ممنون 😐
خارش دارم اذیتم آخه
من حساسیت دارم ب ژیلت بتامتازون میزنم خوب میشه
منم وقتی ژیلت میزنم اینجوری میشم

😐
چقدره بده .خارشم بدترش میکنه .میسوزه 😭
ژیلت رو خشک نکشید رو دستتون با کف زیاد بکشید اینجوری نمیشه
یه کم روغن زیتون بزنید خارش و سوزشش از بین میره
منم ب ژیلت حساسیت دارم وقتی دستمو شیو میکنم کلا جوش ریز میزنه 😕
هیچ وقت ژیات استفاده شده نزنین
پماد ان ان بزن
پی فکر کنم این جوش مشکل خیلی ها باشه 😐
منم بعد ژیلت تا موهای دست دربیاد شدیدن میخاره خیلی اذیت میشم
اگه اولین باره زدی طبیعی هست
ولی اگه مدام میزنی به ژیلت حساسی
نه رون پام هم همینطور میشه
حساسیت دارم . گفتم ببینم چیبزنم بدش
اونم که چیزی نگفتن
برای حساسیت خوب باشه
فرزانه جون من پماد ADاستفاده میکنم دو روزه خوب میشم
ممنون از راهنمایی هاتون 🌷🌷🌷