سلام و خسته نباشید
من هفته ده بارداری هستم .از امروز صبح احساس میکنم سرماخوردگی هم بدن درد دارم هم آبریزش بینی. میتونم از قرصهای سرماخوردگی و استامینوفن و آنتی هیستامین استفاده کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



202
1403/09/09





