سلام خانوم دکتر هسته نباشید
دخترم پنج روزه ویروسی ک جدید اومدرو گرفته ک تب و لرز اسهال استفراغ به همراه دلپیچه الان تب و استفراغ خوب شده اسهالشم بهتره ولی مدفوع خونیه هم موقعی ک اسهال بود هم الان و دلپیچه داره سه بار پیش متخصص بردم ولی دلدرد بهتر نشده سه بارم سرم زده پدرم مصرف میکنا مدفوع خونی خطرناک نیس؟واسه دلدرد شما چه دارویی تجویز میکنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



253
1404/04/07


