سلام خانم دکتر عزیز ..دخترم ۱۱ ماهشه... ده ماهگی بردم دکتر برا اینکه وزنش کم بود شریت نئوزینک دکتر داد ..تموم شد شربتش
میشه دوباره خودم بخرم بهش بدم ؟
یه سی سی کافیه؟
وزنش ۸کیلو
بدنبا اومد ۲۳۰۰بود . نارس هم نبود ۳۸هفته دنیا اومد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



282
1404/03/29


