Ooma
پرسش (1404/03/20):

دوستان مشهدی لطفاً بیاین

دوستان کیا بیمارستان سینا مشهد زایمان کردن
راضی بودین؟!
دکترتون کی بوده؟

سلام.من خواهرشوهرم اونجا بود خیلی تعریف میکرد از پرسنل و پرستارا.اتاقاشم تمیز و بزرگ بود .
دکترش برادران بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه