منکه میخواستم پودر موبر استفاده کنم از دکترم پرسیدم گفت اصلا
و فک کنم کلا محصولاتی ک وارد پوست میشه حالا چه پودر چه کرم یا اسپری و... رو نباید استفاده کنیم
سلام عزیزم
من سر دخترم گف ۱۲هفته اول رو نزن وبعدش راحت باش .
تازه من نوره استفاده میکنم پودر
تااخر بارداری راحت وخوب
الانم استفاده میکنم
هیچ اتفاقی هم نمیوفده
ععع خب پس هیچی
اخه با تیغ یا ژیلت خیلی سخته🤦🏼♀️🤦🏼♀️
من که اصلا تو این مدت درست نتونستم شیو کنم واقعا با اینه هم سخته😅
سلام گلم.اها نمیدونم والا ادم میمونه چیکار کنه
بازم خوبه مشکلی نبوده
من کرم موبر استفاده میکردم به دکترمم گفتم گفت مشکلی نیست
اها چقدر خوب
پس منم باید از دکترم بپرسم
من به دکترم گفتم کرم مو بر بزنم گفت ن
باهمون ژیلت کارتو انجام بده🤭
ای بابا اخه خیلی سخته والا😅🤦🏼♀️