سلام خانومای خوشگل
میخوام اتو مو بخرم برا استفاده شخصی
چه مارک و مدلی خودتون استفاده کردین و راضی بودین و پیشنهاد میدین
اصلا تو کارای آرایشگری وارد نیستم میخوام یک چیزی باشه هم استفاده اش راحت باشه هم مو رو خراب نکنه و نسوزونه و هم با کیفیت باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



417
1403/11/19










