میگم میشه باردار باشی و سنو نشون نده بعد تست هم ک زدم اینجوریه ببینید
0
1404/04/06
سوال کننده

این تست هست ی حاله کمرنگ داره تو عکس زیاد مشخص نیس
0
1404/04/06
سوال کننده
خیلی حالت تهو دارم
الان اخرین بار پریودیم 5اردیبهشت بوده ک از دوم تا پنجم لکه بینی داشتم
الان اخرین بار پریودیم 5اردیبهشت بوده ک از دوم تا پنجم لکه بینی داشتم
3
1404/04/06
monireh shakoor
بنظرم باردار نیستی عزیزم
1
1404/04/06
monireh shakoor
سونو جهت کیست و فیبروم این چیزا بده
0
1404/04/06
سوال کننده
انشالا ک نباشم
1
1404/04/06
سوال کننده

0
1404/04/06
سوال کننده
این سنو انجام دادم سالم بود
0
1404/04/06
monireh shakoor
از۵ اردیبهشت ۲ماه گذشته اگ باردارباشی باید قشنگ خط پررنگ باشه
0
1404/04/06
سوال کننده
اره نمیدونم چمه
0
1404/04/06
monireh shakoor
خب پس چرا ۲ماهه پریود نشدین؟
0
1404/04/06
monireh shakoor
چکاب کامل دادین جدیدا
0
1404/04/06
سوال کننده
نمیدونم
1
1404/04/06
سوال کننده
چکاب ن وای ازمایش دادم سالم بودن
1
1404/04/06
monireh shakoor
نمیدونم عزیزم انشالله خیرباشه هرچی هست
1
1404/04/06
سوال کننده
میگم من تا بهمن قرص ال دی میخوردم دیگه نخوردم ممکنه از اون قرصا باشه
0
1404/04/06
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
تیتر بتا بده
0
1404/04/06
فاطمه ~
من با همین باردار بودم
چرا تست بتا نمیدی
چرا تست بتا نمیدی
0
1404/04/06
فاطمه ~
با این هاله اگر باردار هم باشی هیچی معلوم نیست چون بتات زیر ۱۵۰۰ یا۲۰۰۰ هس
1
1404/04/06
خانم گل .
مگه میشه دوماه پریود نشی بعد بی بی چک اینقد کمرنگ باشه
گذشته از اون هفته پیش سونو دادی دیگه بنظر منم باردار نیستی
گذشته از اون هفته پیش سونو دادی دیگه بنظر منم باردار نیستی
0
1404/04/06
nazi ❄️
باردار نیستی ، اگه باردار بودی سونو نشون میداد
طبق پریودت الان ۲ ماهه میشدی قبلش هم تشکیل شده بود
طبق پریودت الان ۲ ماهه میشدی قبلش هم تشکیل شده بود
0
1404/04/06
سوال کننده
انشالا ک نیستم چیکار کنم پریود شم
1
1404/04/06
سوال کننده
بچهام کوچیکن از لحاظ روحی توانشو ندارم
0
1404/04/06
سوال کننده
بخدا ایندفع پریود شم دیگه میرم دستگاه میزارم
1
1404/04/06
gandom
منم هنوز نشدم😐شنبه نوبت سونو دارم
ایشالله ک نباشم و شماهم زودتر پریود بشین
ایشالله ک نباشم و شماهم زودتر پریود بشین
1
1404/04/06
gandom
من ازمایشامم منفیه حالا میخوام سونو تنبلی و اینا برم ببینم چی میشه
1
1404/04/06
Mona Gz
عزیزم من ماهی که باردار شدم هم رفتم پاپ اسمیر هم سونو اصلا نشون نداده بود بعد عقب انداختم آزمایش دادم مثبت بود شما هم آزمایش بده تا مطمعن بشی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سوال غیر پزشکی دارم
- دیوونه های اوما 😎
- ست کالسکه و.... دلیجان
- اینترنت بین الملل برا چیه؟
- درد دل و زیر دل ممکنه از عفونت باشه؟
- چله ۴۰۰صلوات به نیت هدیه به حضرت زینب (ع)و حضرت عباس (ع)
- خانما لطفا کمک 😖😖😖عکس پی پی (نی نی)
- کیا با دارو باردار شدن؟؟؟
- خووب بیایید دوستان بفرمایید🤧😁😁☺️
- سلام چرا پای خواهر زادم اینجور شده چیکار کنه



403

