یک کد روی جعبه نوشته پیامک کن
عزیزم عکس کارتن وخودش وبفرس ببینم
من ازداروخونه میخرم محصولات پوستی رو

اگه رنگش وطرح برندش طبق اینه اوکیه
اس پی اف روشم باید۲۵یا۳۰باشه بالاترتقلبیه
من دوبارخریدم به پوستم نیفتادبااینکه گرون بود الان سی گل گرفتم خیلی خوب شده پوستم بدون لک وجوش
گکشیم حافظه نداره عوس نمیگیره روش سلفون داره نمیتونم بازکنم میگم اگه تقلبیم باشه دیگ پس نمیگیره
Oil free نوسته یعنی براموست جرب؟
کارتنشم همین رنگ ورخسار اس پی اف ۲۵و۳۰کد هم اگه داره اوکیه
من گفتم براپوست خشک اینودادگفتم نوشته گفت نه
روغن ندارد. چه پوستیه نیاز به روغن نداره!؟ قطعا پوست چربه.
پوست خشک که باید روغنی باشه.
Dry
برا خشکه
نرمال برا معموای
من از بانه گرفتم راضی ام اصله قیمتشم پایین بود