سلام دوستان خوبین؟می خام اتو بخرم بنظرتون اتو پرس بجای اتو معمولی خوبه بگیرم؟راضی هستین ؟ و بخارشو چطور چ مارکی خوبه بگیرم؟
1
1401/07/17
m@m@n hafez R. R
سلام عزیزم
خوبه بدنیس
ولی من بعدش اتو ساده هم گرفتم
ساده راحتری
خوبه بدنیس
ولی من بعدش اتو ساده هم گرفتم
ساده راحتری
0
1401/07/17
m@m@n hafez R. R
واسه یقه لباس مردونه زیاد خوب نیس بنظرم
من راحت نبودم باهاش
من راحت نبودم باهاش
0
1401/07/17
سوال کننده
برای جهاز خوب؟
0
1401/07/17
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/07/17
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
اتو بخار فیلیپس خیلی خوبه دیگه زحمت اتو کشی خم نداره
0
1401/07/17
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
هم
0
1401/07/17
سوال کننده
ضمانت هم دارن؟
0
1401/07/17
سوال کننده
اکثر جاها ضمانت نمیدن
1
1401/07/17
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫
گارانتی دارن
0
1401/07/17
m@m@n hafez R. R
ولی واسه چادر و شال خیلی خوبه
زود تموم میشه
زود تموم میشه
1
1401/07/17
سوال کننده
آره می خاستم برای جهاز بخرم ک بیشتر ب چشم بیاد
0
1401/07/17
سوال کننده
بخارشو چطور؟؟
1
1401/07/17
پریسا مامان روشا و رویسا 💫💫

0
1401/07/17
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عالیه واسه سرامیک و پرده و مبلمان
ولی بنظرم بیشترین کاربردش واسه سرامیکه
ولی بنظرم بیشترین کاربردش واسه سرامیکه
0
1401/07/17
سوال کننده
مرسی عزیزم چ برندی ؟ کارشر آلمان ؟
0
1401/07/18
پریا ❤❤❤
من دارم ولی استفاده نکردم اصلا..
اتو ساده راحتتره..
اتو ساده راحتتره..
1
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کنوود،کرشر،فیلپس
این سه تا عالین
این سه تا عالین
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دقیقا
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ارزو چرا برا تو زده نوزاده دوازده ماهه ولی برا من نه😐
0
1401/07/18
پریا ❤❤❤
اره واقعا.. خیلی کاربردیه بخارشو
0
1401/07/18
پریا ❤❤❤
عه راس میگی😐هنوز که ۱۲ماهش نشده
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
همین😐
0
1401/07/18
سوال کننده
ممنونم
0
1401/07/18
پریا ❤❤❤
۱۱ماه و ۲۶روزشه خواهر..
الان رفتم نگاه کردم😄😄
الان رفتم نگاه کردم😄😄
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خو الین هم 11ماهو 24 روزشه
0
1401/07/18
🍃🌵Zahra🌱 .
اگه کار خیاطی اینا میکنی اتو پرس بیشتر ب کارت میاد
0
1401/07/18
عسل م
من داشتم خیلی بده رفتم فروختم، اتو دستی بگیر راحتو خوبه من که رفتم دستی گرفتم
0
1401/07/18
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من ژانومهدارم اصلا استفاده نمیکنمدبا دسی راحتتره
0
1401/07/18
💜 فاطیما 💜
من بایترن دارم از کیفیت اتوش راضیم ولی استفاده چندانی نمیکنم کار با پرس سخته با اتو دستی اتو کردن راحت تره
من برمیگشتم عقب پرس نمیگرفتم اتو مخزن دار میگرفتم خیلی بیشتر به کار میاد
من برمیگشتم عقب پرس نمیگرفتم اتو مخزن دار میگرفتم خیلی بیشتر به کار میاد
0
1401/07/18
❤mahur❤ ❤mahak❤
ایستاده خیلی بهتر از پرس
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
من اتو پرس دارم خیلی راضیم کار باهاش راحته ولی بخارشوی زیاد جالب نیست بیشتر بدرد خونه های بزرگ میخوره که سرامیک زیاد داره بخای تمیز کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بهترین مارک اتو مو
- چطوری اتو رو رسوب زدایی کنم
- سلام دوستان. به نظرتون اینکه میگن پارس خزر داره پول برندش رو میخوره، راسته؟!
- اتو بخار خوب چه مارکی می شناسید؟
- نظر راجب اتو میخوام
- چه مدل میز اتویی بهتره ؟
- چجوری چروک های پرده رو از بین ببرم؟
- بچه ها شما قبل سشوار یا اتو کشیدن مو
- اتو موی با کیفیت
- دوستان این شال رو چکار کنم😐



625

