من دو هفته پیش رابطه بدون جلو گیری داشتم بعدش قرص اورژانسی خوردم چند روز بعد یک روز دفع لخته داشتم و ۳روز لکه بینی
الان ۴روز مونده به پریودم باز لکه بینی دارم ایا طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



343
1403/05/26


