒❤
عزیززم مباارک باشههه 😍😍
تا باشه از این خدا خواسته ها 😅😍
تا باشه از این خدا خواسته ها 😅😍
0
1404/04/11
زکیه m
اگه رابطه محافظت شده داری ممکنه خطا باشه من دودفعه خطا شد
0
1404/04/11
زکیه m
ولی خیلی جالبه فاصله سنی بچه هات ۴سال میشه
2
1404/04/11
سوال کننده
فداتشم هرچی خدا بخواد دیگ
0
1404/04/11
سوال کننده
اره محافظت شده بوده
0
1404/04/11
سوال کننده
حالا فردا یه تست دیگ بزنم
0
1404/04/11
سوال کننده
اره عزیزم🥺
0
1404/04/12
زکیه m
پس احتمال خطا داره
منم جلوگیریم با کاندوم بود
دو دفعه پریودیم افتاد عقب تموم حالات بارداری داشتم
ولی نبودم
منم جلوگیریم با کاندوم بود
دو دفعه پریودیم افتاد عقب تموم حالات بارداری داشتم
ولی نبودم
0
1404/04/12
زکیه m
آره حتما اینکار بکن
0
1404/04/12
زکیه m
انشاءالله هرچی از خدا میخوای همون بشه ♥️
0
1404/04/12
مامان هانا❤ ☆☆
با همین باید خودمون راضی کنیم🤦
0
1404/04/12
مامان هانا❤ ☆☆
ان شاء الله خيره مبارک باشه
0
1404/04/12
مامان هانا❤ ☆☆
من اصلا ب بی بی چک اعتماد ندارم
فقط آزمایش
فقط آزمایش
0
1404/04/12
sara *
خدا بده از این سوپرایزا ب ما😍😍😍
زینب جان مبارکه عزیزم مثبتی این دیگ خطا نیست
زینب جان مبارکه عزیزم مثبتی این دیگ خطا نیست
0
1404/04/12
عارفه .......
سلام عزیزم ایشالا که بارداری و زایمان راحتی داشته باشی و فندق کوچولوتم سالم به دنیا بیاد
0
1404/04/12
سوال کننده
عزیزم تست زدی؟
0
1404/04/12
سوال کننده
آره والا اینو نگیم چی بگیم😂
1
1404/04/12
سوال کننده
فداتشم راضیم به رضای خدا دیگ
0
1404/04/12
سوال کننده
اصلا دلم نمیخاد برم ازمایش😭😭😭
1
1404/04/12
سوال کننده
سلام گلم فداتشم اره تسته زده بود 99. 9 درصد درسته
1
1404/04/12
سوال کننده
انشالله بزودی برای شما این سوپرایز😍
1
1404/04/12
سوال کننده
سلام گلم ممنونم مهربون
0
1404/04/12
مامانِ ایلماه خانم
تبریک میگم عزیزم
0
1404/04/12
مامانِ ایلماه خانم
حالا ی دغدغه جدید بهم اضاف شد
جلوگیری با قرص اونم طبیعی
این همه سفت و سخت
نتیجه اش بشه ی فندقچه
چ شوددددد!!!!!
من استرس گرفتم 😅
جلوگیری با قرص اونم طبیعی
این همه سفت و سخت
نتیجه اش بشه ی فندقچه
چ شوددددد!!!!!
من استرس گرفتم 😅
0
1404/04/12
زکیه m
آره
دیگه تست دوم زدم منفی شد
دیگه تست دوم زدم منفی شد
0
1404/04/12
کوثر 💜
به به عالي مباركه💪🥳🥳🥳
0
1404/04/12
eliiiii 🫡
چندروز تاخیرداری؟
0
1404/04/12
زهره .
مبارکت باشه عزیزم عیب نداره قدر نعمت خدارو بدون برای چشم انتظارام دعا کن
0
1404/04/12
❤مریم باانو❤ .
مبارکه زینب جون
0
1404/04/12
سوال کننده
مرسی گلم
0
1404/04/12
سوال کننده
اره متاسفانه هیچ جلوگیری صدرصد نیست
0
1404/04/12
سوال کننده
منم تا یه ساعت دیگ میزنم منتظرم شوهرم بگیرع بیاره
0
1404/04/12
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1404/04/12
سوال کننده
شروع اخرین پریودم 17 اردیبهشت بوده البته نامنظمم
0
1404/04/12
سوال کننده
اردیبهشت قرص جلوگیری خوردم باعث شد دوبار پریود بشم یکی اول ماه و دومی که قرص خوردم شد 17 اردیبهشت و دیگه پریود نشدم
0
1404/04/12
سوال کننده
مرسی گلم توکلم بخدا صلاحمو بهتر میدونه
1
1404/04/12
سوال کننده
چشم حتما انشالله دامنت بزودی سبز بشه گلم
0
1404/04/12
سوال کننده
فداتشم
0
1404/04/12
پریسا 🌻
مبارک باشه عزیزم🤩🤩ایشالله بسلامتی
بچه ها بزرگن آن شالله از پسش برمیای
بچه ها بزرگن آن شالله از پسش برمیای
0
1404/04/12
سوال کننده

سلام بچها این بی بی چک امشبم🥺
1
1404/04/13
gandom
مبارک عزیزم بنظرم ازمایش بده چون کاملا مثبته😍
0
1404/04/13
سوال کننده
بعذ تعطیلات میرم گلم ازمایش میدم
1
1404/04/14
gandom
انشالله بسلامتی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




