تا ان تی امنمال زیاد جذب میشه
دوست من همینطوری بود ان تی ک رفت جذب شده بود الان 4 سالشه بچش
سلام عزیزم
جنین من 8هفته بود تا سونو انومالی هم کیسه اش دیده میشه بعد اون ک جنین زنده رشد کردو کیسه آبش بزرگتر شد دیگ نبودش😔
ان شالله ک برای شما میمونه و رشد میکنه
یعنی یعیکش آب میشه یا سغد میشه
منم دو قلو داشتم یکیش دوروز کوچیکتر بود
هفته ۱۰ایست قلبی کرد و بعد جذب شد ، واسه پسرمم مشکلی ایجاد نکرد
فرزانه جان ی سوال برام پیش اومد چجوری جذب میشه؟
بعد چرا وقتی تو بارداری تک قلویی ایست قلبی اتفاق میوفته حتما باید سقط بشه؟
برا منم بود خودش جذب میشه نگران نباش
من استرس گرفتم میگم اگر بچه ایست قلبی کنه مادر علائم خاصی داره یا فقط باید بره سونوگرافی؟
سلام استرس نداشته باش
علائم بارداری یهو کم و قطع میشه
برا من حالت تهوع زیادم یدفه قطع شد
آخه من از همون اول حالت تهوع و استفراغ نداشتم
اگر بوی زیادی بهم بخوره حالت تهوع میگیرم ولی در کل آنچنان نداشتم
سلام نازنینم به روی ماهتون
قابل پیش بینی نیست که چه زمانی جذب میشود یا تا کی میماند فقط باید در سونوگرافی ها تحت نظر باشد و نگران نباشید مشکلی برای دلبند دیگر رخ نمیدهد
منم دوقلو بود اولش یکیشون ساکش تشکیل شده بود ولی جنین نداشت و عقب موند دکتر گفت چیز مهمی نیست یا جذب میشه یا موقع زایمان درمیاریم که مال من بود همچنان اتفاقی هم نیفتاد